Cheat jij |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Zoals? |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik cheat nooit |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik alleen in spelletjes als GTA nadat ik het spel uitgespeeld heb. Die cheats zijn speciaal daarvoor ook ingebouwd Best triest als je bij multiplayer shooters o.i.d. cheats of bots gebruikt. Verpest het spel een beetje. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik heb nog nooit gecheat En ik zal ook nooit gaan cheaten |
|
Anoniempje Junior lid WMRindex: 22 OTindex: 5 S |
Mijn broer heeft een wallhack maar alleen voor controlle ofzo |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
naast cheaten, "glitch-abuse"...
iemand? |
|
Anoniempje Junior lid WMRindex: 22 OTindex: 5 S |
Quote pietjevlip: naast cheaten, "glitch-abuse"...
iemand? mijn broer (alweer ) |
|
nietmeer
|
glitchen heb ik wel eens gedaan was binnen 5 seconden gebanned |
|
rotje Actief lid WMRindex: 88 OTindex: 34 Wnplts: Groningen
|
Ik had gecheat bij GTA - San Andreas. Mijn broertje had erover heen gesaved en toen verloor ik al mijn kogels zonder cheats die had ik met landje pik gewonnen van gangs. Toen kon ik bijna niks meer Met Scarface had ik wel eens voor de lol een auto cheat gedaan. Ik croste alleen rond en ik wou de auto zien later had ik de auto's wel gekocht. |
|
yakkiba Erelid
WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
mja op zichis cheaten alleen maar leuk als je het spel 3x hebt uitgespeeld ofzo. Maar wel es gedaan bij ondoenbare missies van warcraft ofzo. Alle andere spellen.... gewoon die hard gamen tot 4 uur snacht jongens. Anders had ik die game ook niet hoeven kopen. |
|
rotje Actief lid WMRindex: 88 OTindex: 34 Wnplts: Groningen
|
Ik was heel ver en toen kon ik niet verder komen zonder kogels dan heb je een probleem. En die kreeg ik door mijn broertje ik was teleurgesteld maar tsja ik was niet echt boos. |
|
hAnnAh Erelid
WMRindex: 1.543 OTindex: 23 S |
als ik kan cheat ik ja maar dat gaat altijd per ongeluk |
|
Tovernaar
|
Ik cheat altijd!!!! (Bij de sims ) |
|
StefannafetS Senior lid WMRindex: 75 OTindex: 129 Wnplts: Purmerend S |
Met GTA Vice City cheatte ik vaak gewoon voor de lol, bijvoorbeeld een zooitje auto's spawne, echt zo gigantisch veel dat het spel ervan gaat schokken, op de auto's gaan staan en dan BIGBANG intypen Wieeeee |
|
Ciryon Senior lid WMRindex: 173 OTindex: 14
|
Online cheaten nooit! maar single player nadat je het al een keer uitgespeeld hebt... moet kunnen. er zijn soms hele grappig cheats moet ik altijd even uitproberen dan! |
|
hAnnAh Erelid
WMRindex: 1.543 OTindex: 23 S |
ik dacht toen ik naar deze topic ging toch even over een ander soort cheaten |
|
Lisbeth-Salander Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
anders win ik niet |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote hAnnAh: ik dacht toen ik naar deze topic ging toch even over een ander soort cheaten betrapt! |
|
AlmightyTallest
|
Als ik kan wel ! |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
alleen met een online game vind ik het ongehoord, verder kijk ik altijd wel even of ze er zijn |
|
heraux Oudgediende
Quote David van Harmelen: alleen met een online game vind ik het ongehoord, verder kijk ik altijd wel even of ze er zijn Cheaten komt zo vaar voor Mijn broer speeld graag een online game "BlackHawk down" - dat schijnbaar niet zoveel pc power vraagt en voor hem ontzettende ongein betekend. Daar wordt ontzettend ge-cheat - mensen die overdreven snel zich kunnen bewegen, nade-lobbing met wel erg grote raak factor - door bergen schieten.. etc |
|
heraux Oudgediende
Quote pietjevlip: naast cheaten, "glitch-abuse"...
iemand? Een glitch is een storing in de mapping - specifiek in de polygoon toewijzing. Sommige delen van de map zijn dan niet dicht - en dat kun je uitbuiten. Sommige mensen kruipen dan in ruimtes die eigenlijk niet kunnen bestaan - op sommige servers betekend dat misbruik een perma kik-ban (of tijdelijk) Wat ook misbruikt kon worden - in de Oude Battlefield versie (patch level) was het uitschakelen van de mist en het opvoeren van de zichtafstand. Daarmee is het mogelijk op eiland einden afstand mensen te zien en dus ook te raken - lieft met snipe |
|
Venditor Lid WMRindex: 23 OTindex: 11 Wnplts: Almere
|
Ik cheat alleen maar met gta san andreas |
|
DGYDP Senior lid WMRindex: 261 OTindex: 22 S |
Quote heraux: Quote pietjevlip: naast cheaten, "glitch-abuse"...
iemand? ... Kort gezegd, glitchen = cheaten. |
|
heraux Oudgediende
nee, cheaten is cheaten - een glitch is een glitch..
Cheaten kan nog wel heel anders. En glitchen kan ook zeker niet cheaten zijn - het kan nadelig zijn voor alle spelers..
|
|