Vista |
nietmeer
|
W2K for life, en als dat niet meer werkt, dag Windhoos, hello Linux |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Stammfuzz Ik heb geen OS draaien voor de spelletjes, dus dat die in de business editie niet zitten, maakt me niet zoveel uit en trouwens....je kan de games gewoon aanzetten bij die versie, maar die staan standaard uit Bij Control Panel - Programs and Features krijg je links in het venster de optie Turn Windows features on or off, daar kan je veel dingen aan en uit zetten, incl. de spelletjes. Het hangen van die 30 sec. heb ik geen last van, dus weet niet waar je het hier over hebt. De grote pictogrammen zijn, zoals je al zegt, veranderbaar, dus is dat niet iets wat een nadeel van Vista is. Snap ook even niet wat je met een Windows XP theme wilt in Vista, maar dat zal wel aan mij liggen. En de Confermatie pop-ups kan je uitzetten. Maar ja, lees hier eigenlijk alleen maar negatieve dingen over Vista, maar als deze of gene er niet tevreden mee is, staat ie vrij om terug te gaan naar Xp of Linux |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Als je geen Vista wilt draaien doe dat dan niet ... En over backward compatibileit gesproken. Ik zou willen dat Microsoft eens deed wat Apple bij de overstap van Mac OS 9 naar Mac OS X heeft gedaan. Gewoon NIET backwards compatibel meer zijn. |
|
Roelmaestro Senior lid WMRindex: 451 OTindex: 10 Wnplts: Haren(gn) S |
ik heb Vista, ben er redelijk tevreden over, het heeft nog wat babyfoutjes, maar ik vertrouw erop dat ms nog wel wat updates inelkaar sleuteld, vooral nu ze het zoveel mogelijk willen verkopen |
|
nietmeer
|
XP komt er bij ook niet in zus, puur ellende en geldklopperij, voor degeen die het eerlijk heeft gekocht dan he Wie t illegaal heeft moet niet zagen en de klep houden |
|
nietmeer
|
ik ben tevreden met XP en dat hou ik nog een tijdje |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote ElrohirElensar: En over backward compatibileit gesproken. Ik zou willen dat Microsoft eens deed wat Apple bij de overstap van Mac OS 9 naar Mac OS X heeft gedaan. Gewoon NIET backwards compatibel meer zijn. Op een gegeven moment kun je niet meer backward compatible blijven, dan moet je dat opofferen voor nieuwe functionaliteit. Alleen bedrijven als Apple en Microsoft misbruiken dit om mensen te dwingen over te stappen. Doordat zij de enigen zijn die ondersteuning op hun eigen product mogen leveren, kan ook niemand de oudere versies blijven onderhouden... Waardoor backwards compatibility volledig verloren gaat.... |
|
nietmeer
|
ach backward compatible inruilen voor grote verbeteringen vind ik niet zo heel erg.. meeste grote programma's zullen toch wel opnieuw gemaakt worden dan maar dan moet er wel eerst iets goeds gemaakt worden wat je er voor in de plaats krijgt.. en tja zoals hier gezegd werd.. als je niet tevreden ben met Windows probeer dan is wat anders.. is mij uitermate goed bevallen om verder te kijken heb een hele zooi linux distro's geprobeerd.. ook solaris geprobeerd.. en heb net Mac OSx86 gedownload en dat gaat ik ook nog wel ff proberen |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Vista werkt perfect op mijn broertje´s laptop.. Nog geen enkel probleem gehad, alleen het vinden van de serial key(maarja, toen was ik er niet, dus aan mij lag het niet ) en de installatie duurde de hele middag.. Voor de rest werkt het gewoon top, en fijn.. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Mijn broertje heeft het ook en hij vind het fijn.. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik hoor vanalles, dan is het fijn, dan wil men het even uitstellen, dan heeft microsoft zelf problemen met Vista.. ach ja..
|
|
alweerdood winnaar PW 06
|
Quote heraux: ik hoor vanalles, dan is het fijn, dan wil men het even uitstellen, dan heeft microsoft zelf problemen met Vista.. ach ja..
