king of the hill |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Gooit Odysseus met gemak van zijn nieuwe heuvel, en fuseert die met de oude heuvel.
My Big hill |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
odys begint een gloeiende hekel te krijgen aan die schroothoop. maar hij hoeft niets te doen, want ts' nucleaire lichaam is te sterk voor zijn hardware, en hij knalt uit elkaar. odys gaat terug naar de heuvel en zet weeeeer een niewe choco
my hill |
|
nietmeer
|
TS had het hoofd en de billen van VIbes over het hoofd gezien. Dus technisch is het nog MIJN HEUVEL!!!! *rolt naar de rest van haar lijf, en weet het op miraculeuze wijzen weer te herstellen* Tom schrikt van zoveel menselijke ontwikkelings mogelijkheden en gaat ergens anders op een plannetje zitten broeden. Op dat moment roept zijn broertje.. TOM ga je mee vissen! TS pakt blij zijn hengel en rent naar de rivier.  Vibes gaat lekker naarst Odys zitten... My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
bijna bv, het is our hill. *geeft bv nieuwe choco* nog steeds our hill |
|
nietmeer
|
*haalt het velletje van de choco en gooit deze over haar schouder... voor goed geluk... Deze klapt precies in de ogen van de volgende aanvaller, die dus hierna wel kan doen alsof hij de heuvel kan veroveren, maar door een chocovelletje is neer gegaan...*
Our Hill (speculaasje erbij?) |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Wordt weer in elkaar gezet, maar is zijn radioactieve krachten kwijt.
Schiet gifpijltjes naar BadVibes en Odysseus. Beide vallen bewusteloos neer en worden moeiteloos van de heuvel gewerkt.
My hill
|
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Ondertussen heb ik het allemaal zitten aankijken vanaf die andere heuvel , maar kom nou in actie omdat ik eindelijk ook eens chocomel wil. (Ben ik dol op) TS heeft me niet zien aankomen, dus 1 schop in zijn kruis is voldoende om hem weg te werken. . . My Hill
Edit: trek de gippijltjes uit Odys en BV en die komen weer gezellig bij me zitten |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Eindelijk condenseert Yann weer, beter dan ooit. Puur en alleen door de uitstraling van Yann vliegt T-S kilometer ver de heuvel af. Daarna sleept Yann BV en Odys weer naar boven. Hij wekt ze, en geeft ze een tosti om weer op krachten te komen. Let's party!  Our Hill! update: Ledi ook n tostietje?  |
|
ledi Oudgediende
Haha, Yann en ik samen aan het werk om die 2 gewonden te herstellen.
Ja graag een tostietje.
. Inderdaad: Our Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Nu zitten er dus vier mensen op de heuvel: Ledi, Yann, Odysseus en BadVibes. Ik dacht dat maar 1 persoon de heuvel mocht bezitten.
Begint een realityserie rondom de heuvel. Roept een groot publiek erbij dat mag stemmen wie de heuvel moet verlaten. Een voor een worden Ledi, BadVibes en Odysseus weggestemd. Yann wint en krijgt als prijs een geheel onverzorgde voetreis naar Rome. Hij vertrekt meteen.
My Hill
|
|
ledi Oudgediende
Nou word ik toch echt kwaad, want nog steeds heb ik mijn chocomel niet gehad. Ren naar Marike's hotel en ruk 1 van de chocolade fonteinen los. Sleep die mee naar de heuvel en keer die om over TS. De chocolade wordt onmiddellijk hard en TS kan totaal niet meer bewegen.
.
My Hill |
|
Lamp
Erelid
pssst ledi: stolt  |
|
ledi Oudgediende
Yann, jij hoort op weg te zijn naar Rome.  |
|
Odysseus Oudgediende
odys is het er niet mee eens dat hij is weggestemd door het publiek van de realityserie. hij maakt weeeeeeer een paar mokken choco, en neemt ook wat speculaasjes. hij loopt de heuvel op, waar ledi zit, die al een tijdje choco-droog zit. ze neemt dankbaar de mok aan. nu zitten ze samen met choco en speculaas te genieten van ts, die tervergeefs probeert uit zijn chocolademantel te ontsnappen.
our hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Tom-Servo zet zijn interne verwarming aan, en de chocola smelt om hem weg. Maakt van de gesmolten chocola een spoor van de heuvel naar een mierenhoop. Al snel krioelt het op de heuvel van de mieren. Ledi en Odysseus laten hun choco vallen nog voor ze een slok hebben kunnen nemen en vluchten weg. Tom-Servo vergiftigd vervolgens de mieren.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
de mieren zijn weg en odys en ledi haasten zich terug naar de heuvel. uiteraard zit ts daar met een grijns op zijn blikken gezicht. gelukkig had odys zijn speculaasjes meegenomen en ze gaan aan de voet van de heuvel zitten eten |
|
nietmeer
|
*stuurt Sinterklaas op Odysseus en Ledi af die de speculaasjes meeneemt en uitdeelt aan kinderen, en Odysseus en Ledi gaan achter hem aan omdat ze de speculaasjes terugwillen en zijn de eerste dagen wel zoet* my en Judy's hill  |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
loopt met zijn force shield heuvel op butwipped jersan en judy de heuvel af  hij probeerd nog met steentjes door shield heen te komen.. wat natuurlijk niet lukt  my hill  |
|
Odysseus Oudgediende
sinterklaas is op zijn paard veel te snel voor odys, en hij geeft de jacht op de speculaasjes snel op. hij gaat naar de winkel en koopt nu pepernoten  . hij gaat terug naar de heuvel, waar hij ziet dat een deurwaarder lentebriesje aanspreekt en geld van hem wil zien: lentebriesje had nog niet betaald voor zijn shieldgenerator. lentebriesje heeft geen geld bij zich, en gaat dat snel halen. odys loopt op zijn dooie gemak de heuvel op en begint de pepernoten naar binnen te werken. my hill (kom je ook, ledi?) |
|
nietmeer
|
*komt vermomd als Ledi de heuvel op, Odysseus denkt dat ik Ledi ben maar ik schop hem de heuvel af* my hill  |
|
Odysseus Oudgediende
odys staat op en is blij dat hij niet weer choco had gemaakt, want dan was het nu weer weg geweest. gelukkig had jersan odys' pepernoten niet afgepakt, dus nu zit odys niet op, maar naast de heuvel pepernoten naar binnen te werken.
Still Jersans hill |
|
nietmeer
|
*nodigt Odysseus uit om op de heuvel pepernoten te eten, maar alleen als gast  * my hill |
|
Odysseus Oudgediende
odys vergeeft jersan dat hij hem de heuvel had afgetrapt, en komt bij hem op de heuvel zitten en deelt zijn pepernoten.
nog steeds jersans hill, maar ik ben er ook |
|
nietmeer
|
*eet pepernoten met Odysseus, nodigt Judy ook uit die er ook bij gaat zitten* my hill met 2 guests  |
|
Lamp
Erelid
Na mij jaarlijkse meeting met de paus keer ik terug naar de heuvel. De volgende dag horen jullie op het nieuws dat de paus is bekeerd tot de Islam. Jullie kunnen je oren niet geloven en gaan daarom zelf kijken, uiteraard ook door er met een voetreis naartoe te gaan. Ondertussen bewaak ik de heuvel wel  My Hill! |
|