king of the hill |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Vuurt een lawinepijl af op de berg naast de heuvel. Er ontstaat een lawine die de hele heuvel bedelft onder de sneeuw. Reddingswerkers halen snel de mensen op de heuvel onder de sneeuw vandaan en brengen ze naar het ziekenhuis. Wanneer ze weg zijn smelt ik de sneeuw met een vlammenwerper.
My Hill |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
lentebriesje hikt zo van het lachen dat zijn maag zich ongecontroleerd gaat samentrekken... onverwachts gooit lentebriesje zijn smul maaltijd die hij voor lollugs neus had opgegeten een weg naar buiten te zoeken... (  ) lentebriesje  over ledi heen, lachgas is vervlogen voordat ledi gewassen weer terug komt zodat ik goed stelling heb kunnen nemen en ledi weer but wipe  my hill |
|
Lollug92 Senior lid WMRindex: 57 OTindex: 172 Wnplts: Venlo T |
*lollug is overdonderd, en ligt dubbel van het lachen (van hondsdolheid  ??)..* *de bewakers van de streng bewaakte kliniek lachen zich helemaal kapot om lollug, waardoor ze uit elkaar spatten  . Hierbij vliegen de nodige scherpe voorwerpen door de lucht, die de riempjes van lollug lossnijden. Lollug is weer vrij!!  * *lollug zint op wraak  Hij ziet Lentebriesje eten aan het tafeltje, en besluit om een ober in te huren die een heerlijk glas jus de orange naar lentebriesje brengt. Lentebriesje heeft dorst en drinkt de jus op. Hij weet alleen niet, dat Lollug stiekem wat rattengif in het drankje heeft gedaan  ..* Lentebriesje wordt opgehaald door de ziekenwagen, en overlijdt in het ziekenhuis  * Lollug wandelt vrolijk de heuvel op. My Hill  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Dank zij Lentebriesje ontloop ik de lawine van Tom en als ik terugkom met een nieuwe fles lachgas is ook Tom heel snel van de kaart evenals Lollugh. . My Hill |
|
lentebriesje Erelid
*lollug, ik haat jus de orange, te zoet en hoef niet van die vieze vliesjes  bah!* optie1: lollug dacht dat lentebriesje vergiftigd was maar lentebriesje deed alleen maar een dutje  lentebriesje loopt rood aangelopen de heuvel op, hoe durf je mijn schoonheidsslaapje te onderbreken, lentebriesje slaat met pleeborstel lollug om de oren  lollug rend de heuvel af, onder de pis en poep spetters xD my hill optie 2: lentebriesje zit zichzelf te vergassen omdat dampen uit zijn darmen uitweg zoeken xD lentebriesje merkt niet eens dat er lachgas over heuvel heen vliegt.. maar ledi merkt wel dat lente lkkr zat te winden op de heuvel en rend kokhalsend weg  my hill  |
|
ik kies voor optie 2   |
|
ledi Oudgediende
Lentebriesje wordt opgepakt door de milieupolitie vanwege luchtvervuiling . . . My Hill |
|
*Lollug bedenkt zich dat hij zijn huiswerk maar eens moet gaan maken, en loopt weg van de heuvel* Still Ledi's Hill  Offtopic: Adieu!! ik ben weg  |
|
lentebriesje Erelid
lentebriesje bedreigt politie met zijn dampen en een aansteker.... im above the law  xD lentebriesje loopt schijnbaar verslagen met witte vlag heuvel op... op de weg naar de top laat lentebriesje scheetjes met ingebouwde vertraging (heb ik even uitgevonden  alles kan xD) als ik boven op heuvel sta knappen de geur belletjes los en verspreid een dikke bruine mistige drab over de heuvel... ledi die net nieuwe kleren had aangetrokken wil niet dat kleren vuil worden dus gaat ze snel de heuvel af  my hill |
|
ledi Oudgediende
De truc van Lentebriesje werkt enorm. Wat hij niet wist is dat er buskruit in die belletjes zat, dus tot zijn grote schrik klinkt er opeens een luide knal en wordt LB als een raket richting China afgeschoten.
. My Hill |
|
lentebriesje Erelid
lentebriesje gaat in china op koffie bij die knakkers die daar baas spelen  wat envellopen wisselen van hand... 2 dagen later wordt ledi busje ingesleurd en verwijnt... my hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Stopt Lentebriesje in een wasmachine met een verkeerd wasmiddel en een te heet wasprogramma. Lentebriesje krimpt tot ongeveer 1/10 van zijn normale formaat. Gooi hem met gemak van de heuvel.
My Hill |
|
ledi Oudgediende
Omdat "verwijnen"erg leuk is (whoehaha) kom ik met een zatte kop de heuvel op. Heb door alle drank superkracht en met 1 karateklap sla ik Lentebriesje de Noordzee in. Oh en Tom krijgt ook een karateklap. Daaaahaaaag !!!!!!!!!!!!! . . My Hillllllllllll |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Is iedereen te slim af. Mine.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Stopt Ledi en Giovanni in een goochelaarskist en gooit er een doek over. Wanneer het doek weer wordt weggetrokken zijn ze beide in rook opgegaan. Een goochelaar zou ze weer laten verschijnen, maar ik niet.
My Hill
(ondertussen dolen Ledi en Giovanni ergens door de Sahara) |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ledi en Giovanni spreken een banvloek uit over Tom-Servo zodat hij verdwijnt in het niets.
Onze heuvel. |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*duwt Gio en ledi van de heuvel af* Mine  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Schiet es-de-fles van de heuvel af met bazooka. Mine  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*bestaat nu uit vlijmscherpe glasscherven, komt op Gio afvliegen, Gio rent er vandoor* Mine  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Komt terug met vlammenwerper glas smelt, es smelt. Mine  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Keert terug uit het niets, gewapend met een kanon. Schiet Giovanni op een kanonskogel de lucht in.
My Hill |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Je schoot mis.  Nog steeds van mij  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Richt beter en schiet nogmaals. Dit keer is het wel raak.
My Hill |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*dropt een clusterbom met dropshots* Mine  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Tovert iedereen de berg af. Op mij na uiteraard.
Mine |
|