king of the hill |
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*de belastinginspecteur neemt Tom ook mee, omdat hij ook nog achterstallige belasting heeft!* My Hill  |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
En, geloof het of niet,ook Es-de-fles heeft de belasting jarenlang opgelicht. Zelfs zo extreem dat speciaal voor haar de doodstraf weer wordt ingevoerd, en ze ter dood wordt veroordeeld. De straf wordt ook meteen uitgevoerd. Helaas helaas, ik heb het zo niet gewild, maar het kon niet anders. Ik hoop dat ze in de hemel komt  Ik beklim de heuvel My Hill! |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*ik ben gereïncarneerd, en ben teruggekomen als bierfles  en helaas voor yann, het blijkt dat hij helemaal niet ingeschreven staat bij de belasting! dus Yann wordt ook vermoord  * My Hill  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Ik breng een dwarsfluit mee de heuvel op, en vraag es of ze een deuntje voor me wil spelen. Natuuuuuurlijk wil ze dat!  Our hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Is weer vrijgelaten. Er bleek een administratieve fout te zijn gemaakt. Ik heb gewoon mijn belastingen betaald.
Legt een punaises op de heuvel, net wanneer Emmertje en Es gaan zitten. Beide springen ze minstens zes meter de lucht in door de pijn, en stormen de heuvel af.
My Hill |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Ik heb intussen mijn belastingschuld in natura (  ) voldaan aan degene die me kwam arresteren en huppel als een jonge meid de heuvel op. Tom is zo verbaasd dat hij zijn evenwicht verliest. Da-hag Tommie.  My Hill |
|
emmertje
Oudgediende
|
Echter door de hoge leeftijd van ledi ging dat huppelen niet zo lang goed, en ook zij verliest haar evenwicht  Ik pas op de heuvel voor haar, zolang zij in het ziekenhuis ligt bij te komen My hill (for now) |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Emmertje wordt moe en gaat slapen op de heuvel. Daardoor hoort hij niet hoe Tom-Servo de heuvel op komt. Wanneer hij wakker wordt, zit hij op een klein onbewoond eilandje in de Grote Oceaan.
My Hill |
|
nietmeer
|
Tom is nog steeds onderweg om emmertje weg te brengen... Dus...
my hill |
|
ledi Oudgediende
Heeeee, watsiennik????? BadVibes is in geen velden of wegen te ontdekken. . . My Hill |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Met bezem ledi heuvel afveegt Mine  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Keert terug van het eilandje waar hij Emmertje zojuist naartoe heeft gebracht. Duwt onderaan de heuvel wat struiken opzij en onthuld zo een hendel. Door deze over te halen gaat op de heuvel een valluik open waarlangs Giovanni in een diepe put valt. Sluit het valluik vervolgens weer.
My Hill |
|
ledi Oudgediende
Wat Tom kan, kan ik ook. Hendeltje overhalen, valluik gaat open ........... dag Tom!
. My Hill |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik uiteraard ook. Dag ledi.  Mine |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
Quote Yann: En, geloof het of niet,ook Es-de-fles heeft de belasting jarenlang opgelicht. Zelfs zo extreem dat speciaal voor haar de doodstraf weer wordt ingevoerd, en ze ter dood wordt veroordeeld. De straf wordt ook meteen uitgevoerd. Helaas helaas, ik heb het zo niet gewild, maar het kon niet anders. Ik hoop dat ze in de hemel komt  Ik beklim de heuvel My Hill! Offtopic: artikel 2(?) van wetboek is dat je niet gestraft kunt worden voor daad die tentijde van begaan daad niet strafbaar was
dus je kunt geen doodstraf krijgen omdat die straf nog niet op belasting oplichten stond... kickt giovanni van heuvel af purt luikje dicht my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Graaft zich een weg uit de heuvel. Bind Lentebriesje vast met stalen kettingen en hangt hem aan de staart van een vliegtuig dat meteen vertrekt. Dag lentebriesje!
My Hill |
|
lentebriesje Erelid
mijn verzekeringsagent grijpt in want ze hebben geen zin levensverzekering uit te keren xD verzekeringsgast kicked tom de heuvel af en begint tegen tom te procederen  tom verdwijnt in de bureacratische molen xD my hill  |
|
ledi Oudgediende
Ik vertel Lentebriesje dat er onderaan de heuvel een grote verrassing op hem wacht (hihi) en als een kind zo blij huppelt hij naar beneden. . . My Hill |
|
lentebriesje Erelid
|
|
ledi Oudgediende
Zal ik het verklappen, LB? Het is Zomerbriesje, je verloofde  Geef haar maar een zachte knuffel |
|
lentebriesje Erelid
heb je een foto van zomerbriesje, ga ik gelijk op zoek  btw hoe kan ik verloofd zijn zonder het te weten  |
|
ledi Oudgediende
|
|
lentebriesje Erelid
zomerbriesje knalt ledi de heuvel af omdat lentebriesje de heuvel graag wil  my hill |
|
ledi Oudgediende
Wat een snertkip is die zomerbriesje. Ik ga gauw de hulp inroepen van Winterbriesje. O zo ! |
|
emmertje
Oudgediende
|
Knalt zomerbriesje en lentebriesje van de heuvel, want zo ga je niet met heeeeeele oude dametjes om  My hill |
|