king of the hill |
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
kijk naar afbeelding linctus.. volgens mij is mijn fanclub ietsjes groter...  xD |
|
nietmeer
|
*komt zelf maar de heuvel op lopen... Lente, je bent nog geen lid?
Kickt het briesje van de heuvel*
My Hill |
|
nietmeer
|
badvibes barst in huilen uit, en loopt weg
My hill |
|
lentebriesje Erelid
fluister bert in oor dat er pot goud aan eind van regenboog staat  bert rent achter schim van regenboog aan... domme gans  xD my hill |
|
nietmeer
|
zegt lentebriesje dat er uitverkoop is bij de sportwagendealer   domme gans  my hill  |
|
pierrot-san Senior lid WMRindex: 26 OTindex: 483 Wnplts: Rotterdam
|
*bert 739 is al oud geworden en valt opeens dood*
mine |
|
ChunkyXS Senior lid WMRindex: 371 OTindex: 121 Wnplts: Zeewolde S |
Legt een opblaaspop onderaan de heuvel en ziet Pierrot-san er op af rennen.
*my hill* |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*Legt een spoor van kitkat chunkies neer. Chunky volgt het spoor en loopt nietsvermoedend in een kooi* *Doet kooi dicht en op slot en neemt de heuvel in* My hill  |
|
nietmeer
|
Geeft berniew een duw, die valt ook in de kooi. Eet de overblijvende chunky's op (het waren er nog maar 2) en gaat lekker op de heuvel zitten kijken naar hoe die twee zich in de kooi ontwikkelen.. Leuk! Net de dierentuin!
My Hill met entertainment |
|
lentebriesje Erelid
*maakt een spoor met ranja siroop naar BV* *al gauw zit BV onder de rooie mieren die opzoek zijn naar meer zoetigheid* *als BV een paar rare bewegingen maakt bijten de mieren alsof hun leven ervan afhangt...* *bv rent onder de mieren de heuvel af*
my hill |
|
nietmeer
|
 auw |
|
lentebriesje Erelid
Quote BadVibes:  auw geen pogingen om heuvel terug te krijgen lkkr in het wit typen : )
my hill my hill de hill die iedereen hebben will.. xD |
|
nietmeer
|
Quote lentebriesje: Quote BadVibes:  auw geen pogingen om heuvel terug te krijgen lkkr in het wit typen : )
my hill my hill de hill die iedereen hebben will.. xD Eerst... die... mieren.... eraf... zien te .... Krijgen...... GRRRRRRR *gaat douchen, mieren verdwijnen door het afvoerputje.. lentebriesje stond stiekum te kijken en is nu verblind door mijn schoonheid* My Hill |
|
lentebriesje Erelid
BV heel verkeerd als je dat van jezelf zegt  als ander zegt oke, maar zelf zeggen... pfoei *hup schaam hoekje in* *bv loopt treurend en met hangende schouders naar schaamhoekje* wederom mijn hill |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Lentebriesje moet ook in het schaamhoekje, want stond te gluren!!!!
Dussssssssssss het is weer MY HILL |
|
lentebriesje Erelid
*ik ga met plezier schaamhoekje in als ik dat verdient heb  * *beraamt met BV heeeeeeleboel plannetjes om heuvel in te nemen als we uit schaamhoekje mogen xD* |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Ledi kijk daar een Drents stuk. Als ledi omdraait een klap tegen het achterhoofd. Rolt van de hill af.
My hill |
|
nietmeer
|
*heeft zoveel lol met lente in het schaamhoekje dat linct ook komt kijken*
Our Hoekje |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
"Our Hoekje"  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*pikt de heuvel in* mine  |
|
lentebriesje Erelid
Quote es-de-fles: *pikt de heuvel in* mine  als je op de hill zit kun je lkkr niet in hoekje zitten trekt lange neus naar es xD (ooh wat ben ik een eikeltje  ) |
|
es-de-fles Erelid
|
ik wil lekker niet in een hoekje, ik wil de heuvel  still my hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Opeens gaat het licht uit en klinkt er een hoop lawaai. Wanneer het licht weer aangaat, blijkt de heuvel te zijn verdwenen en zitten alle mensen die erop zaten op de grond.
Ondertussen, ver daar vandaan, zit Tom-Servo op de zojuist gestolen heuvel.
My Hill |
|
lentebriesje Erelid
er blaast een gure, kauwde, grauwe wind over de heuvel die helemaal verdord is en waar de enigste boom bladerloos is... (voor vergelijking ga maar op zoek naar foto's van ieper tijdens wo1) nou es, lkkr zitten he, doei ik ga weer lkkr naar knusse hoekje  |
|
es-de-fles Erelid
|
*Door de gure, kauwde grauwe wind kruipt Tom naar het hoekje* Mine  |
|