Bronies Drinkplaats |
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Alev: klik. is een van de weinige metaal pony nummers op 't net. |
|
nietmeer
|
Quote @Frostbite: ''MLP FiM episode 18'' dan vind je hem toch al? Edit: nvm, ik vind hem zo ook niet Editedit: klik poef, auteurszregtenclaimz van hazbro's. |
|
|
DEvH: wordt gewoon ergens anders weer geupload. en anders kun je altijd nog op dailymotion kijken, volgens mij staan ze daar ook. klikdailymotion link. jelly pony muziekkijk ook in de description van de video, daar kun je de lyrics vinden. geniaaal |
|
nietmeer
|
you know you're fucked up... als je achter "smile, smile, smile" een progrom ziet... alsof Celestia lachen verplicht maakt |
|
nietmeer
|
Jelly jelly whoopwhoop! DEvH: Eens wat anders dan dat verplicht huilen. |
|
nietmeer
|
Alev: maar je wordt nog steeds afgevoerd als je het niet doet to the moooooooooon!!! |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
DEvH: oh god dat was zo irritant |
|
Frostbite Erelid
|
KlikIk vind hem leuk |
|
nietmeer
|
|
|
|
Making fun of my bronyness? that definitely relates to this argument hierga ik denk ik nog wel eens gebruiken in discussies Ohja, komende zaterdag geen nieuwe episode . Week erna wel weer, episode met fluttershy :3 |
|
Frostbite Erelid
|
Quote @Davh11: Making fun of my bronyness? that definitely relates to this argument afbeelding Haha, die moet ik onthouden |
|
nietmeer
|
Davh11: Waarom geen episode? |
|
Frostbite Erelid
|
Net de laatste aflevering van S1 gekeken, dus nu heb ik alle afleveringen gezien RBD is nog steeds fav. pony |
|
nietmeer
|
@Frostbite: Is de laatste aflevering die met "Smile smile smile!" erin? |
|
nietmeer
|
Alev: eeyup. maar ik vind smile smile smile echt klinken alsof het verplicht is. Ze marcheren door de straten en zeggen als ware het een mantra de hele tijd "smile, smile, smile" zwaar geïndoctrineerd volk, die ponies |
|
Frostbite Erelid
|
DEvH: Haha, zekers Klik |
|
nietmeer
|
Die dude die Pinkie's cycle uit legt... LAME. Hij doet veeeuuuls te moeilijk. Ikzelf en duizend andere animators zouden gewoon per frame kijken, en het skelet natekenen. Dan verder uitwerken. Niet kijken naar dat blent en straight gedoe :') |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@Frostbite: Awesome Hm... Tim moet ook eens zijn spel afmaken DEvH: We will make you smile... Harharhar |
|
nietmeer
|
|
|
Frostbite Erelid
|
|
|
|
Alev zijn niet op tijd klaar met de nieuwe, denk ik . hmm, er is een goede reden voor maar die kan ik je zo niet geven. in ieder geval dus niet komende maar de zaterdag daarop weer een nieuwe episode |
|
nietmeer
|
Davh11: Ik vind het een beetje... LAME. Je hebt een heel team, je hebt een week en je krijgt er geld voor. Achja... Kan een keer gebeuren... Ofzo... |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
nietmeer
|
|
|