hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-11 10:00 - 75420 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

games & computers - games & computers - games & computers

1 2 3 4 5 [6]

Cheat jij

03-11-08 14:56:05 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid

WMRindex: 930
OTindex: 3.308
S
nee cheaten is wel degelijk hardstikke belangrijk en nuttig...

:::hersenspinsels:::

1. cheaters motiveren andere spelers probleemoplossend te laten denken, cheater is beter zonder de ''normale'' skills en dat is een probleem, right?

2. cheaters doen dit geheel belangeloos, niemand die hen compenseerd voor de tijd die ze in het cheaten steken....

3. cheaters druizen in tegen de massa en moeten veel agressie van overige speler incasseren.. maar ze geloven in de zaak dus gaan door...

stelling1: cheaters verrijken een game!
stelling2: cheaters zijn helden!

misschien kan ik nog wat meer pro's van cheaters vinden / bedenken :) gimmy some time :)

03-11-08 15:00:10 - Quote! - @Dionos
Dionos
Oudgediende

WMRindex: 156
OTindex: 23.842
1. cheaters zijn niet beter. De cheats zijn beter dan de "normale" speler, de cheater niet ;)

2. cheaters doen dit niet belangeloos, ze doen dit doorgaans om iedereen genadeloos te ownen.

3. de opgewekte agressie is logisch, want ze verpesten het speelplezier van anderen.

03-11-08 15:04:27 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid

S
1. geen spelplezier zonder vergroting van probleem oplossend denken, cheaters verhogen die exponentieel... niet leuk om op de feiten te worden gedrukt he 8)

2. genadeloos ownen is helemaal niet doel van cheat dat denken de anti cheaters alleen maar 8O

3. cheaters zijn wel beter want ze brengen een extra skill in de game... het beheersen van meer communicatieve vaardigheden / kennis van de game / inzichten...

*geeft zichzelf nog eens een schouderklopje*

stelling: cheaters zijn wereld verbeteraars

03-11-08 15:09:16 - Quote! - @Dionos
Dionos
Oudgediende

1. aangezien cheaters probleemoplossend werken, zou ik graag willen weten welke bugs / problemen in welke games jij hebt aangebracht / mee hebt helpen oplossen :)

2. Daarom zit 95% van de cheaters meestal op publieke servers, iedereen te killen: omdat ze absoluut niet genadeloos willen ownen.

3. het beheersen van meer communicatieve vaardigheden is niet iets waar cheaters voor zorgen. De cheaters die ik meemaakte, kleineren en beledigen mensen wanneer ze met hun gedrag geconfronteerd worden.
Het beheersen van de game en inzichten is nutteloos... Je kunt de map nog wel zo goed kennen, met alle plekken en dergelijke, maar wanneer een cheater overal door heen kijkt en je neerknalt met auto-aim, dan valt daar weinig aan te doen.

03-11-08 15:17:37 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid

S
1. ken je call of duty? ik zat daar veel in custom maps exploits te zoeken :) vrij succesvol

2. ze zitten op publieke servers omdat ze massa moeten bewegen probleem op te lossen

3. ik zorg zeker voor communicatieve vaardigheden :) agressie komt altijd eerst van kant van andere speler zoals: wtf you&%&%$&^%*^&* get the *%*^ out of there or i kick you...

mijn reply is altijd: wablief :) heb veel mensen geleerd wat wablief betekend :P en niet te vergeten contacten die ik et admins moest onderhouden etc....

en door de game heen kunnen kijken zijn waar de flaws zitten is helemaal niet nutteloos, je brengt meer bewustzijn bij spelers / gamemakers... doel opzich

auto aim is vies ja :) maar motiveerd weer voor probleem oplossend dneken.. ik ga altijd vanuit dooie hoek naar nade throws zoeken ipv dom blijven schieten...

crieer nieuwe inzichten... heel nobel allemaal :)

03-11-08 15:21:02 - Quote! - @Dionos
Dionos
Oudgediende

Ja hoor.. Jij bent nobel.

