king of the hill |
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*vindt de verloren kernbom onder Groenland en sleept deze tot onder de aardkorst door tot aan de heuvelkrater, vavoem, me on top* |
|
lucb1e Erelid
 WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Offtopic: Quote Vena: lucb1e....niemand heeft haar nog teruggevonden. Begrijp ik het verkeerd of wordt ik voor vrouw aangezien   |
|
nietmeer
|
oh whoops...zelfde fout als gister nota bene, alleen ben ik het dit keer die de fout maakt  |
|
nietmeer
|
lacht Vena en Lucb1e uit om hun vrouwelijke nick en kickt ze de heuvel af..
My Hill |
|
nietmeer
|
zullen we samen wraak nemen lucb1e?  * zet allerlei geluidsboxen neer en begint verschrikkelijk hardcore-offensief. BV kan het niet meer aan en vertrekt * My Hill  |
|
lucb1e Erelid
Quote Vena: zullen we samen wraak nemen lucb1e?  ... My Hill  Our Hill toch  Nouja ik duw je er toch vanaf  My hill  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Als ik roep dat de meisjes Vena en lucb1 niet zoveel lawaai moeten maken, worden ze boos en hollen achter mij aan de heuvel af. Ik heb me halverwege echter verstopt achter een boom en klim gauw weer naar boven. . My Hill  |
|
nietmeer
|
helaas raakt ik iets achter op lucb1e en ga terug naar de heuvel, maar zodra ik jouw zie  *komt als gekke doctor house heuvel opgerend met maffe prognose, ze schrikt ervan en rent weg, ik trek de vermomming uit en ga lekker op de heuvel een ondoordringbare bunker bouwen, een alles-proof eentje* My Hill  |
|
lucb1e Erelid
*Komt met een schep aan en graaft vanaf buiten naar onder de bunker een gat onder Vena waardoor ze valt* *gaat erin zitten, gooit het gat dicht en maakt een alles-proof vloer* My hill+bunker  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Terwijl lucb1 in de bunker zit, metsel ik die dicht. Aangezien nu ook de vloer alles-proof is, kan hij er nooit meer uit. Jammer toch?  . My Hill |
|
lucb1e Erelid
Ik heb een knop die de bunker (zonder vloer) omhoog laat vliegen (natuurlijk  ) Dag ledi  My hill  |
|
nietmeer
|
blaas met bommen de heuvel rond de bunker weg, zodat alleen de bunker overblijft...dan zie ik plotseling dat het spul rust op een paar verrotte palen..die zaag ik om, fort weg, ledi was al weggebombardeerd en lucb1e die zit nu onder een wolk puin... Dan herbouw ik de heuvel...My Hill  |
|
nietmeer
|
*ziet dat Vena moe is van het bouwen... en sneakt de heuvel op. Vena is zelfs te moe om te protesteren en de heuvel is voor... voor...*
My Hill BadVibe's hill |
|
Kpuc Oudgediende
*sends GoodVibes to BadVibes waarop ze gillend wegrent* Mine  |
|
lucb1e Erelid
edit: *sluit internet van kpuc af* *kpuc rent naar zijn laptop, thuis* *ik plant een plaatsnaambordje* Luc's Hill  |
|
nietmeer
|
kickt lucb1e van de heuvel af, en roept kpuc, die toch zojuist voor bier heeft gezorgd.
De heuvel is vrij hoor, en kijk daar in de hoek... en bar! nèt als in vogelvlucht!
Our Hill |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Bar?  Hier ben ik al!  Our hill  |
|
Kpuc Oudgediende
Floptops Valt met hoofd op schoot van BV in slaap en mompelt zulke wartaal dat de heuvel wel even safe is  |
|
nietmeer
|
*roept Linctus, kom je ook feesten?! zo emmertje, jij bent snel!
schuift Kpuc met zijn hoofd op de bar, zoals het hoort.
Gelukkig heb ik jaren geleden al HORECA ervaring opgedaan... Vibes tapt de heren biertjes...
nootjes erbij?*
Our Hill cafe |
|
Kpuc Oudgediende
*denkt van he, waar is dat kussen* Pfeww, ok dan, dat was niet m'n kooi, zoekt op de tast de weg naar t vooronder en gaat knorren*
My Basement |
|
nietmeer
|
*schud haar hoofd  tssk tsssk tssk en haalt Kpuc uit het damestoilet... kom jongen, zal ik je even naar huis brengen? En... waar heb je die BH vandaan?! Vibes zwaait de BH boven haar hoofd... DAMES, van wie is deze? 2 meisjes beginnen spontaan te gillen en rennen de heuvel af....  Respect Kpuc!* Our Cafe hill |
|
emmertje
Oudgediende
|
BadVibes, jij dus ook Horeca-ervaring ... heb je toevallig ook een HOV-diploma, of ben ik de enige? En nootjes...Ja, lekker! Lekker zout, dus blijf vooral bij de tap staan  |
|
nietmeer
|
* ik ga nergens heen, heb KPUC even op weg geholpen...
HOV?!* |
|
emmertje
Oudgediende
|
Horeca Ondernemers Vaardigheden Hetzelfde als AOV, maar dan toegespitst op Horeca. Met zo'n diploma mag je zo'n tent runnen  |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Het eerste rondje is van mij omdat ik jarig ben |
|