Cheat jij |
possible Senior lid WMRindex: 118 OTindex: 167 Wnplts: verhuist
|
Quote remy: ik cheat, maar alleen in singleplayermodes, anders is het minder leuk. cheaten online is totaal NOT DONE. |
|
remy Senior lid
WMRindex: 308 OTindex: 373 S |
Quote possible: cheaten online is totaal NOT DONE. ook niet op spellen van miniclip etc? dat vind ik wel kunnen hoor |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote remy: Quote possible: cheaten online is totaal NOT DONE. ook niet op spellen van miniclip etc? dat vind ik wel kunnen hoor Online Multiplayer dus |
|
remy Senior lid
WMRindex: 308 OTindex: 373 S |
Quote alweerdood: Quote remy: Quote possible: cheaten online is totaal NOT DONE. ook niet op spellen van miniclip etc? dat vind ik wel kunnen hoor Online Multiplayer dus ja, maar als ik naar spellensites ga ben ik ook online dus mijn mening, Cheaten mag.. zolang er maar geen anderen last van hebben |
|
Chip Junior lid WMRindex: 15 OTindex: 3 S |
Alleen als ik een spel uitgespeeld heb |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Minimaal 3 keer uitspelen...minimaal 1 keer op het hoogtste moeilijkheidsniveau... en dan de cheats pas opzoeken... en alleen gebruiken om te zoeken... bij sommige spellen kom je er dan achter dat je nog allerlei andere routes had kunnen nemen... niet leuk bij stealthgames...
Online gamen doe ik niet zo vaak, maar cheaten moet je echt alleen doen als je Singleplayer speelt... Van iemand winnen door vals te spelen, da's mn eer te na... dan nog liever verliezen...
Cheaten om door een moeilijk stuk heen te komen valt af te raden... zodra je een cheat wéét, vergeet je hem niet zo snel... en dan ga je hem de volgende keer dus sneller gebruiken... beter is om een stukje terug te gaan (level restart) en goed op te letten of je niets mist... een sluiproute, een voorwerp, zoals m'n commandant altijd zegt: "UYEI!" ofwel: "Use Your Eyes Idiot!"
Ik mag ook zeggen dat ik het over het algemeen niet echt nodig heb... soms misschien een beetje "saving-and-loading" maar dat is niet écht Cheaten... |
|
jhogervorst Senior lid WMRindex: 157 OTindex: 3 Wnplts: Assen
|
Altijd GTA A met cheats is gangsta. |
|
Sailer Erelid
WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
alleen sims |
|
Mister D. Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 365
|
Ik cheat alleen bij mn vriendin |
|
Peterisbeter Senior lid WMRindex: 107 OTindex: 74 Wnplts: Purmerend
|
hahaha ik cheat alleen als ik het spel zonder cheats als een keer heb uitgespeeld |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Ik ben een loser.
Ik speel alles op easy mode.
Ik cheat zelfs in easy mode omdat ik dan bijvoorbeeld zwaar overdreven wapens kan gebruiken op weerloze vijanden. Bij Devil May cry 3 cheatte ik omdat het anders snoeihard moeilijk was en ik geen zin had om elk deel tig keer te moeten herhalen, ik ben meer een storylinetype.
Alleen on-line cheat ik niet en doe ik mijn plicht met het opsporen van 'hackers' en het rapporteren ervan. |
|
Jeffrey Senior lid WMRindex: 127 OTindex: 74 Wnplts: Leiden T |
online absoluut niet, haat die mensen als je niet kan winnen zonder cheats ga het dan leren en hou het gezellig ofline ook niet soms een walktrough als ik niet verder kom, bij golden sun bijv |
|
blusgast Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Nee ik blijf mijn vrouwtje trouw |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote blusgast: Nee ik blijf mijn vrouwtje trouw en zo hoort t ook |
|
Akgun Senior lid WMRindex: 122 OTindex: 30 Wnplts: Rotterdam
|
ik cheat vaak bij een game |
|
driver Junior lid WMRindex: 3 OTindex: 28 Wnplts: boeie ? S |
Ik cheat af en toe als je het hebt uitgespeeld oO maar wel vaak bij GTA SA SP maar NOOIT MP dan ben je noob
tog ? |
|
Tommy_hol Senior lid WMRindex: 257 OTindex: 22 Wnplts: Winsum
|
Zowel op mijn PC/Console als in het echte leven cheat ik niet.
Cheating is boring en maakt de games dood en saai. |
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
Quote remy: Quote alweerdood: Quote remy: Quote possible: cheaten online is totaal NOT DONE. ook niet op spellen van miniclip etc? dat vind ik wel kunnen hoor Online Multiplayer dus ja, maar als ik naar spellensites ga ben ik ook online dus mijn mening, Cheaten mag.. zolang er maar geen anderen last van hebben dan ga je ff zwaarden en sandalen hacken doe het getal keer 8 (dus je hebt 100 levens keer 8 = 800) zoek dat op met cheatengine verander dan je levens(laat je aanvallen) dan heb je nog maar 50 levens keer 8 = 400 dan blijven er 2 over freeze ze allebij en dan werkt je cheat je kan niet meer dood lol zo kan je het ook bij je geld, energy en armor doen |
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
Quote driver: Ik cheat af en toe als je het hebt uitgespeeld oO maar wel vaak bij GTA SA SP maar NOOIT MP dan ben je noob
tog ? als je online gaat cheaten ben je echt noob daarmee bewijs je al dat je het niet allen af kan. als ik een spel zat ben dat ga ik hacken en niet cheaten pak dan cheat engine (en als die ondekt is een UCE (undetected cheat engine)) en ga hacken. |
|
Arianne Senior lid WMRindex: 214 OTindex: 11 Wnplts: Leeuwarden S |
Ja, ik cheat, maar alleen met single player FPS games. Ik ben gewoon te slecht in die spellen om door een level heen te komen. Vooral als ze keer op keer ook weer opnieuw beginnen. Ik ga dan eigenlijk ook meer voor de puzzels, het schieten is een noodzakelijk kwaad. BF2 is aan mij dus niet besteed. Hexen daarintegen weer helemaal wel. Maar wel met godmode dan.
Bij multiplayer of on-line games vind ik het erg ongepast om te cheaten, als het al mogelijk is. Een spel modificeren voor jezelf is tot daaraan toe, maar zo de gameplay verzieken voor een ander... Nee. |
|
Twisted Angel Lid WMRindex: 30 OTindex: 4 Wnplts: leusden
|
Nope, zodra ik cheat vind ik het eigenlijk al niks meer aan. Ook niet bij FPS-games.
|
|
Chanouk Erelid
WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
Ik cheat bijna nooit maar bij één spel heb ik het wel gedaan omdat ik gewoon niet verder kwam Ik heb die nu wel uitgespeeld |
|
tornadojump Senior lid WMRindex: 176 OTindex: 156 Wnplts: Arnhem S |
Quote Chanouk: Ik cheat bijna nooit maar bij één spel heb ik het wel gedaan omdat ik gewoon niet verder kwam Ik heb die nu wel uitgespeeld welke spel dan |
|
Gleadar Erelid
WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
bji sommige spellen is cheat gewoon zielig |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Gleadar: sommige spellen zijn gewoon zielig... |
|