Bronies Drinkplaats |
nietmeer
|
Davh11: Ja man. Paars met roze highlights. |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Alev: teh fuck 0_o
It's a crime against fabulousness! |
|
nietmeer
|
Davh11: I know, right?
Waarschijnlijk hebben ze G4 Rarity verward met G1 Sparkler. Want de manen van Rarity met de roze highlights lijkt op die van Sparkler. |
|
|
tien blindbags gehaald in de afgelopen twee dagen, waarvan twee voor een vriend van me . Heb ook Rarity!! manen zijn inderdaad roze, maak ok ^^ Me gusta de blind bags |
|
|
awesome videoblijf kijken na de credits, is een stuk minder erg dan je zou denken =p |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
|
|
|
@Frostbite: Oeh, die afbeelding is vet opgeslagen! |
|
nietmeer
|
Davh11: Erug mooi geannimeerd Liep vandaag op school rond met Rarity. Ze zijn allemaal hartstikke jaloers, dus dan gaan ze mij kinderachtig noemen en Rarity steeds omgooien. Pfft, jaloers. ^^ |
|
Frostbite Erelid
|
Alev: Wat een kinderachtige klasgenoten. Misschien kunnen zij nog wat leren van MLP |
|
nietmeer
|
@Frostbite: Ja, inderdaad. Ging een aflevering vertellen, zonder de woorden "pony" enzo. Toen vonden ze het mooi en leuk. Ik: "Ja he. Daarom zijn ponies cool." |
|
|
Alev: baas =p Blindbags. Wil alleen nog AJ en RD, dan ben ik er geloof ik. misschien nog een normale pinkie pie. morgen weer op stap. derde dag op rij dat ik ponies ga halen |
|
Frostbite Erelid
|
Alev: Haha, zo zie je maar, de enige reden dat mensen het ''kinderachtig'' vinden is, omdat ze pony's kinderachtig vinden. De afleveringen zelf vinden ze stiekem ook gewoon leuk |
|
nietmeer
|
@Frostbite: Eentje zei toen "Ik zie de opvoedende kant van die ponies." Davh11: Geld teveel? o.O Wil je ruilen? Mijn 4 recolours met jouw Twilight, Fluttershy en nog andere twee? |
|
|
Alev: vriend van me heeft er nog twee tegoed, denk ik tenminste. En ja, ik heb op dit moment niets anders om 't aan te besteden dus no problem there ^_^ kan d'r nog vijf halen Je kunt op internet ook van die charts vinden met alle nummers. die staan op de achterkant omgekeerd ingeprint, aan de onderste zijde. goed zoeken ^^ |
|
Frostbite Erelid
|
Ik kwam deze tegen en dacht, dat vindt Alev wel leuk afbeelding |
|
nietmeer
|
Oooooeh *le nieuwe achtergrond |
|
|
Vond deze blogpost toch wel grappig: klikzit ook info bij over de season finale, trouwens en deze: klikweet niet waarom, maar geniaal |
|
Frostbite Erelid
|
Quote Davh11: Vond deze blogpost toch wel grappig: klikzit ook info bij over de season finale, trouwens Die man is awesome op zo veel levels. Quote: en deze: klikweet niet waarom, maar geniaal Oh god why can't I stop looking |
|
nietmeer
|
Lichtjes, ponies en beweging met geluid. Dat houd mij wel bezig voor de komende 3 uur. |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
|
Wizard's got swag |
|
nietmeer
|
Trixie, you bosss |
|
|
Heel erg gaaf, deze: klikDaring Do is en Derpy zijn momenteel favorieten achtergrond op dit moment (links is 1600x900 scherm, rechts is 1280x1024) afbeeldingklik |
|
Frostbite Erelid
|
Wow, die zijn vet mooi |
|
nietmeer
|
Wow, erg mooi Maar... Rarity is beter. |
|