king of the hill |
ChunkyXS Senior lid WMRindex: 371 OTindex: 121 Wnplts: Zeewolde S |
chunky zet lelijkheid werende bril op en schreeuwt zo hard dat linctus van heuvel valt mijn  |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Rent de heuvel weer op en doet een oneerbiedig voorstel. Chunkie schrikt zo dat ze het komende half uur niet terug naar de hill durft.
Our hill |
|
verveelt zich
loppt weg van heuvel.
I'll get you! |
|
Pixeltje Erelid
 WMRindex: 831 OTindex: 1.008 S |
Oneerbiedig voorstel,  fantastisch. |
|
linctus Oudgediende
|
JIj was er toch ook nog? |
|
Pixeltje Erelid
Ja, ik moest even teruglezen, kwas ondertussen ook Chnuky's droom aan het Verzieken. our Hill!  Pixeltje gaat ervandoor, dus het is Linctus's hill! |
|
chunky kijkt met grote zielige oogen naar de mannen en vraagt heel lief of ze ook op de heuvel mag. our hill  |
|
linctus Oudgediende
|
Our hill.
(maar ik heb geen zak over mijn hoofd kijken hoelang chunky het vol houdt) |
|
hahaha heb nog steeds mijn bril op  |
|
linctus Oudgediende
|
Linctus verteld dat hij in reuver woont en dat *begint te ratelen over zijn exen*
Chunky sluit weg
My hill |
|
Droomster Erelid
 WMRindex: 960 OTindex: 2.728 T |
Droomster vertelt Linctus dat hij dringend nodig is in het hotel
My hill |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*gooit Droomster naar de Maan* My Hill  |
|
Droomster Erelid
 WMRindex: 960 OTindex: 2.728 T |
*Heeft hoogtevrees dus komt weer terugrennen  en zoekt troost bij Es... ik heb pepernoten  * Our hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Gooit Es en Droomster in een bak sneldrogend cement. Ze klimmen er weer uit, maar te laat. Nu heb ik de heuvel, met twee mooie standbeelden op de koop toe.
My Hill |
|
Pixeltje Erelid
*Klaagt tom aan voor moord* Tom in gevangenis, Droomster en Es weer tot leven gewekt door een tovenaar (die toevallig voorbij kwam  ) Ze moeten een week rust houden  .. ThuisMy Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Gebruikt een teleportatiemachine op zakformaat om van plaats te wisselen met pixeltje. Nu zit pixeltje in de gevangenis, en ik op de heuvel.
My Hill |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Als Tom op deheuvel in slaap is gevallen, beroof ik hem van dat teleportatieding en whoeshhhhhhh Tom zit zonder dat nuttige apparaat in de gevangenis en Pixel gezellig naast me. . .Our Hill |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
*nadat hij dat gebruikt heeft, smijt hij het aparaatje weg* *marike vind het en drukt op een knopje* Opeens sta ik op de hill en staa tom en die andere (  ) op de grond  MY HILL!!!    |
|
ledi Oudgediende
Marike, je bent te laat en ik gebruik het apparaat om jou terug naar je eigen huis testuren. . Nog steeds My Hill |
|
nietmeer
|
ben een tijdje weggeweest  ( sorry age of empires 3 te leuk  ) * begint draagbaar deflector schild te bouwen, en doet om  , daarna loop ik de heuvel op. Ledi probeert me weg te zappen, maar de werking weerkaatst en ledi poeft zichzelf zo weg naar anctarctica, en bevriest daar binnen een paar seconden * ( eeuwen later word ze gevonden en in een museum geplaatst ) Deflector schild is letterlijk ondoordringbaar en omringt hele heuvel na wat gesleutel door me  My Hill  |
|
ledi Oudgediende
Waarom zou Ledi zichzelf laten wegpoefen naar Antartica? Nee hoor, ze stond een eindje van de heuvel, benaderde vervolgens Vena aan de toen nog schildloze kant en tjoepie-ie-ie, weg was Vena. Ook meteen maar naar de gevangenis gestuurd. |
|
nietmeer
|
helaas ben ik zo rijk dat ik me wel miljarden malen kan vrijkopen  * Zorgt er dit keer voor dat schild alle kanten bedekt * * Loopt weer heuvel op, hetzelfde trucje * My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
*Was gelukkig goed voorbereid en heeft nog zo'n telportatie-apparaat op zak. Pakt Ledi het eerste apparaat af en stuurt haar en Vena samen naar een onbewoond eiland. Vernietigd vervolgens beide apparaten om te voorkomen dat iemand ze tegen me gebruikt.
My Hill |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Klimt de heuvel op, en pik hem gewoon in!
My hill |
|
ledi Oudgediende
Tom, als ik het goed begrijp was ik MET het apparaat weer weggebonjourd door Vena . En Vena was omringd door een schild dat de stralen van jouw apparaat weerkaatst. Dus ook jij staat enkele kilometers weggestuiterd van de heuvel. Emmertje moet het dus opnemen tegen Vena. Een onoverwonnen heuvel.  |
|