king of the hill |
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
*verstrekt rietjes aan BV en vena zodat ze nog meer dronken worden  * *gooit ze in een diepe sloot waar ze roes kunnen uitslapen xD* my hill |
|
nietmeer
|
*komt de heuvel opgelopen* Ik ga er maar bij zitten. Ik heb wat hout mee genomen, zodat we een kampvuur kunnen maken. Is het in iedergeval warm.
Our Hill for now!;) |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
*komt ook de heuvel opgelopen* Kom er ook gezellig bij zitten. Ik heb marshmallows meegenomen, zodat we wat lekkers hebben
Our hill |
|
nietmeer
|
Gezellig  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Tuurlijk, maar ik ben dan ook gezellig  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Gooit een agressief haargroeimiddel uit over de heuvel. Iedereen op de heuvel krijgt meterslang haar dat zich om hun hele lichaam wikkeld. Ze kunnen zich niet meer bewegen. T-S knoopt al dit haar aan elkaar en rolt alle mensen op de heuvel als een grote haarbal naar beneden.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
al die tijd dwarrelde odys rond de heuvel, als stof zijnde. hij ziet dat ts weer eens een vreemde manier heeft bedacht om iedereen van de heuvel af te jagen. odys dwarrelt ts' hardware in, wat kortsluiting veroorzaakt. ts rolt de heuvel af. odys herstelt zich weer op de heuvel
my hill, kom erbij, jongens! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Odys, ze zullen voorlopig niet bij je kunnen komen. Iedereen zit nog vast in die haarbal.
Bouwt een groot houten paard en zet dat onderaan de heuvel. Odysseus denkt te weten wat T-S van plan is. Daarom haalt hij het paard niet de heuvel op, maar gaat naar beneden en opent het luik aan de onderkant. Meteen valt er een groot net uit het paard over Odysseus heen. Hij zit nu ook vast.
My Hill |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Omdat ik in mijn handtas altijd een schaartje bij me heb, ben ik in staat om heel langzaam alle haardossen uit elkaar te knippen totdat iedereen elkaar weer blij in de ogen kan kijken. TS is tegen zoveel overmacht niet bestand en gaat er vandoor. We maken Odys los en klimmen met zijn allen de heuvel op voor een feestje.
Our Hill (maar zonder Tom) |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*slentert de heuvel op. ziet ledi druk zwaaien met potten en pannen en besluit maar eens te gaan helpen voorbereiden* Our Hill  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*laat de potten en pannen de heuvel af rollen, waardoor de rest er achter aangaat* my Hill  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Veel te druk op de heuvel. *iedereen, op mij na natuurlijk  , er af gooit* Mine  |
|
ledi Oudgediende
Es en Gio, hebben jullie wel eens een aanval gehad van een boze zwerm wespen? Nee? nou wat er aan boos volk nu de heuvel op stormt is nog veel erger. Ren maar gauw aan de andere kant van de heuvel af voordat jullie gelyncht worden.  Ugh, ik heb gesproken. . Opnieuw OUR HILL |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Jeukpoeder rondstrooit zodat iedereen al krabbend gillend naar beneden rent en in het meer springt vlakbij de heuvel.  Mine again  |
|
ledi Oudgediende
Bij mijn duik in het meer stuitte ik op een supergrote bus met deodorant, die op de bodem lag. Omdat ik bij WMR net las over deodorant die een jongen fataal was geworden, had ik een sublieme mogelijkheid voor wraak in handen. Ren de heuvel op en spuit Gio volledig onder. Die kan niet meer op zijn benen staan en het is een makkie om hem vervolgens van de heuvel te gooien. Voorlopig is die buiten westen. . . My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
De dampen van de deo hangen er echter nog steeds. Steekt deze van op veilige afstand aan. Er ontstaat een steekvlam en Ledi rent brandend weg.
My Hill |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Dan gebeurt het ondenkbare: Yann is back  Ik ben terug van een jarenlange gevangenisstraf in Guantanamo Bay, waar ik onschuldig vastzat vanwege vermeende aanslagen op de heuvel. Ik werd onderworpen aan de hardste en gevaarlijkste marteltechnieken ter wereld, maar doorstond ze zonder problemen  Op een gegeven moment hebben ze me laten gaan omdat ik ze meer kwelde dan zij mij.. Die hebben hun lesje geleerd! Eenmaal terug bij de heuvel zie ik een verbrande Ledi liggen. Ik help haar er weer bovenop en blijf bij haar tot ze weer helemaal de oude is. Samen lopen we op de heuvel af en pakken T-S, die in zijn broek plast van angst en afdruipt  Our HilL! |
|
nietmeer
|
Helaas word Yann net weer wakker uit z'n droom en is hij nog steeds in Guantanamo Bay. ( en ledi ligt dus nog steeds ergens verbrand ) Voor de rest heb ik een nachtje zitten bouwen op een superlaser om T-S mee weg te jagen van de heuvel. My Hill  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
*Graaft een tunnen om de laser te ontwijken en schopt Vena van de heuvel* Mèn  |
|
nietmeer
|
Een tunnen bestaat niet  Nog steeds my hill todat Caster goed spelt  |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
tom servo, hoe durf jij mijn eigen list tegen mij te gebruiken? ik heb het houten paard bedacht! (ja echt, lees het maar in de Illias van Homerus!) het is dus mijn copyright. odys stuurt de vakbond op ts af. die zien we even niet terug.
nu vena nog. zou ze pepernoten lekker vinden? odys gokt het erop en probeert vena om te kopen met pepernoten.
our hill? |
|
ledi Oudgediende
Ja hoor Odys .... inderdaad our Hill ,want Vena is zo beledigd dat je hem als "ze" aanduidt, dat die ligt huilend onderaan de heuvel. Dank je wel dat je mij weer hebt opgekalefaterd. . OUR HILL  |
|
TheMaster
|
*Heeft ook wel zin in pepernoten*
Sinterklaas' Hill |
|
Aram Erelid
 WMRindex: 268 OTindex: 2.825 S |
Als ik nou eens naar boven loop? Jullie schrikken zo erg van mijn aangezicht en springen van de berg, te pletter tegen de rotsen. My hill  ! |
|
TheMaster
|
Met mijn paraplu als parachute ontkom ik aan een vreselijke dood tegen de rotsen. Ik speel een sinterklaasliedje af en Aram, die daar al een trauma aan heeft, rent weg, huilend. Ik loop rustig de heuvel op, mooi uitzicht hier..
My Hill |
|