king of the hill |
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Leen even de schimmel van Sinterklaas en draaf in volle galop de heuvel op. Tom moet zo hard lachen om dat oude wijffie op die schimmel dat hij zijn balans verliest en onderaan de heuvel eindigt.
. My Hill. |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Helaas vergeet Ledi de schimmel op tijd terug te brengen nu ze op de heuvel zit. Sinterklaas is hier uiteraard erg kwaad over. Voor straf gaat Ledi in de zak mee naar Spanje.
My Hill |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Dat vond ledi zo ontzettend grappig dat ook zij onderaan de heuvel belandde, nadat ze van de schimmel gevallen was.
ik stond erbij en keek ernaar, maar bleef staan!
My hill |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
vraagt aan emmertje waarom kip de weg oversteekt... emmertje begint zo te ijsberen omdat dit wle heel moeilijk vraagstuk is dat hij niet merkt dat ik hem centimeter voor centimeter de heuvel afdruk  my hill  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Aangezien de heuvel vrij groot is, duurt het dus nog wel even voordat ik van de heuvel geduwd ben ... our hill  |
|
ledi Oudgediende
Ledi is op borgtocht (10.000 pepernoten) vrijgelaten en laat de "knulletjes" het met elkaar uitzoeken, terwijlo zij op het topje van de heuvel zit.
. My Hill |
|
emmertje
Oudgediende
|
lentebriesje en emmertje spannen nu samen omdat ze geen "knulletjes" genoemd willen worden. Ze gaan bovenop ledi zitten, zodat ze weg wil vluchten. Na een paar minuten laten ze ledi gaan.
Our hill |
|
ledi Oudgediende
De beide knulletjes hebben zo hard gedrukt dat ik vastzit in de grond en dus nog steeds de top van de heuvel bezet houd. . My Hill |
|
emmertje
Oudgediende
|
lentebriesje en emmertje gebruiken ledi, die toch niets kan doen omdat ze vastzit in de grond, als bank en gaan weer zitten our hill  |
|
ledi Oudgediende
Van al dat duwen en trekken en vechten met elkaar zijn jullie ontzettend gaan zweten. Bah , wat stinken jullie Gaan jullie je alsjeblieft eerst eens wassen. Beschaamd druipen Emmertje en Lentebriesje af. , My Hill |
|
emmertje
Oudgediende
|
"ledi, wil jij mijn rug ff inzepen?" hoort ledi mij roepen. Zo behulpzaam als ze is, wringt ze zich uit de grond en helpt me met m'n rug wassen.
nobody's hill (for now) |
|
nietmeer
|
Dank!
my hill |
|
emmertje
Oudgediende
|
*loopt splinternaakt de heuvel op* "Heb jij nog een handdoek?" BadVibes gaat er eentje halen voor me My hill  |
|
nietmeer
|
*geeft emmertje een heel klein handdoekje, meer een washandje eigenlijk... emmertje weet niet hoe hij zich nu fatsoenlijk moet afdrogen en druipt letterlijk af naar zijn huis.
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Spuit het hele landschap rondom de heuvel onder de sneeuw. BadVibes en de andere aanwezigen kunnen hun instincten niet onderdrukken, en gaan een sneeuwballengevecht houden onderaan de heuvel.
My Hill |
|
lentebriesje Erelid
gooit emmer water over tom servo... water loopt in tom servo... zet uit omdat het ijs wordt... tom knalt uit elkaar my hill  |
|
Lollug92 Senior lid WMRindex: 57 OTindex: 172 Wnplts: Venlo T |
Lollug speelde ook vrolijk mee (dat dacht Tom-Servo tenminste), maar eigenlijk bouwde hij een enorm sneeuwkanon (van Sneeuw dus  ) en schoot Tom-Servo van de heuvel af. Lollug pakte zijn tennisrackets, bond ze onder zijn schoenen en liep de heuvel op. My Hill;) |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Onderdelen van Tom-Servo ontdooien en komen spontaan weer bij elkaar (zoals de T-1000 zichzelf weer in elkaar zet in Terminator 2).
Stuurt de verschrikkelijke sneeuwman op de heuvel af. Lentebriesje kan op tijd vluchten maar Lollug92 wordt gegrepen. De sneeuwman breekt al zijn botten.
My Hill |
|
Lollug blijkt ook Terminator-achtige-krachten te bezitten, en Spawned weer terug. Helaas wel onderaan de heuvel. Dit maakt weinig uit, want Lollug heeft een anti-sneeuwman-kanon op zijn uitrusting zitten, waarmee hij de V-S verjaagt  Als extraatje zit er ook nog een afstandsbediening bij het pak, en hij schakelt Tom-Servo uit  Lollug loopt vrolijk naar boven, duwt Tom-Servo naar beneden, en ... My Hill |
|
lentebriesje Erelid
*laat EMP bom vallen op heuvel  * *alle chips branden door van tom xD* ow shit... wel lollug is terminator dus hooft ook chips *ale chips branden door van lollug* my hill |
|
*lollug gooit z'n pak uit, omdat hem dat een beetje te warm werd* *de pakken gingen nogal stinken, en de lucht bleef hangen rondom de heuvel. lentebriesje voelde zich genoodzaakt om de stank de heuvel af te blazen. Lentebriesje was verdwenen, samen met de stank. My Hill  |
|
lentebriesje Erelid
lollugs kern blijkt niet bestand tegen zuurstof... lollug smelt weg op de heuvel... als ik de stank verdreven heb kan ik gewoon de heuvel oplopen  my hill |
|
*lentebriesje heeft niet goed gelezen, aangezien lollug zijn pak al had uitgedaan  Lollug is boos en verzamelt de donderwolken, samen vormen zij een enorm schouwspel van lichtflitsen en geluid. lentebriesje wordt KEIHARD geraakt door de bliksem, en valt 'gefrituurd en wel' van de heuvel af My Hill |
|
lentebriesje Erelid
*lentebriesje zette de tijd stil, stak linker vinger in de lucht, trok snel zijn schoenen uit en ging op blote voeten op de heuvel staan  * *lentebriesje overleeft natuurlijk bliksem inslag  * lentebriesje naderd lollug in de rug en trekt vliegensvlug dwangbuis over lollugs hoofd  lollug zit te worstelen en te doen... lentebriesje zet linker voet tussen lollugs schouderbladen en gaat met 2 handen riempjes lkkr strak aantrekken zet tafeltje en 2 stoeltjes op heuvel en laat lollug toekijken hoe lentebriesje zit te genieten va de heerlijkste gerechten en drankjes terwijl lollug niks krijgt ergens in lollug knapt er iets, hij schijt in zijn eigen broek xD en wordt schuimlippend opgenomen in een streng bewaakte kliniek waar hij NOOOOOOOIT meer uitkomt  my hill |
|
ledi Oudgediende
Ik heb een fles met lachgas gevonden. Als ik de kurk er af haal bij de heuvel rolt iedereen die zich in de buurt bevindt hikkend van het lachen onderste boven. . . My Hill |
|