king of the hill |
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
Offtopic: sorry sorry sorry sorry sorry, vena! dacht ik nu alweeeer dat je een vrouw bent! maar goed, ik vind die naam ook best wel vrouwelijk klinken, maar dat is mijn mening... pech gehad aram, dit is een heuvel zonder rotsen er omheen. we vallen dus niet te pletter. gelukkig heeft themaster die lelijkerd weggejaagd met een sinterklaasliedje, en kunnen we weer lekker pepernoten eten op de heuvel odys, themaster en ledi's hill |
|
nietmeer
|
begint hen met partymuziek te bestoeken en daar kunnen ze niet tegen > ze rennen weg. My Hill PS: ja, het klinkt ook best wel vrouwelijk, alleen dat had ik na het maken van mn account net iets te laat door  |
|
Odysseus Oudgediende
gelukkig kunnen odys en ledi wel tegen partymuziek en blijven zitten. vena odys en ledi houden een pepernotenparty op de heuvel
party hill! |
|
nietmeer
|
|
|
Odysseus Oudgediende
en nu maar hopen dat de pepernoten niet te snel opraken... |
|
nietmeer
|
* koopt bij besteldienst nog wat zakken pepernoten, en wat andere spullen zoals sterke drank etc.. even later word het gebracht * Nog steeds our party hill  |
|
Odysseus Oudgediende
geniaal  ! nu kunnen we het wel een tijdje volhouden, als die vervelende robot zich er niet mee gaat bemoeien  |
|
nietmeer
|
* geen zorgen, heb nog wat high - tech anti-robotstuff liggen ergens...voor het geval dat  T-S, je bent gewaarschuwd  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Quote: tom servo, hoe durf jij mijn eigen list tegen mij te gebruiken? ik heb het houten paard bedacht! (ja echt, lees het maar in de Illias van Homerus!) het is dus mijn copyright. odys stuurt de vakbond op ts af. die zien we even niet terug.
Helaas Odysseus. mijn manier lijkt veel op de jouwe, maar is toch niet hetzelfde. Jij verstopte je in het paard en liet je zo een vijandige stad binnensmokkelen. Ik daarentegen stopte een net in het paard en liet het paard zelf gewoon staan waar het stond. Mijn methode is dus een variant en geen kopie. De vakbond geeft mij gelijk. Ik ben weer vrij. Jullie houden van pepernoten niet? Wel, dan zullen jullie ze krijgen. Laat van uit een vliegtuig kilo's pepernoten op de heuvel vallen. Iedereen op de heuvel wordt verpletterd onder het gewicht en moet naar het ziekenhuis. Ook de high - tech anti-robotstuff wordt bedolven, en derhalve nutteloos. My Hill |
|
nietmeer
|
* helaas raakte de allereerste pepernoot het deflectorschild-apparaat, waardoor die razendsnel word aangezet, en de rest van de pepernoten dus afketst tegen het schild * En ledi, odysseus en ik partyen nog steeds door.. Our Party Hill  PS: in ieder geval geen zorgen meer over pepernoten |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Stort nog meer pepernoten op de heuvel waardoor deze geheel wordt ingegraven. Alleen het deflectorschild zit nog tussen de heuvel en de pepernoten in. Schakeld vervolgens vanaf een afstand het deflectorschild uit. Nu wordt iedereen echt verpletterd. Veel plezier in het ziekenhuis.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
als je het over de duivel hebt, daar heb je hem ook weer  het was net zo gezellig! ach ja, ik heb nu wel een levensvoorraad pepernoten    wegens zijn onvoorwaardelijke liefde voor pepernoten konden die kleine schatjes het niet maken om odys zwaar te verwonden, en hij is snel weer het ziekenhuis uit. gelukkig zijn de blauwdrukken van vena's high-tech antirobotwapens bewaard gebleven, en odys bouwt ze opniew. ts is in een mum van tijd van de heuvel verwijderd  Mijn & pepernoten's heuvel |
|
nietmeer
|
* Omdat ik odysseus op mn schouders tilde ben ook ik gevrijwaard gebleven van de pepernoten, en ben ik iets later dan odysseus uit het ziekenhuis ontslagen *
En deze keer houd pak ik het dan ook groots aan: * Bouwt giga anti-alles-wat-met-T-S-te-maken-heeft-wapen en plaatst het op de heuvel, en vervolgens ga ik weer lekker met odysseus pepernoten eten *
Our Party Hill |
|
Odysseus Oudgediende
vena, wat ben je toch creatief! hopelijk houd dit die robot wel op een afstand. hoelang zou het nog duren voodat ledi het ziekenhuis uitmag?
our pepernotenparty hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Er komt bezoek voor Odys en Vena: Sinterklaas komt hen nog meer snoepgoed brengen. Alleen werkt de goedheiligman nu voor T-S. Sinterklaas schakelt zonder dat Odys en Vena het doorhebben het giga anti-alles-wat-met-T-S-te-maken-heeft-wapen uit. Nauwelijks is de Sint weg, of Tom-Servo duikt weer op. Ditmaal heeft hij een slagschip van de marine omgebouwd tot gevechtsrobot. Veegt Odys en Vena van de heuvel en vernietigd het giga anti-alles-wat-met-T-S-te-maken-heeft-wapen. Verpletterd ook alle pepernoten.  My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
de echte goedheiligman zou nooit voor ts werken  ! en als het een nepsinterklaas is merken vena en ik hem zo op en trappen we hem de heuvel af. toms masterplan gaat dus niet door  |
|
nietmeer
|
@ T-S, kun je niet lezen?? het is een Anti - ALLES wat met jou te maken heeft  De nepsinterklaas is dus ook gepoefd voordat ie zelfs de heuvel op kwam  |
|
Odysseus Oudgediende
TS komt te dicht in de buurt van het anti-alles-wat-met-T-S-te-maken-heeft-wapen, en word zo geannihilleerd
"daar word op TS geklopt, hard geklopt, TS kapot! daar word op TS geklopt, door wie zou dat zijn?" zingen vena en odys
still our pepernotenparty hill |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
En toen kwam Yann T-S te hup geschoten. Zo weinig Yann met T-S te maken heeft, zo goed kreeg hij Odys en Vena van de heuvel af; heel goed dus!  Samen met T-S bezet ik de heuvel. Our Hill! |
|
Odysseus Oudgediende
verraaier   !! vena, kun je een anti-alles-wat-met-T-S-en-yann-te-maken-heeft-wapen maken? zou van pas komen... |
|
nietmeer
|
* Komt eraan  * Samen met Odysseus sta ik voor de heuvel en stel T-S en Yann de keuze om te vluchten of gepoefd te worden..Yann denkt dat hij te sterk is en zegt: ik blijf...2 seconden later en Yann is gepoefd...T-S word hier zo bang van dat hij eieren voor zijn geld kiest en moet voor straf heel veel pepernoten voor ons kopen... Our Party Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Zo ver komt het niet. Strooit overal rondom de heuvel eikels die meteen uitgroeien tot kolossale bomen. Vena en Odys zien door de bomen de heuvel niet meer. Ze komen dus nooit bij de heuvel aan.
Our Hill |
|
nietmeer
|
helaas heeft die machine ook een zoekfunctie...verstoppen heeft geen zin  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Gaat terug naar de Satellite of Love en laat de Nanites beschermde pakken maken tegen dat anti-alles wapen. Odys en Vena zien dat hun wapen niet meer werkt, en vluchten in paniek weg.
Ontpoeft Yann en geeft hem ook een pak.
Our Hill |
|
Odysseus Oudgediende
maar ze komen terug met een vlammenwerper  en verbranden het pak van ts |
|