king of the hill |
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Gelukkig heb ik in mijn jaren in Vietnam geleerd altijd herkenningspunten te nemen. In het geval van de real hill, waar ik nu op zit, weet ik zeker dat het de echte is vanwege de gruwlijk hoge grote vlag de erop geplaatst is met REAL HILL erop  My Hill! |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
how convenient! odys dribbelt maar snel achter yann aan, en ze gaan verder waar ze gebleven waren
our hill |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Inderdaad weet ik niet meer op welke heuvel ik zit ...hik.... maar de cognac is verukkuluk  . Cheers |
|
Odysseus Oudgediende
 cheers, ledi  bij puur toeval zit ledi op de goede heuvel. ledi yann en odys richten samen een zuipvestijn aan our -hick- hill |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
En al die hiks maakt ons onaantastbaar voor welke vreemde aanvallen ook. Iedereen die ook maar in de buurt van de heuvel komt, wordt vergiftigd door onze alcoholdampen  |
|
Lamp
Erelid
Dat klopt ales een *hik* bus! Lekker zo'n flesje Whis *hik* key |
|
nietmeer
|
Vena komt na een tijdje ook aanlopen en gaat gezellig op de heuvel meefeesten.. Iemand pepernoot??
Party Hill |
|
Odysseus Oudgediende
ennau maah hope datwuh ur nie af zodu-hik-mieturu...  sjeerzz  |
|
Lamp
Erelid
ofsotumietdere? hahaha -hik- icke ben stbiel als noit tevoruh. hahahaha:d  Onze Alcohol Hill! |
|
Odysseus Oudgediende
de alcohill!  |
|
nietmeer
|
als jullie al dronken zijn, hoe dronken moet ik wel niet wezen? that's riighht, toohoo drunkkk to stend ohn mii feehet |
|
Odysseus Oudgediende
iadffffffffffff daffffffl tdxcfodsnourygs alg;efesdfuurtyaonf fnuczgnruhg vkvmaoet ghdak *teeee dronkuh om un normaal burigju tu sgrijve..* |
|
nietmeer
|
Vibes ziet nog nèt hoe het dronken stelletje in polonaise de heuvel af lallen....  my hill |
|
nietmeer
|
* Na roes te hebben uitgeslapen voer ik BV ook dronken samen met de rest, inc. mezelf *
Party Hill |
|
Odysseus Oudgediende
heeej daarhebju bedvaibs! wattoet die daar op du heuvel? en waarom swaaitie naaronz? ag wat, hieris dudrank, duz watmaaktut uit?
-hik-
bedvaibs hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Blij dat die lallende menigte weg is. Spant sleepkabels tussen de echte en de nepheuvel, en trekt ze naar elkaar toe om ze te fuseren tot een grote heuvel. Door het geschud valt BadVibes eraf.
My Hill |
|
nietmeer
|
helaas heeft niemand het anti-alles-wat-met-TS-te-maken-heeft-superwapen weggehaald... T-S gaat poef.... My Hill  |
|
Lamp
Erelid
Na een ontnuchteringsbehandeling in het ziekenhuis, ben ik weer totaal nuchter. Ik giet anti-olie over T-S heen zodat de olie verdampt. Hierdoor wordt ie stroef en uiteindlijk kan ie helemaal niet meer bewegen. Een tikje en hij ligt beneden.My Hill!  |
|
nietmeer
|
eh Yann ik was weer net iets eerder  |
|
nietmeer
|
ok, maf...maar goed.. Bestookt heuvel met artillerie-bombardement, maar daarna zie ik dat Yann ze tegenhoud met zijn pink  * Gooit het over andere boeg > loopt naar Yann toe, trekt heel eng gezicht en Yann schrikt daarvan en rent weg * My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Heeft zichzelf gelukkig uit laten rusen met een ontpoefer na wat er met zijn dubbelganger is gebeurd. Verschijnt plotseling weer vanuit het niets op de heuvel, en land daarbij boven op Vena's tenen. Vena hinkt de heuvel af.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
na een kater waar je U tegen zegt te hebben gehad, kijk odys weer eens om zich heen. nee he, heb je die vervelende robot weer  odys installeert een permapoefer op het anti-alles-wat-met-T-S-te-maken-heeft-wapen en richt het op ts *poef* ciou My Hill |
|
nietmeer
|
 * komt aanlopen met zak pepernoten... * Odys en Vena's pepernotenhill |
|
Odysseus Oudgediende
*heeft niets geleerd van vorige dag*
jaaaaah, nu nog muziek en drank!
Our Hill! |
|
Mustang Senior lid WMRindex: 150 OTindex: 103 Wnplts: Helmond