king of the hill |
Meissie32 Erelid
 WMRindex: 20 OTindex: 3.965
|
geeft emmertje een weekkaart om zwemles te gaan nemen..  my hill |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Ja, maar dan heb ik iemand nodig die kan reddingzwemmen, en dat kan meissie, dus neem ik haar mee  nobody's hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Keert eindelijk terug uit de bureaucratische molen, maar heeft tijdens zijn verblijf daar genoeg papieren verzameld om de anderen het leven zuur te maken. Iedereen moet 60 formulieren in drievoud invullen om zelfs maar in de buurt van de heuvel te mogen komen. Ik heb dat reeds gedaan.
My Hill |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Mijn secretaresse had geen enkel probleem met die formuliertjes . Intussen ontdekken de ambtenaren dat Tom er maar 59 heeft ingevuld. Voor straf moet hij alles opnieuw doen. Wat sneu nou toch  . . My Hill |
|
nietmeer
|
helaas heb ik een vriend bij speciale verordeningen die jullie allemaal een bevel stuurt om 6 kilometer bij de heuvel uit de buurt te blijven..
My Hill |
|
ledi Oudgediende
@Vena: ga jij eens als de donder 60 formuliertjes invullen. Ik stuur anders Osama Bin Laden op je af. Wegwezen !!!!!!!!!!!  . My Hill |
|
nietmeer
|
@ ledi, ben je mn vriend vergeten? ik hoef niet eens een formuliertje in te vullen  Kickt ledi van de heuvel omdat ze brutaal was  My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Pakt de verordening van Vena af, maakt er een mooi propje van en dwingt Vena die op te eten. Schopt hem daarna van de heuvel.
My Hill |
|
ledi Oudgediende
Inmiddels is Osama gearriveerd en die heeft Vena gevierendeeld evenals die zogenaamde vriend. Jammer, maar je was gewaarschuwd. . . My Hill. OK, Our Hill, want ik zit hier nu met Tom
|
|
nietmeer
|
*komt terug tot leven en vol van wraak stuur ik bush op jullie af...* wat er dan gebeurd?? * te gruwelijk voor woorden *  , maar in ieder geval vluchten ze van de heuvel af, en osama gaat eraan. * houd daarna theekransje met bush op de heuvel * My Hill  |
|
ledi Oudgediende
Ach Ach Vena, wat heb jij een rijke fantasie.  Bush en gevaarlijk?  Die kan zo plaatsnemen in het circus van tamme dieren met jou erbij. Ik zie jullie wel een keer optreden in Meppel. Whoehahaha. Ondertussen heeft mijn huisspook jullie allang de vlucht gejaagd. . . My Hill |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*begint keihard en vals te zingen: Rosanne, ik weet dat er heel veel mannen zijn! elke keer weer een ander en mij doet het pijn! want jouw liefde, waarmee jij me soms verblijdt, wil ik liever liever liever liever voor altijd Ledi vlucht snel weg voordat haar oren eraan gaan* My Hill  |
|
ledi Oudgediende
Whoehahaha, een 119-jarige is in het bezit van een gehoorapparaat. Door dit onmiddellijk uit te schakelen , spaart ze haar oren en hoort bijna niets meer van Es haar gezang. Het klinkt zelfs wel leuk en ik zing de 2e stem. Dus we zijn een soort dubbele Lorelei op de heuvel geworden. . . Our Hill. |
|
es-de-fles Erelid
|
wat gezellig  wat zullen we nu eens gaan zingen?  Our Hill  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
*Komt aanlopen in een Henk-Jan Smits pak* *Es en ledi vluchten weg* Mèn   |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Roept de geesten van The Hill's past, The Hill's present en the Hill's future erbij. Zij laten Caster zien hoe dwaas hij eigenlijk is om de heuvel te willen bezitten, en dat hij meer kan doen met zijn leven. Caster neemt hun advies serieus en vertrekt.
My Hill |
|
Caster Oudgediende
|
Roept de geesten van The World's past, The World's present en The World's future erbij en laat ze inzien hoe dwaas ze zijn dat ze Tom de heuvel laten bezitten  Mèn  |
|
es-de-fles Erelid
|
*komt naast Caster zitten* Ours?  |
|
Caster Oudgediende
|
|
|
es-de-fles Erelid
|
jippie  laten we bitterballen gaan eten  Ours  |
|
ledi Oudgediende
Ik heb intussen heerlijke vegetarische hapjes gemaakt en omdat de bitterballen op zijn, happen Caster en Es enthousiast toe. . . Our Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Zet een groot bord met "uitverkoop" op de heuvel. Caster, Es en Ledi worden meteen onder de voet gelopen door een menigte koopjesjagers. Wanneer deze menigte zich realiseert dat er geen uitverkoop is, druipen ze af. Ledi, Caster en Es zijn nog steeds bewusteloos en kunnen met gemak van de heuvel worden gegooid.
My Hill |
|
Caster Oudgediende
|
*Roept samen met ledi en es een leger bijeen en bindt Tom vast op de heuvel*  Òns  |
|
es-de-fles Erelid
|
*gaat gezellig op de heuvel taart eten* Ons  |
|
ledi Oudgediende
Tom smeekt om ook een stukje taart, maar mooi niet.
Mmmm , wat een lekkere taart heeft Es gehaald. Jammie-ie-ie.
Ja hoor: Our Hill, en Tom onze krijgsgevangene. |
|