king of the hill |
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Vena: voortaan beter opletten bij biologie  |
|
nietmeer
|
* begint ledi's schoolarchieven door te ploegen en kom tot de ontdekking dat ze niet eens een diploma heeft. Dus moet ledi snel weer naar school toe * My Hill edit: ik bespeur zware sarcastische opmerkingen hier  |
|
nietmeer
|
*kijkt naar Vena's cijfers tot nu toe, ziet dat hij nog veel te leren heeft als hij het examen heeft en stuurt hem naar school* my hill  |
|
nietmeer
|
@ Jersan: flauww  , mn cijfers zijn zwaar bovengemiddeld  * haalt de ergste leraar van de school erbij, Jersan krijgt spontane nachtmerries en rent gillend naar huis, en dan stuur ik de leraar weer naar huis * My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Keert terug uit Spanje met een zak vol snoepgoed. Geeft deze aan Vena, die het ergens anders gaat opeten.
My Hill |
|
ledi Oudgediende
Dank zij Vena krijg ik een spoedopleiding om nog even alle examens te halen. Ik ga terug naar de heuvel , waar ik T-S hard met mijn pas verworven diploma's om de oren sla. Tom gaat huilend van de pijn de heuvel af. . . My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Ledi toch. Haal je zulke hoge diploma's, gebruik je ze enkel als primitief wapen. Je zou toch beter moeten weten. De examencommissie is woest over deze belediging, en neemt je je diploma's weer af. Je zult opnieuw examen moeten doen.
Tot die tijd, my hill |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
En raad eens wie er in die examencommisdie zit? Juist ja, deze jongen (wijst naar zichzelf). Na Ledi's diplomas afgepakt te hebben trek ik alle diplomas van alle wmr leden in. Iedereen sprint naar schoolom opnieuw diplomas te halen. Ondertussen sprint ik de heuvel op. Ik heb zeker een jaartje of 4 voordat de eerste zn diploma heeft  My Hill! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Haalt al zijn diploma's. Keert vervolgens met zijn tijdmachine vier jaar terug in de tijd naar de dag dat Yann de heuvel innam. Stopt hem in de tijdmachine en stuurt hem naar de prehistorie.
My Hill |
|
Lamp
Erelid
Helaas zapte T-S zichzelf en de tijdmachine mee. Na een zeer eenvoudig gevecht, wat ik uiteraard heb gewonnen  , zap ik mezelf en de tijdmachine terug naar de tegenwoordige tijd. My Hill! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Vind een veilige schuilplaats. Verstopt zich daar en schakelt zichzelf uit. Miljoenen jaren gaan voorbij. Activeert zichzelf weer in het heden. Ondergaat de nodige reparaties en keert terug naar de heuvel. Arriveert daar net voordat Yann terugkeert uit de prehistorie. Yann is totaal verrast door mijn aanwezigheid, en daardoor makkelijk van de heuvel te duwen.
My Hill |
|
Lamp
Erelid
Gelukkig kon ik net een rand van de heuvel vastpakken zodat ik niet viel  Met een hand aan de heuvel hangend doe ik biceps oefeningen (mezelf ophijsen en laten zakken), dit voor een week lang. Dan, in een soepele beweging slinger ik mezelf de heuvel op en daag T-S, de robot, uit tot een armpjedrukken wedstrijd. Helaas merk ik net voordat we beginnen dat ik de verkeerde arm heb zitten trainen  Gelukkig win ik nog steeds kinderlijk eenvoudig met mijn andere arm. Uit schaamte druipt T-S af. My Hill! |
|
ledi Oudgediende
Intussen heb ik alle diploma's gehaald, inclusief diploma heuvelbewaking. Dat laatste zelfs met glans. Yann beloont dat door een plaatsje naast hem op de heuvel vrij te maken, zodat ik hem kan helpen met de bewaking.
. Our certified Hill
|
|
Lamp
Erelid
Inderdaad, our certified hill!  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Keert terug met een nieuw kolossaal lichaam en daagt Yann opnieuw uit tot armpje drukken. Ondanks dat Yann nu wel zijn getrainde arm gebruikt, verliest hij. Hij moet zijn deel van de heuvel aan mij afstaan.
Vervolgens vertel ik Ledi dat verderop een mooiere heuvel is, en dat ze die beter kan bewaken. Ze gaat er meteen naartoe.
My Hill |
|
nietmeer
|
Ziet een knop op de rug van ts... UIT... Tjee wat handig!
my hill |
|
Lamp
Erelid
Voor de verbaasde lezertjes: natuurlijk verloor ik expres! Ik kon die arme T-S toch niet nog een keer laten verliezen? En al helemaal niet in een nieuw, kolossaal lichaam. Ik bedankt BadVibes voor het uitzetten van T-S  en ga er gezellig bijzitten our hill! |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
odys, die al die tijd aan de voet van de heuvel zat en chocola naar binnen zat te werken, komt maar weer eens in actie. hij maakt niewe choco voor yann en badvibes.
our hill? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Heractiveert zichzelf. Richt een plasmakanon op de heuvel en verdampt iedereen die erop zit.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
gemeen! snel condenseert odys(  ) weer boven ts' hoofd en trekt er een paar kabeltjes uit. ts zakt weer in elkaar, en odys gaat weer op de heuvel zitten met wat nieuwe choco, want de oude is verdampt. hij wacht tot bv en yann zijn gecondenseerd tijdelijk mijn heuvel |
|
aymoney Senior lid WMRindex: 55 OTindex: 666 Wnplts: Assen
|
gooit atoombom op heuvel my hole  |
|
nietmeer
|
condenseert maar mist een paar essentiële lichaamsdelen. Kijk maar niet odysseus... zonder hoofd, en billen zie ik er een beetje eng uit.
Kickt amony eraf... en gaat op de heuvel achter een struikje zitten wachten op haar hoofd en billen.
Our hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
De straling Aymoney's atoombom heractiveert Tom-Servo, en veranderd hem in een radioactieve superrobot. Met een hand gooit hij alle mensen op de heuvel kilometers ver.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
ts' niewe lichaam is te sterk voor zijn hardware, en hij ploft uit elkaar. vn neemt aymoney mee wegens verboden kernwapenbezit. odys loopt heeeelemaal terug naar de heuvel, maakt weer een niewe choco(de vorige was ook weg, wat hebben jullie tegen chocomel?) en gaat op de heuvel zitten.
my nucleair hill |
|
nietmeer
|
*heeft nu alleen hoofd en billen dus rolt de heuvel op. PFFF.. Odys, wil jij de rest even voor me bijelkaar zoeken?!
Our Hill |
|