king of the hill |
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Taz heeft zolang de wacht moeten houden om te voorkomen dat iemand anders de heuvel zou bezetten, dat hij nu naar huis gaat om slaap in te halen. . . My Hill |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*laat vlindertjes los, waar Ledi achteraan gaat* van Arya!  |
|
Pixeltje Erelid
 WMRindex: 831 OTindex: 1.008 S |
*Laat Ledi los die achter Arya aangaat*
Van Pixeltje;) |
|
Arya Oudgediende
|
*gaat achter pixeltje staan, waardoor Ledi pixel pakt* Van arya!  |
|
Pixeltje Erelid
 Doet Ledi weg, en Arya ook My Hill |
|
Pixeltje Erelid
 Doet Ledi weg, en Arya ook My Hill Huh  nu heb ik jullie 2 keer weggedaan, en is het 2 keer mijn heuvel  |
|
Arya Oudgediende
|
*zet pixel terug het computerscherm op* van mij!  |
|
Pixeltje Erelid
*Bijt Arya's beeldscherm stuk* (ik zit er toch in) dus ze kan niet meer zien wat er met de heuvel gebeurd.
* Verplaatst heuvel 10 cm naar links, Arya weg, Pixeltjes Hill!
|
|
Arya Oudgediende
|
*zet een stap, en plet pizeltje* van mij!  |
|
ledi Oudgediende
Jullie weten: waar 2 vechten om een been ..... . Achter jullie ruggen om zit ik allang weer bovenop de heuvel. . MINE  |
|
Arya Oudgediende
|
*maakt nieuwe heuvel* van mij  |
|
Pixeltje Erelid
* komt uit Arya's beeldscherm* (wat ze zelf stuk heeft gemaakt?!  ) *Schopt Ary niet, is zielig (Arya 5, pixeltje schoenmaat 48 ) maar doet ctrl-alt-del en schakelt de service uit  * *Kietelt Ledi met een op afstand bedienbare veer onder haar neus,* die denkt dat ze verkouden is en reant naar de apotheek voor geneeszooi. Pixeltje's hill! |
|
Arya Oudgediende
|
*zucht, en gaat onderaan de heuvel zitten*  |
|
Pixeltje Erelid
Aaawh, tis wel zielig. Maar je hebt gister je credits verspeeld toen je me op brute wijze belazerd hebt, en me van 'our hill' afzette. Sorry Arya  |
|
ledi Oudgediende
Ledi heeft voor Pixeltje wat snoepjes meegenomen. Er zit echter drank in en arme Pixel wordt spuugmisselijk en rolt kotsend de heuvel af. . My Hill  |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
gooit traangas granaat op de heuvel... traansgas slaat in ledi's gezicht en ze begint in haar ogen te wrijfen (moet je niet doen he... xD) ledi gaat op zoek naar water om ogen uit te spoele, waarna ik rustig met gasmasker heuvel op loop my hill  |
|
Pixeltje Erelid
Snoepjes?  |
|
nietmeer
|
blaast stukje bij beetje traangas weg van de heuvel, en besluip Lentebriesje van achteren, en omdat ze door haar gasmasker niks kan zien, kick ik haar de heuvel af  My Hill |
|
ledi Oudgediende
Haha, Lentebriesje is een man en jij hebt een vrouw van de (kennelijk) verkeerde heuvel afgegooid. Mis poes.  . . Niet Vena's Hill !!!!!!! |
|
ledi Oudgediende
Lentebriesje heeft toch wel spijt van zijn aanval en als ik terugkom , schuift hij een eindje op zodat ik naast hem kan komen zitten. . . Our Hill ! |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
*komt de berg opgelopen om Ledi een kopje koffie te geven.* Lukt het?  Anders blijf ik wel even  Our Hill |
|
ledi Oudgediende
Ja hoor, kom er gezellig bij. Elders regent het, maar op de heuvel is het droog en schijnt de zon.
. Our Hill |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
*slaat vena met tanden op toiletrand* *vena rend naar de tandarts heen voor kunstgebitje* dat je ervan moge lere... mijn naam vrouwelijk, pfoe, mijn naamtag is zo lievelijk omdat ik niet de zoveelste, terminator, of shooter wil zijn |
|
nietmeer
|
*laat direct vampier kunstgebit zetten, en lentebriesje en ledi worden daar zo bang van dat ze de heuvel weer afrennen
My Hill |
|