03-11-08 15:25:12 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid

S
dankje berniew :) vleugje sarcasme? :P

hoe meer ik erover na denk hoe meer ik cheaters eigenlijk ga waarderen... net zoiets als mensen bewust maken dat kleine geluk niet weg is naar grote geluk, heel filosofisch 8) <3 it

geen kritiek meer?

03-11-08 15:29:07 - Quote! - @Dionos
Dionos
Oudgediende

Klein vleugje sarcasme maar(A)
Maar goed, wij verschillen fundamenteel van mening denk ik :P En dat kan 8) T zou saai zijn als iedereen t zelfde zou denken, niet waar?:)

Misschien komt mijn "kritiek" later nog; ik moet eerst even wat nuttigs gaan doen :)

03-11-08 15:31:34 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid

S
nuttigs gaat voor :( ik moet eignlijk ook weer gan leren voor tentamns :(

03-11-08 15:58:20 - Quote! - @Geertje2
Geertje2
Op bomberman pengu (http://www.bomberman.speeleiland.nl) cheat ik als ik er zin in heb, of als ik niks te doen heb:D

03-11-08 18:27:14 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende

WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote lentebriesje:

je moet ook iets meer naar buiten gaan joh..

je mist de nodige vitamine D
en verder ook wat E

03-11-08 18:28:32 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende

T S
De eerste keer BF begon met een blauwe wolk op vakantie.. en velen die op een vliegtuig stonden te wachten en geduldig werden afgeschoten..

03-11-08 19:56:26 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid

S
Quote heraux:
Quote lentebriesje:

je moet ook iets meer naar buiten gaan joh..

je mist de nodige vitamine D
en verder ook wat E

je hebt geen benul :)

03-11-08 21:19:42 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende

T S
je miste daar wat e hoor :P

01-04-09 17:05:28 - Quote! - @Sailer
Sailer
Erelid

WMRindex: 295
OTindex: 4.979
S
Ik cheat niet (alleen bij Sims omdat het daar zo leuk is om een gigantisch huis te maken met zwembad en dan het trappetje weg te halen :P )
Ik erger(de) me wel heel erg aan de cheaters in warrock :@

03-04-09 00:52:43 - Quote! - @eM!nence
eM!nence
Senior lid

WMRindex: 822
OTindex: 112
Wnplts: Amsterdam
Als ik een serieus spel speel cheat ik niet.. maakt het er niet leuker op voor jezelf.
-
Online cheaten = NO WAY
-
Spelletje al uitgespeeld, beetje klooien... ja gewoon offline omdat niemand er dan last van heeft (GTA goed voorbeeld?:P)

26-04-09 16:48:44 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
alleen als ik te goed in het spel ben
dan heb i kweer even lolzoals met cod
en met gta altijd wat dan is het gewoon leuk

26-04-09 22:37:34 - Quote! - @Shinki
Shinki
Erelid

WMRindex: 684
OTindex: 4.227
Ik vind je echt zielig als je online cheat en je wordt geownd :P
Dan moet je duidelijk eens wat meer gaan trainen.

26-04-09 22:42:03 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
ik wordt niet geownd en dat ish et probleem

lvl 1 acc.. zonder hacks naar lvl 12 in een half potje...

11-05-09 21:11:27 - Quote! - @cameramen
cameramen
Senior lid

WMRindex: 189
OTindex: 2
cheaten is gewoon voor kleine kinderen

19-05-09 13:09:21 - Quote! - @Waterfanaat
Waterfanaat
Junior lid

WMRindex: 16
OTindex: 2
Wnplts: Vlissingen
Ik cheat alleen offline voor mijn eigen vermaak en start een eigen account voor.

Online cheaten is voor mensen die niet de moeite of het doorzettings vermogen hebben om te leren van hun fouten. :P

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 5 [6]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven