king of the hill |
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
de tweede actie is het in ere herstellen van het alles-dat-met-T-S-te-maken-heeft-superwapen-met-permapoef-upgrade. dit zetten ze maar mooi in het zicht. |
|
Mustang Senior lid WMRindex: 150 OTindex: 103 Wnplts: Helmond
|
mooie odys maar nu afwachten of T-S het lef nog heeft om de heuvel te jattenvroemm.. mustang gaat terug op patrouile |
|
Odysseus Oudgediende
 doei mustang! veel plezier op je patrouille  mustang & odys' Tom-Servo-proof hill |
|
|
onderweg komt mustang pepernotenpiet tegen en geeft hem een lift naar de top van de hill. nu heeben mustang en odys ook nog oneindig pepernoten!! |
|
Odysseus Oudgediende
mustang, je bent mijn held!  pepernoten  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Quote Mustang: mooie odys maar nu afwachten of T-S het lef nog heeft om de heuvel te jattenvroemm.. mustang gaat terug op patrouile Dat heb ik, alleen niet in deze tijd. Reist met zijn tijdmachine terug naar het moment dat Mustang en Odysseus een verdrag sloten, en verstoord deze bijeenkomst zodanig dat de twee elkaar de oorlog verklaren. In plaats van wapens te maken om mij te verjagen, maken ze wapens om elkaar te bevechten. Beide belanden zwaargewond in het ziekenhuis. De tijdlijn is weer veranderd, en de anti T-S wapens zijn nooit gemaakt. De heuvel is onbewaakt. My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
zeg, hoevaak is odys al niet in het ziekenhuis beland in dit topic? al aardig vaak lijkt mij zo. omdat hij dus een vaste klant is, helpen ze hem sneller en beter, waardoor hij bijzonder snel het ziekenhuis uit is, en alsnog het alles-dat-met-T-S-te-maken-heeft-superwapen-met-permapoef-upgrade-wapen in ere hersteld. zo TS, komt dat je bekend voor?  *poef*  wederom mijn heuvel! |
|
|
mustang komt een tjidje later pas uit het ziekenhuis....loopt naar de parkeerplaats en ziet dat zijn schitterende metalliczwarte ford mustang Gt '06 vernield is door een stel hitsige hulpsinterklazen en mustang is een tijdje uit de veldslag(in ieder geval tot 19:00) om een nieuwe auto te kopen |
|
Odysseus Oudgediende
mooi, dan is dit tot in ieder geval 19:00 uur mijn heuvel
wat een mooie gedachte... |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Laat me je dan maar snel uit die droom helpen Odys. Ik had een hologram van mezelf op de heuvel gezet omdat ik even wat moest halen, en dat hologram heb je nu gepoeft met je alles-dat-met-T-S-te-maken-heeft-superwapen-met-permapoef-upgrade-wapen. Gelukkig had dit hologram een beveiliging: als hij wordt vernietigd, ontstaat er een zwart gat dat alleen ik kan stoppen. Dat gebeurd nu dus ook. Odysseus en zijn alles-dat-met-T-S-te-maken-heeft-superwapen-met-permapoef-upgrade-wapen worden opgezogen.
My hill |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Heeeeee, ruik ik chocola????? Daar kun je me midden in de nacht voor wakker maken en zelfs mij uit de dood doen herrijzen. Jammie-ie-ie-ie.
Odysseus, wil je ook een stukkie?
. Our Hill
Edit: ik lees net het verhaal van TS , maar lieve (nou ja?) jongen : chocola overwint alles en redt dus mij en Odys. Kom er ook maar bij. |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Te laat Ledi. Odysseus is opgezogen in het zwarte gat, en jij gaat er nu achteraan.
My Hill |
|
nietmeer
|
*ziet Tom-Servo op de heuvel staan* Tom-Servo's hill  |
|
ledi Oudgediende
Mis poes TS, zie mijn vorige edit. Whoehahahaha. Als je een brave jongen bent, krijg je ook een stukkie. "
Edit: en dat geldt ook voor Jersan.
.
OUR HILL |
|
nietmeer
|
Vena is back  ..nadat ik heb toegekeken hoe die vervelende robotmijn pepernotenmattie odys het zwarte gat injaagde, besluit ik hard wraak te nemen... Ik herbouw het anti-alles-wat-met-T-S-te-maken-heeft-superwapen-met -permapoef-upgrade en met nog iets heel leuks > Een gecontroleerde supernova toevoeging. En omdat ik lekker kloot met de instellingen, poeft het je niet alleen, nee, het stuurt je naar ontelbare dimensies per seconde, waardoor je geen tijd meer hebt om terug te komen  * Past wapen toe op T-S en Ledi * * gebruikt omkeerfunctie om odys terug te halen * Vena's en Odys hill |
|
ledi Oudgediende
Tot grote schrik van Vena blijkt de omkeerfunctie om hemzelf van kracht te zijn. Terwijl Ledi onbewogen toekijkt schiet Vena zelf naar onbekende verre dimensies. Tom is flauwgevallen van schrik dat iemand er met zijn apparaat vandoor is gegaan, dus die is voorlopig ook uitgeschakeld. Blijft Hill van Odys en Ledi.  |
|
Aram Erelid
 WMRindex: 268 OTindex: 2.825 S |
Als ik nou omhoog kruip, mag ik er dan bij, Ledi? |
|
|
he he na een moeilijke keuze heeft mustang een nieuwe auto gekockt maar deze keer met allerlei anti T-S snufjes zoals de anti T-S ultrasone kernfusie vlammenwerpers. mustang voegt zich weer bij odys en ledi en gaat weer de heuvel bewaken |
|
nietmeer
|
* na wat gesleutel met rondvliegend dimensiepuin zap ik mezelf weer terug naar de heuvel, en poef iedereen behalve T-S haters weg... Odys, Vena's en Mustangs hill ( Sorry ledi  ) |
|
ledi Oudgediende
Ik geef niet zo gauw op en als ik hijgend aan kom zetten met de laatst overgebleven choco-fontein uit het hotel, rennen alle heuvelzittertjes naar beneden om me te helpen. Mmmmmm, wat lekker , hoor ik iedereen verzuchten.  Our Hill !!!!!!!!!!!!! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Keert na vele dimensies te hebben doorkruist eindelijk terug naar deze wereld. Heeft tijdens zijn reis Ledi's advies ter harte genomen: chocola overwint alles. Tom-Servo heeft in elke dimensie die hij bezocht de locale chocola meegenomen, en bezit nu een zeer diverse verzameling. Deelt deze uit aan alle mensen op de heuvel. Deze vinden het zo lekker, dat ze direct de heuvel aan Tom-Servo afstaan.
My Hill |
|
ledi Oudgediende
@T-S: waarom zou ik hem afstaan? Jij deelt je choco met mij en ik deel mijn stuk van de heuvel met jou!  . OurHill |
|
|
mustang is allergisch voor chocolade en gaat terug naar (gedeeltelijk))zijn heuvel, ziet daar T-S en pepernotenpiet,geeft piet een lift en racet T-S de heuvel af met 234 km/h en de hill is (gedeeltelijk) mine !! |
|
nietmeer
|
Vibes heeft net een goeie truc van Dendrobatus geleerd... *zwaait de stofzuiger boven haar hoofd 4 rondjes en laat dan los... POEFFFF tegen alle heuvel chocolade vetzucht zitters..
My Hill |
|
|
mustang racet terug de heuvel op en roust Bad vibes er ook nog effe af
(gedeeltelijk) my hill |
|