king of the hill |
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
komt eraan omdat het mooie muziek is. Zet daarna ook Breaking Benjamin op. Iedereen komt eraan omdat dat vrij mooi muziek is.
Our hill! |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
gezellig. pepernootje erbij? |
|
Mustang Senior lid WMRindex: 150 OTindex: 103 Wnplts: Helmond
|
die muziek zit in mijn mustang ingebouwd dus ik en wilc0 draaien tyfus hard dragonforce en breaking benjamin en zitten in de mustang en rijden iedereen kapot die onze hill wil afpakken |
|
Odysseus Oudgediende
mustang krijgt geen pepernoten  *prikt banden van mustangs mustang lek* |
|
|
mustang heeft presidentieële banden en racet naar de AH om pepernoten te halen |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
*Komt na te zijn weggepoeft door het wapen van Odys in een andere dimensie terecht. Vind hier een heuvel die 1000 keer mooier is dan de heuvel waar nu om wordt gevochten. Stuurt Odyss een foto van deze heuvel. Odyss, Wilc0 en Mustang worden groen van jaloezie, en komen ook naar deze dimensie. Daar wachtte T-S echter op. Zodra de poort open gaat, neemt T-S de mooeiere heuvel snel mee naar de echte wereld en laat Odys, Wilc0 en Mustang in die andere dimensie achter.
Vervangt de oude heuvel door de nieuwe.
My hill |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
ledi komt aangelopen: heeft iemand een asperientje voor me? ik heb een reuze kater. |
|
Odysseus Oudgediende
gelukkig zijn er in de andere dimensie nog meer mooie heuvels, en er zijn er genoeg voor iedereen. odys' heuvel is zo mogelijk nog mooier dan die van ts.
wish you were here, tom?
my dimensional hill |
|
|
mustang met wilc0 scheuren naar ledi en geven haar een doos asperientjes en racen terug naar hun eigen heuvel |
|
ledi Oudgediende
Dank je wel lieve Mustang en Wilco - ik kan er nou weer tegen. Zijn er nog ergens pepernoten te krijgen? |
|
nietmeer
|
wijst ledi de weg naar de pepernotenpiet... Ze rent over de daken om hem in te halen... maar het sneeuwt, Ledi glijd uit en mag een ritje in de ambulance maken. Tot over een paar weken!  My Hill |
|
ledi Oudgediende
Als ik Bad Vibes een kaartje stuur vanuit het ziekenhuis en vertel dat er hier een razend knappe verpleger werkt, wordt ze nieuwsgierig en komt op bezoek. Ze weet echter niet dat het met mijn verwondingen mee is gevallen en terwijl zij haar ogen niet van die schone jongeling kan afhouden, sluip ik het ziekenhuis uit en neem plaats op de heuvel.
. My Hill |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
*heeft inmiddels BV van zich afgeschud in het ziekenhuis, en gaat ook naar de heuvel* Hé ledi  our hill |
|
nietmeer
|
 emmertje... schone jongeling... Ziet Ledi flirten met emmertje... hoeft beiden alleen te wijzen op een prive hutje onderaan de hill... kijk! Van alle gemakken voorzien! Emmer en Ledi lopen blij, hand in hand naar het hutje.. Vibes draait de deur achter ze op slot, spijkert het raam dicht...  dahag! My Hill |
|
ledi Oudgediende
Voorlopig hebben schone jongeling en ledi geen heuvel nodig. Bovendien breek jij straks alles weer open om toch maar weer een blik op het knappe emmertje te kunnen werpen. Toedeloe!!!!! |
|
ledi Oudgediende
Goh, nog geen 5 minuten later is het alweer gedaan met onze rust, want slaat BV inderdaad het hutje in duigen. Ledi klimt weer de heuvel op, terwijl emmertje probeert te ontsnappen aan de hongerige ogen van BV. . My Hill - in afwachting van emmertje. |
|
nietmeer
|
 lol Ledi... toevallig is Emmertje bezig met een niet nader te noemen splinter.. Ledi gaat kijken, krijgt de schrik van haar leven want emmer had de deur open gelaten. Ledi rent schreeuwend, huilend en beroerd rond als een kip zonder kop. My Hill |
|
ledi Oudgediende
BV hoe kan dat nou kloppen: het hutje was in duigen. Er was dus geen deur meer en ook geen muren. Rarararararara????????? |
|
nietmeer
|
Ledi, Emmmertje is niet in het hutje... Waar hij wel is...  zoek maar, ga op de geur af... Tot die tijd My Hill |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Ondertussen heeft Yann de berg kruimeltje voor kruimeltje verplaatst naar een geheime lokatie die hij nog wist uit zijn tijd in en om Guantanamo Bay. My Secret Hill  |
|
nietmeer
|
Stom Yann, ik zat nog op een van de kruimeltjes
My Hill |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Hahaha  Your Hill.. nog even dan  |
|
ledi Oudgediende
Aangezien BV en Yann in geen velden of wegen meer te bekennen zijn, sleep ik mijn hele hebben en houwen de heuvel (of wat er van over is) op[ en maak het mezelf gemakkelijk.
. My Hill |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
*ik hoor dus ook bij ledi's hele hebben en houwen nu*  Our hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Wanneer iedereen ligt te slapen, gooi ik Emmertje en Ledi van de heuvel. Vervolgens haal ik de dimensional hills van Odys en co erbij en fuseer die met de echte heuvel. Nu is er weer 1 heuvel, maar die is zo mooi dat men harder dan ooit zal vechten om hem te mogen bezitten.
Totdat iedereen wakker wordt: my hill
|
|