Oftewel, ze hebben het weer eens te snel uitgebracht, want zo te zien zitten er nog aardig wat fouten in bij sommige mensen, en bij anderen loopt het perfect.. |
|
stammfuzz Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 319 Wnplts: Hank
|
Quote LessienElensar: Stammfuzz Ik heb geen OS draaien voor de spelletjes, dus dat die in de business editie niet zitten, maakt me niet zoveel uit en trouwens....je kan de games gewoon aanzetten bij die versie, maar die staan standaard uit Bij Control Panel - Programs and Features krijg je links in het venster de optie Turn Windows features on or off, daar kan je veel dingen aan en uit zetten, incl. de spelletjes. Het hangen van die 30 sec. heb ik geen last van, dus weet niet waar je het hier over hebt. De grote pictogrammen zijn, zoals je al zegt, veranderbaar, dus is dat niet iets wat een nadeel van Vista is. Snap ook even niet wat je met een Windows XP theme wilt in Vista, maar dat zal wel aan mij liggen. En de Confermatie pop-ups kan je uitzetten. Maar ja, lees hier eigenlijk alleen maar negatieve dingen over Vista, maar als deze of gene er niet tevreden mee is, staat ie vrij om terug te gaan naar Xp of Linux als je confermatie pop-ups uitzet, dan kan er misschien een virus op je pc komen. je kan niet zeggen dat je "halve" confermatie pop-ups wil. 't is of wel of niet. |
|
Ikke Oudgediende
Quote alweerdood: Oftewel, ze hebben het weer eens te snel uitgebracht, want zo te zien zitten er nog aardig wat fouten in bij sommige mensen, en bij anderen loopt het perfect.. Ik heb net slackware geinstalleerd in 18 minuten en 37 seconden |
|
heraux Oudgediende
Ik heb Sidux box lopende - als non-ded-server
wil ikke een accountje om te proeven? |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
Quote Ikke: Quote alweerdood: Oftewel, ze hebben het weer eens te snel uitgebracht, want zo te zien zitten er nog aardig wat fouten in bij sommige mensen, en bij anderen loopt het perfect.. Ik heb net slackware geinstalleerd in 18 minuten en 37 seconden ja, linux-addict.. was slack-ware niet zowat de oudste versie waarbij je alleen commands via de Shell kon geven? |
|
heraux Oudgediende
login als root en typ init 2 Dan zit je diep in de hardcore console |
|
heraux Oudgediende
Quote Kpuc: W2K for life, en als dat niet meer werkt, dag Windhoos, hello Linux Aangezien jij toch geen spelltjes speeld of weinig.. Ah, wacht eens even - je speeld GTA tja.. |
|
nietmeer
|
Als w2k niet meer werkbaar wordt, waarom, beats me, maar goed, dan kan gta me gestolen worden Heraux. Maar waarom zou ik 2000 de deur uit doen? Werkt makkelijk, simpel en stabieler dan welk OS van MS ik ook heb gehad. |
|
Ikke Oudgediende
Quote alweerdood: was slack-ware niet zowat de oudste versie waarbij je alleen commands via de Shell kon geven? Slackware blijft bij UNIX-principes... Dat betekent geen GUI-tool voor alles wat je je maar wel en niet kunt bedenken. Maar ik zit nu in KDE, dus mijn favoriete grafische omgeving. Slackware is echt een no-nonsense distributie, bijna alles wordt aan jezelf overgelaten... Quote Patrick Volkerding: Tools not policty Slackware dicteert niet hoe je iets moet doen (policy) maar geeft je de tools die je nodig hebt en laat je zelf bepalen hoe je het doet |
|
nietmeer
|
lijkt mij dat als je verstand heb van wat je doet dat dan slackware ideaal is
alles instellen zoals je het wilt hebben enzo.. |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Hoop reacties inmiddels... bedankt... ga ze ff voor mezelf samenvatten... meeste "nadelen" zijn wel in te stellen... confermatie pop-ups irritant, uitzetten en eigen virus/spyware-scanner installeren... Wennen... hoop drivers installeren... MS gaat vast wel patchen... vergeet ik nog wat? |
|
nietmeer
|
Uhm, zorg voor een leuk cdtje van U of Kubuntu |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Kpuc: kan niet... profgamen en Linux héél slechte combi... |
|
nietmeer
|
dat ligt er toch aan welke games.. lijkt mij juist een verdomd goede combo voor games die op linux ook werken.. linux draait veeeeeel lichter en is je game dus een end sneller.. minder laadtijden enzo |
|