king of the hill |
nietmeer
|
* na ledi voor de haaien te hebben gegooid, graaf ik een tunnel onder de aarde door naar de heuvel, en gooi emmertje er daarna vanaf * |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Ik klim weer terug en neem gewoon de heuvel weer in ... Vena gooi ik ook voor de haaien, omdat ze nog steeds hongerig zijn  My hill |
|
nietmeer
|
helaas gooide je mn plaatsvervanger voor de haaien... omdat ik weer eens in een high-tech bui ben, bouw ik een particle-desintegratorkanon en schiet emmertje overhoop, een ook de heuvel. Daarna bouw ik een omkeerknop en zet emmertje af op anctarctica, en heuvel op een ver eiland.. My Hill, ergens op de wereld waar je em niet kunt vinden  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Ik bouw gewoon een nieuwe heuvel
My hill |
|
nietmeer
|
hetzelfde trucje  ( jah ik weet het ben inspiratieloos vandaag  ) My Hill |
|
Pixeltje Erelid
 WMRindex: 831 OTindex: 1.008 S |
voor wat hoort wat Ledi: ik red je van de Haaien en samen bestormen we gelijk een 2-fronten oorlog de heuvel. natuurlijk winnen we.
Vena Doen we gewoon weg (pritt-corect-it)
Our Hill |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Gelukkig ben ik een inspiratiebom!
Ik vlieg op mn draak naar het onvindbare eiland. Daar spring ik op de heuvel en plant de inspiratiebom. Na de ongelooflijke ontploffing die volgt waardoor het eiland gruwlijk inspiratie-actief is geworden, komen mijn diepste hersenspinsels tot leven om me te beschermen. Meet:
- SpiderYann - Donnie Yannko - Hertog Yann - BatYann - Yannmeister - DareYann - SpaceYann - Gewoon Yann - Yannin - SuperYann
En last butnot least: Yann in boxer waardoor iedere vrouw verblind raakt door schoonheid.
My InspirationHill! |
|
Pixeltje Erelid
Hertog Yann  We know better! Gelukkig ben ik een man, dus denk ik Yann in boxer maar even weg. Ik prik je roze wolk met superhelden lek, en stuur je terug naar je bed waar je verde rkunt dromen. Ledi knikt ja. Our Hill. |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Quote emmertje: Ik bouw gewoon een nieuwe heuvel My hill En ik doe met je mee. Laat die anderen maar omkomen in hun hebzucht, verwaandheid en semi-technisch gebrabbel. Als die in de buurt komen van onze heuvel (de enige echte) vraag ik Voogeltje om ze voor een jaar te bannen. O zo! Our Hill. Oh en Pixeltje mag wel met ons meedoen. |
|
Pixeltje Erelid
Dank Ledi  We maken er een gezellige heuvel van  |
|
Lamp
Erelid
Loop naar Ledi's nieuwe heuvel, pak de stofzuiger, en zuig de heuvel op. Ik heb genoeg van die nieuwe hevels de hele tijd. ik verzamel al het zand van het universum en maak er een gigantische heuvel van. My Hill  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Yann is daar zo moe van geworden dat hij in slaap valt. Met zijn eigen stofzuiger zuigen wij hem vervolgens op en zetten de stofzuiger met hem erin in het vliegtuig naar NeverNeverland. Vervolgens nemen wij plaats op die prachtige door hem gemaakte heuvel.  |
|
Lamp
Erelid
NeverNeverLand, het land van oneindige jeugd. Ik wacht gewoon in dit land ongeveer 100 jaar tot julie allemaal overleden zijn,om daarna oneindig lang de heuvel te bezetten!  My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
100 jaar later keert Yann eindelijk terug, maar ontdekt dat hij nog steeds niet alleen is. Tom-Servo is er ook nog want robots verouderen niet zoals mensen. Hij sleurt Yann mee in zijn tijdmachine en brengt hem weer 100 jaar terug in het verleden, naar de dag dat hij naar NeverNeverland vertrok. Daar gooit hij Yann van de heuvel en roept hem toe dat hij maar gewoon moet proberen de heuvel te veroveren in het heden, zoals iedereen.
My Hill |
|
Pixeltje Erelid
Neverland, dat was toch van Micheal Jackson?
'you must be this tall t ride michael' hehe.
Robot-servo-Tom zit op de heuvel, maar met een magneet veroorzaak ik storing in zijn circuits. Die raken oververhit en tom rolt van de heuvel.
Pixeltje's Hill |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*Kijkt heel lief naar pixeltje* Pixeltje en Arya hill?  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*terwijl arya lief kijkt en pixel in de oogjes van arya verdrinkt, schop ik ze van de heuvel af* My hill  |
|
Arya Oudgediende
|
*rent heuvel op en gaat paarDje rijden op Berniew* van mij!  |
|
|
Paartje rijden of paardje rijden?  *Is verward en moe van het paartje rijden en zakt door zn hoeven en doet een dutje en neemt zo de hele heuvel over* My hill |
|
Arya Oudgediende
|
*Blijft op paarDje liggen* |
|
Pixeltje Erelid
Trekt Bernie onder Arya uit, en zet bankje neer met chocomel en slagroom. ours?  |
|
nietmeer
|
*Begint met T-S samen te spannen omdat hij een beetje roest en ik een techneut ben.*
Vervolgens zetten we iedereen samen de heuvel af
Our Hill |
|
Arya Oudgediende
|
jaah!  *gaat samen met pixeltje chocomelk drinken* |
|
|
*gaat gezellig met pixeltje op het bankje zitten en duwt 2 rietjes in de chocomelk* nog steeds ours?  |
|
Arya Oudgediende
|
tuurlijk!  |
|