king of the hill |
Pixeltje Erelid
 WMRindex: 831 OTindex: 1.008 S |
Sure thing. we zijn nu met 3 man sterk, laat het ze maar proberen  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
mwuahahaaha  *doet Pixel en berniew in slaap vallen* slaapmidden is leuk  |
|
Pixeltje Erelid
Arya is gemeenig! Pixeltje is resistent, ik drink zoveel koffie en red-bull dat die slaapmiddelen geen effect hebben.
Ik pak arya en rol haar van de heuvel. Ik maag Bernie wakker en regel een pak koekjes.
Our Hill minus Arya. |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*pakt de heuvel op, schudt iedereen eraf en zet de heuvel weer neer* My Hill  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*pakt es op, schudt haar heen-en-weer en zet haar naast de heuvel neer  * My hill  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*pakt berniews oor, schreeuwt keihard: Niet Zo Hard Schudden! Berniew is doof en gaat een gehoorapparaat kopen* My Hill  |
|
Monday Senior lid WMRindex: 50 OTindex: 278 Wnplts: Hoogeveen
|
*zet een hete stoot naast de heuvel waar Es kwijlend op af rent*
(: victory is mine |
|
nietmeer
|
zet es naast erniew voor een gehoor apperaat  my hill  |
|
|
*is doof, dus ziet niet waar ik loop* *Es pakt mijn arm om me naar de gehoorapparatenwinkel te brengen* *Daar ziet ze een leuke verkoper en ik loop terug naar de hill terwijl es de verkoper versiert  * My hill |
|
|
*pakt skateboard en zet voor Bernie neer, *duw* en Bernie glijdt zo de heuvel af* (;
my hill |
|
|
*Geeft Monday een zalfje tegen haar spierpijn, omdat ze in spier woont  * *Monday gaaf zalfjes smeren en ik pik de hill in* my hill  |
|
|
*steekt een sigaret op en blaast expres in Bernie's gezicht zodat hij het niet meer uithoud en boos de heuvel afstormt* (: (nee ik rook niet  ) my hill |
|
|
*timmert een bordje met "verboden te roken" in de grond voor de heuvel* *belt de brandweer* *Monday wordt daarna kwijlend afgevoerd door een paar leuke brandweermannen  * My hill  |
|
|
*rijd Bernie de heuvel af met gestolen brandweerauto uit de kazerne*
my hill |
|
|
*vraagt monday naar haar rijbewijs* *monday kan die niet laten zien* *Bindt daarom monday vast aan de uitschuifbare ladder en gaat rondjes rijden met monday aan de ladder  * My hill  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Op zeker moment rijdt Berniew te hard en de hele stellage valt om - bovenop Monday. Berniew rijdt haar met veel haast naar het ziekenhuis, waar dr Voogel al op hun staat te wachten voor een spoedoperatie. . . My Hill |
|
nietmeer
|
Het gaat niet zo goed met Monday, we hebben een bloeddonor nodig. Toevallig heeft alleen Ledi de juiste bloedgroep. Er staat nu niemand meer op de Hill.
........ en nu? |
|
Pixeltje Erelid
|
|
|
*halfdood*?  |
|
nietmeer
|
Knikkert monday naar spier slaat pixeltje terug naar het smiley topic Geeft bennie een knietje achter in zijn knieen zodat hij op de grond neer valt Geeft Ledi een slagroomtransfusie waardoor ze heeeeeeel dik wordt.
MY HILL (zolang die tenminste nog niet gesloten wordt.... ) |
|
|
*halfdood in spier*?  |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
*Gaat met BV op de hill zitten met een protest bord*Our hill |
|
|
mag ik erbij? |
|
Pixeltje Erelid
Pixeltje wil niet terug naar het Smilie topic! Pixeltje blijft op de heuvel en stelt voor om samen met BV lingo te spelen.
BV valt steil achterover van zoveel saaiheid in 1 voorstel dat ze verdaasd op een bankje gaat zitten. Linctus probeert haar uit de shock te krijgen, en ik maak daarvan gebruik om ze van de heuvel te knikkeren.
My Hill! |
|
nietmeer
|
helaas is de heuvel nu zo saai geworden dat Pixeltje verplicht naar het Smile topic moet gaan. Nu de heuvel leeg ik loop ik er gewoon op.
My Hill |
|