Bronies Drinkplaats |
nietmeer
|
*le mooie pony plaatjes zijn pony. Of eh, mooi.
Ik zit eraan te denken om memes ponyachtig te maken. Dat te tekenen |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Alev: ponified memes, die zijn al redelijk populair. zo heb je ipv die "ancient aliens" kerel nu dezelfde achtergrond maar dan met derpy =p |
|
nietmeer
|
Ik heb alleen nergens een ponyfied "AWWWH YEAHH" gezien. En 't is leuk om te doen. Vooral omdat je met die memes gezichtuitdrukkingen kunt oefenen. Trouwens, where the heck-a is my titel Creator of Ponies? |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
Jouw titel is al sinds vorige week verdwenen |
|
nietmeer
|
Ik mag niet eens stamgast zijn, ik post niet zoveel The Creator of Ponies died. No life is comming No colours around The fontain is turning grey. No ponies anymore No joy in life The Creator died. *Sad piano* |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
Frostbite Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Haha, alle paarden in Skyrim zijn bij mij Rarity's.
*zucht* Rarity <3 |
|
|
Alev: jammer dat dat niet kan met playstation =p. Je hebt ook nog mods dat de draken allemaal fluttershy zijn. hoewel het dan best... jammer is om ze dan in stukken te hakken met een enorme bijl Sony, alsjeblieft, wees wat sneller met de 1.4 update. wordt hier flauw van. zit nu al een ruime maand te wachten tot ik weer kan spelen 0_o. Oh well, on with oblivion |
|
nietmeer
|
Ja, Fluttershy dargonmod. Die is best niet leuk... D'r nek enzo is heul lang. En je moet dan Fluttershy killen. En die pony mod wordt na 'n tijdje een beetje vervelend. Dan ga ik 'n beetje schreeuwen... Waarom springt mijn Rarity nou van 'n berg af? "RARITY NEE. NEE. Waarom?! :'( " |
|
Frostbite Erelid
|
Alev: Suïcidale Rarity? |
|
nietmeer
|
kan ik ook best begrijpen, ze is geen werkpaard maar wordt wel zo gebruikt. Beneden haar peil |
|
nietmeer
|
@Frostbite: Ik had eerst 'n paar gekocht. Gekillt door draak. Toen had ik van alle paarden Rarity's gemaakt en kocht ik nog 'n paard. Heel zuinig en lief mee geweest. Ik loop berg op, zie 'n draak die mij niet ziet. Dus ik denk "Ik laat Rarity hier." Rarity vliegt weg van berg af. |
|
Frostbite Erelid
|
Alev: Rarity heeft toch helemaal geen vleugels? |
|
nietmeer
|
@DEvH: Ik gebruikte haar ook niet als werkpaard Ik pronkte met haar. @Frostbite: Ja, daarom was 't nog vreemder. ._. |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
|
eeyup, spongebob reference erbij... |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
|
front page van pu.nl heeft ook een pony. check de derde van het veranderende menuutje =p
ik weet het, ik ben slecht met dingen uitleggen x_x |
|
nietmeer
|
Davh11: Wat is pu.nl? Er komt nog 'n Alicorn... Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Ik wil 't denk ik niet echt |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
|
@Frostbite: Awesome. 1 keer gespeeld, nul punten. ga ik nog verbeteren |
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: Je krijgt per 10 vaten 1000 punten, dus dat is ietwat vreemd, maar voor de rest is het wel heel erg verslavend |
|
|
|
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: Ik heb al 2000 punten gehaald, vet moeilijk |
|