hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-11 10:00 - 75420 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

games & computers - games & computers - games & computers

1 2 3 4 [5]

Vista

23-08-07 22:02:54 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende

WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
De Linux-kernel heeft al 'n hypervisor... Kom eens met iets nieuws :P

23-08-07 22:24:49 - Quote! - @Raptorial
Raptorial
Senior lid

WMRindex: 350
OTindex: 401
Wnplts: Empel
klopt klopt..... maar is fijn als windows het ook heeft

23-08-07 22:24:50 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende

WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Mooi - meer geheugen, hogere clocksnelheid - lagere efficientie als bonus - snelheid is relatief - net als massa..

Morgen komt een toeter van een OS - hup sta je weer in de wacht.. met mooie icoontjes als sateliet voor je verstand.

23-08-07 22:42:54 - Quote! - @Raptorial
Raptorial
Senior lid

nou nou wat een negativiteit, ik ben het ook echt niet eens met microsoft maar kom op jongens, ze zorgen ook samen met intel en sony voor veel ontwikkeling

23-08-07 22:44:53 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende

S
@Raptorial: Microsoft moet eens meer geld in zijn R&D dan in z'n marketingafdeling stoppen, dan komt er misschien wat innovatie uitrollen...

Nu kopieren ze het vooral van andere besturingssystemen en doen alsof ze iets vernieuwends hebben bedacht.

Het is bijvoorbeeld een bekend feit dat nslookup.exe en ftp.exe uit je Windowsmap gewoon programmaatjes uit BSD zijn :P

23-08-07 22:52:22 - Quote! - @Raptorial
Raptorial
Senior lid

jaja, dat klopt wel, en linux komt met geweldige features, maar toch... het is niet alleen maar kwaad. voorbeeld:

Dankzij de nederlandse ontwerper van vista kun je hem in het oranje kleuren schema zetten!

23-08-07 23:00:38 - Quote! - @DreamerTje
DreamerTje
Oudgediende

WMRindex: 1.305
OTindex: 19.848
T S

Ik heb ook Vista (Home Basic) maar ben heel tevreden. Nog niet echt problemen gehad ofzo. Misschien hier en daar weleens een vastlopertje maar dat heeft denk ik elke pc weleens..

23-08-07 23:02:10 - Quote! - @Raptorial
Raptorial
Senior lid

pas op nu krijg je een linux aanval dat het daar allemaal veel minder erg is haha

23-08-07 23:14:57 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende

S
Quote Raptorial:
Dankzij de nederlandse ontwerper van vista kun je hem in het oranje kleuren schema zetten!

Oh wauw.. Dankzij de ontwikkelaars van honderden stukjes software kan ik welk besturingssysteem dan ook in elke kleur zetten die ik wil...

Het is niet allemaal beter in Linux, maar ik vind 't gewoon smerig van Microsft dat ze doen alsof ze innoveren terwijl ze alleen maar kopieren.. Zoals ik al zei: Als ze nou eens wat meer geld van hun marketing naar hun R&D-afdeling verplaatsen, verzinnen ze misschien weer eens wat nieuws..

23-08-07 23:46:16 - Quote! - @Albert
Albert
Senior lid

WMRindex: 196
OTindex: 14
Wnplts: Rotterdam
Quote Ikke:

Het is niet allemaal beter in Linux, maar ik vind 't gewoon smerig van Microsft dat ze doen alsof ze innoveren terwijl ze alleen maar kopieren.. Zoals ik al zei: Als ze nou eens wat meer geld van hun marketing naar hun R&D-afdeling verplaatsen, verzinnen ze misschien weer eens wat nieuws..

Microschoft zat toch ook te zeiken over dat linux dat gebeuren met die icoontjes (hoe noem je dat) heeft gepikt, terwijl Apple het in 1980 - 85 al had?

Ik heb een oude Apple staan, zwart wit beeldschermpje, uit 1985, zo'n macintosh plus... Die werkt ook al met icoontjes, die microschoft pas invoerde bij windows 95.

Verder heb ik ook Vista geprobeerd op mijn computer... Het werkt op zich wel aardig, maar het VREET geheugen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 [5]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven