Cheat jij? |
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Ik cheat alleen als ik ergens niet verder kom, en jij? |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
ik cheat wanneer ik het spel 1 keer heb uitgespeeld... |
|
Unlogic Senior lid WMRindex: 455 OTindex: 405 Wnplts: België
|
Ik cheat enkel als ik het spel niet serieus neem en/of ik der gewoon zin in heb. |
|
apekop Senior lid WMRindex: 257 OTindex: 95 Wnplts: leeuwarden
|
soms soms.. maar goed het is en blijft maar een spel |
|
.:T!M:. Senior lid WMRindex: 66 OTindex: 414 Wnplts: Amersfoort
|
ligt eraan welk spel bijv op internet (niet die dingen van funnygames ofzo) nooitbij bijv age of empires eerst campaign uitspelen dan bij skirmisch lekker cheaten |
|
evertwinter Senior lid WMRindex: 318 OTindex: 555 Wnplts: Hasselt S |
Bij cheaten is de lol eraf, dus nee, eigenlijk nooit. |
|
Unlogic Senior lid WMRindex: 455 OTindex: 405 Wnplts: België
|
@evertwinterBij Sims vind ik cheaten net het plezantste. Hah, so fun, hun alle luxe geven en dan.. ene kerel.. twee vrouwen.. Eén gevecht. |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Vaak als ik iets tegenkom dat je i.p.v. auto's op dino's rijd typ ik hem wel ff in |
|
Shinki Erelid
WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
bij gta is cheaten het leuke gedeelte. dit is een armorcheat. LR O LR X LR. en dit is een moneycheat. LR driehoekje LR O. |
|
possible Senior lid WMRindex: 118 OTindex: 167 Wnplts: verhuist
|
ik cheat ( niet liegen met nooit ) bijna nooit. spel moet wel zo saai zijn dat het ander niet leuk meer is. |
|
nietmeer
|
ik cheat soms.. alleen bij GTA eigenlijk.. cheat voor alle wapens ofzo en dan dikke chaos aanrichten vin k wel vet verder niet echt.. |
|
omniHOAX Lid WMRindex: 15 OTindex: 60
|
Telt het misbruiken van bugs ook als cheaten? Soms kom je in een spel op zo'n punt waar je 5 uur lang bezig bent met een sprong en je schiet voor geen meter op. Dan is het toch echt heel even een oogje toeknijpen en de fly mode o.i.d aanzetten |
|
nietmeer
|
dan moet je gewoon ff kijken of er andere mogelijkheden zijn.. nooit zelda gespeeld? |
|
omniHOAX Lid WMRindex: 15 OTindex: 60
|
Tsja daar noem je een spel...maar kan me toch goed herinneren dat Doom 2 (e.a. games van dat genre) altijd zo'n punt hebben waar je echt knettergek van wordt! |
|
tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
Alleen als ik het al een keer heb uitgespeeld (of twee ) |
|
yakkiba Erelid
WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
cheaten is alleen leuk als je dingen die je niet kunt zien of doen dan wel kan... ZOals burgers meppen enzo muhahahahahaha |
|
tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
Dat is waar ik zelf speel nu Need for Speed. Ik heb het nu bijna uitgespeeld |
|
nietmeer
|
cheaten, srry komt niet voor in mijn woordenboek |
|
nietmeer
|
alleen als ik echt heel erg muur vast zit, en er zelfs met faq's niet meer uit kom, of als ik het spel (GTA usually) toch al helemaal heb uitgespeeld (en dan bedoel ik ook echt 100%), en een keertje total carnage wil aanrichten |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
|
|
Gleadar Erelid
WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
ik cheat als ik het al een skeer heb uitgespeeld op gta bijvoorbeeld |
|
Phaser Lid WMRindex: 56 OTindex: 6 Wnplts: Amersfoort
|
Ik Cheat niet.. Hou te veel van me vriendin om dat over me hart te krijgen Maar met Games ook niet |
|
remy Senior lid
WMRindex: 308 OTindex: 373 S |
ik cheat, maar alleen in singleplayermodes, anders is het minder leuk. |
|
Martijn1994 Senior lid WMRindex: 287 OTindex: 1.366 Wnplts: Wnplts S |
ik cheat wel eens, maar niet dat je bijvoorbeeld alles kan doen zonder er iets voor te doen (geld cheaten met Sims bijv) |
|
Gerth Lid WMRindex: 45 OTindex: 11 Wnplts: Amersfoort
|
Ik cheat alleen maar als ik het spel toch al heb uitgespeeld.
Als ik vast zit in een opdracht gebruik ik soms wel een walkthrough maar dat vind ik niet echt cheaten. |
|