king of the hill |
nietmeer
|
Ziet dat Caster er vermoeid uit ziet. Ach ja joh, ga lekker liggen... dan maai ik het gras nog even..
Kan nog net voor de winter...
*begint het gras te maaien met een handmaaier.. lala la la laaaaaaa
My Hill en Caster is te gast... |
|
Pixeltje Erelid
 WMRindex: 831 OTindex: 1.008 S |
Pixeltje ook te gast met een kantenmaaier?  |
|
nietmeer
|
Je bent van harte welkom!
Our Hill |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Hallo allemaal, nu jullie het zo keurig verzorgd hebben kom ik nog wat bloembollen planten. Veel narcissen, zodat de heuvel volgend jaar een gele bloemenzee is.
. Our Hill |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
*een bol met licht verschijnt boven op de heuvel.*
Waar ben ik?
*een herboren linctus(is gestorven in het hotel) stapt uit de bol met licht*
Waar zijn mijn kleren?
*uit angst rent iedereen weg*
My hill |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Na een deal met God gemaakt te hebben en de Ghostbusters verslagen te hebben, keer ik terug in mijn menselijke lichaam. God helpt me een handje en maakt de heuvel vrij van alle WMR-leden, en zet mij op de top. Ik zeg nog even "Thanks bro." tegen mn maatje en geef hem de five, God verdwijnt weer. Ik voel me als herboren. Met mijn armen wijd leun ik tegen de wind in: "I am king of the world!"
My Hill |
|
linctus Oudgediende
|
*loopt de hill terug op en vraagt yann of hij kleren over heeft*
Yan heb je nog kleren ik voel me nu zo naakt
*na het zien van een naakte linctus rent yann heel hard weg*
My hill |
|
ledi Oudgediende
Nu steeds mensen wegrennen bij het zien van een naakte Linctus, word ik nieuwsgierig en wil e.e.a. met eigen ogen zien. Mooi is inderdaad anders, maar als ik dan mijn kleren aanbied,schrikt Linctus zich het apezuur van mijn naakte lijf en stort de heuvel af. . . My Hill |
|
linctus Oudgediende
|
Zoiets adembenemens heb ik zelden gezien
*schreeuw linctus en loopt de hill weer op. Ledi had dit niet verwacht en sprint weg*
Best koud zo in je nakie
My hill |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
odys wacht tot het winter is en hij van zijn gebroken enkel hersteld is. linctus loopt rillend de berg af om kleren te halen
odys zit op de heuvel met een kop warme choco
My hill! |
|
ledi Oudgediende
@Odysseus: Linctus heeft mijn kleren aan en is dus niet koud. Haal ook maar een kop choco voor hem en strakjes kom ik er ook bij als ik weer aangekleed ben. . Jullie heuvel |
|
Pixeltje Erelid
Waarom is iedereen naakt hier?  Pixeltje houd zijn kleren lekker aan, en tovert uit zijn broekzak een sigaretje. Even lekker relaxen op de heuvel. Ik zorg wel dat de wind mijn kant opstaat zodat niemand er last van heeft;) Ours? |
|
linctus Oudgediende
|
Sociaal hoor pixeltje.
*kleedt zich ondertussen aan met de kleren die hij zelf gekocht heeft*
Our hill |
|
Pixeltje Erelid
*tovert doos met chocolade mergpijpjes uit tas, Tadaa  |
|
ledi Oudgediende
Mmmmm, warme choco (van Odys) en choc.mergpijpjes - jongens , ik kom eraannnnnn.  . Our Hill |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*legt alle choco-spullen onderaan de heuvel, iedereen rent van de heuvel af en gaat ver weh chocola zitten eten. aangezien ik net friet op heb hoef ik niks te eten  * My Hill  |
|
nietmeer
|
*es krijgt indigestie van de friet en rent naar het toilet*
My Hill |
|
Pixeltje Erelid
Graafdt een kuil voor BV, die valt daar in. Als je een kuil graaft voor een ander ben je een onderaannemer, dus met het geld wat verdiend heb door de kuil te graven voor een ander, koop ik koekjes en ga ik naast het gat koekjes eten. Ook een koekje, BV? My hill  |
|
ledi Oudgediende
BV zegt ja. Op het moment dat Pixeltje zijn hand naar haar uitstrekt, geeft BV daar een reuze ruk aan, waarna ze samen liggen te donderjagen in die kuil. Voor mij het moment om maar weer eens plaats te nemen bovenop de heuvel. (Zit best lekker  ) . My Hill |
|
nietmeer
|
Helaas zet ik een paar ventilators neer die een koude wind naar ledi blazen. Omdat haar jas niet dik genoeg is en de kou in haar botten gaat zitten, gaat ledi maar weer eens naar huis. My Hill  |
|
nietmeer
|
Lekker hoor Pixeltje.
*er komt een enorme orkaan over de heuvel... Pix waait weg, Vena waait weg, de koekjes vallen in de kuil.. MOOI! dan zit ik veilig en op/in
MY HILL |
|
ledi Oudgediende
Vena, je zult het nooit ver schoppen op de heuvel zolang je het verschil niet weet tussen man en vrouw. Pixel is een man. Gadus je schoolgeld maar terug halen.
. MY HILL |
|
nietmeer
|
Ledi had Vibes niet zien zitten, schrikt en rolt de heuvel af...
My hill |
|
ledi Oudgediende
Sorry BV, jij ligt nog steeds in de kuil. O zo  . Nog steeds My Hill |
|
nietmeer
|
 ik ben ook echt onverbeterlijk he  en btw, ik zit nog op school  |
|