Bronies Drinkplaats |
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
@Frostbite: like a boss. maar daar ga je dan ook gewoon een happy meal halen? |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
Davh11: Ze zitten toch alleen bij happy meals? |
|
nietmeer
|
|
|
Frostbite Erelid
|
Alev: hoeveel kosten ze los dan? |
|
|
Meh, nu wil ik ook een mcdonalds pony Trouwens, nieuws over derpy: klik |
|
Frostbite Erelid
|
Derpy is here to stay! Ik was net trouwens een beetje WoW aan't spelen, en toen kwam ik iets tegen waardoor ik gelijk aan MLP moest denken. afbeelding |
|
|
Discord I need moar pony . mcdonalds, dammit xD |
|
Frostbite Erelid
|
Je woont niet zo ver weg, gaan we toch samen ponies halen? |
|
|
@Frostbite: ik woon in Apeldoorn, lees in je profiel dat je in Leiden woont? . En als je dan deze kant op komt (of Utrecht) neem dan Alev even mee he. maken we d'r meteen een brony minimeet van =p |
|
Frostbite Erelid
|
De NS heeft winterpauze. |
|
|
@Frostbite: Zal eens op een wissel spugen, zal die ook vast komen te zitten, ben d'r zeker van. de NS heeft weer gefaald. Kijk dan gewoon af bij de Duitsers en de finnen >_> Maar denk dat de afstand dus een lastig obstakel is |
|
Frostbite Erelid
|
Apeldoorn ligt niet zo ver weg van Leiden? Plus, Utrecht ligt er mooi tussenin. ik denk dat een retourtje utrecht iets van 17 euro is? Weet het niet zo uit m'n hoofd, zoals eerder gezegd is mijn geheugen, vooral kortetermijn, verschrikkelijk slecht |
|
|
Zoek even op google maps, is ongeveer anderhalf uur rijden met de wind mee zal me twintig euro kosten. Prima toch? . |
|
Frostbite Erelid
|
Anderhalf uur? Met de fiets zeker? trouwens, waarom moet je 5 stageplekken bedenken? |
|
|
@Frostbite omdat anders de leerplicht voor de deur staat dat ik niets doe. lang verhaal . 134 km, 1 uur 37 min. Van mijn huis naar Leiden centraal met de auto. Goed gegokt toch . |
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: Leerplicht is toch maar tot je 16e? Quote Davh11: 134 km, 1 uur 37 min. Van mijn huis naar Leiden centraal met de auto. Goed gegokt toch . Maar je hoeft toch niet naar Leiden? Gewoon naar Utrecht kan toch ook? Anders moet je zo ver anyway: als derde bedrijf kun je Hasbro opschrijven? |
|
|
@Frostbite: 18. en anders weet de school nog een grapje, genaamd "je bent begonnen dus je moet door" @Frostbite dat zou heel gaaf zijn . maar wel een beetje ver van huis he Utrecht vind ik prima. Datum prikken? |
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: Ergens in een weekendje? Maakt mij niet zo heel veel uit wanneer, maar ik moet het van tevoren plannen, omdat ik op zaterdag in de Digros werk als cassiër. |
|
|
Prima, stuur maar een mailtje als je een weekend hebt |
|
nietmeer
|
Leiden = 15 minuten van Den Haag. Apeldoorn = 1596349?64293 minuten van Den Haag. Met NS zou dit zomaar waar zijn. Ik kan op dit moment geen geld kwijt, en ook niet naar meetings. Sorry ^^" |
|
Frostbite Erelid
|
Jammer Alev Davh11: WMR-bowling #16 staat op de site. Eind Februari. Misschien is dat wat? Kunnen we daarheen en dan daarna nog naar een McDonalds |
|
|
@Frostbite: Misschien, misschien... zal d'r over nadenken =p. |
|
Frostbite Erelid
|
Er is te weinig pony in deze thread. afbeeldingProblem solved. |
|
|