Bronies Drinkplaats |
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
"die zijn later veel geld waard!" held xD
|
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
Men kan niet onder de waarheid uitkomen! |
|
nietmeer
|
ik had gewoon droog gezegd "ik kijk de serie, ik vind deze het leukste van allemaal" en dan met een strak gezicht weg lopen |
|
nietmeer
|
In de Blokker kun je weer 'n pony kopen? |
|
Frostbite Erelid
|
Alev: Daar hebben we ook gekeken, maar ik vond zelf de hoofden iets te groot vergeleken met de rest van't lichaam. |
|
|
|
|
nietmeer
|
Ik hoef geen G3. Heb 't 'ns gekeken... De personages zijn heel anders. Sweetie Bell heeft een cutiemark, en Pinkie Pie is 'n baby... yo momma |
|
Frostbite Erelid
|
Quote Davh11: voor hen die willen weten waarom G3 zo eng is: klik afbeelding |
|
nietmeer
|
|
|
|
G4 ftw Zag in de Blokker (geloof ik) Scootaloo staan, maar dat was ook g3(.5?) |
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: G3 denk ik, maar weet het ook niet zeker Edit: Mijn ''dagje utrecht'' blog heeft de meeste kliks van al m'n blogposts. |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
nietmeer
|
^ | | and the award for most useless post ever goes to: Frostbite! nieuwe aflevering was eng... Ik geloof dat ik mijn brony-isme ook een beetje aan het verliezen ben.... |
|
Frostbite Erelid
|
DEvH: Er komen binnenkort weer een aantal heel leuke afleveringen aan hoor |
|
nietmeer
|
@Frostbite: ik weet niet of ik ze ga kijken, het is niet zo dat ik nou echt likkebaardend naar het scherm zit te staren tot de volgende online komt. Af en toe vind ik het gewoon leuk om te kijken. Rip-offs als shed.mov vind iik eigenlijk nog leuker |
|
Frostbite Erelid
|
DEvH: Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik zit niet duimdraaiend te wachten op de Zaterdag, maar ik heb wel de neiging om m'n gedachten tijdens de les er naartoe te laten glijden. Daarbij, als je het niet meer leuk vindt; niemand verplicht je het te kijken |
|
nietmeer
|
Youtube link naar laatste aflevering, iemand? Ikzelf kan 'm niet vinden. |
|
Frostbite Erelid
|
Alev: Heb je hem niet al gezien? Het was de valentijnspecial? Of heb ik het nu verkeerd? klik |
|
nietmeer
|
Oh, dus er is nog geen andere aflevering met Princes Candence erin? Ik leef in een andere tijd |
|
|
Alev: Great Scott! nee, die ep is of de season finale of de opening van se3. nog niet helemaal zeker |
|
nietmeer
|
Ik weet niet of ik Princess Candece leuk ga vinden. Dan hebben we 3 princessen. |
|
|
Blindbags!!!!11 |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Whuhahaha! Ik heb Rarity in mijn hand! Alleen met roze haar... Dat ga ik veranderen |
|
|
@Frostbite: Comics zijn gaaf kijk ze altijd door ^^ Alev lolwut, roze haar? |
|