Bronies Drinkplaats |
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
|
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
|
|
nietmeer
|
nice try banaal nice try indeed maarreh, winter wrap up is voor mij nog steeds de beste |
|
nietmeer
|
DEvH: Ik vind the art of the dress geweldig banaal: ULTRA GAAAYYY |
|
|
At the gala en winter wrap up zijn nog steeds favorieten . |
|
nietmeer
|
Misschien dat ik volgende week de WMR pony groepsfoto eens teken. Of zal ik eerst een klein groepje doen? |
|
Frostbite Erelid
|
Alev: Als ik zou begrijpen wat je bedoelde zou ik een zinvol antwoord geven. |
|
nietmeer
|
@Frostbite: Ik had een tijdje geleden voor mensjes ponies getekend. Een ponysona. En daar ga ik nu een groepsfoto van tekenen |
|
|
net al op de facebook pagina neergezet, hier ook maar even. geen goed nieuws dit =[Derpy is toch veranderd. Hier is de nieuwe stem: klikverder is de naam weggelaten en zijn de ogen gecorrigeerd. de dvd versie heeft nog wel 't origineel. verder, in chronologische volgorder: eqd link 1en daarna: eqd link 2vindt het jammer. nog even de originele versie torrenten voordat die ook plat ligt =p American Butthurt Helicopter parents :/ |
|
Frostbite Erelid
|
Ach, eerlijk gezegd vond ik Derpy toch al leuker als achtergrondkarakter. Ik vond het wel grappig dat Hasbro haar een stem en personage gaf, maar het was niet nodig voor de show. Dus voor mij maakt het niet zo heel veel uit, ik vind de easter egg Derpy leuker |
|
|
@Frostbite: Ik vind het wel jammer, Derpy was juist vanwege haar onhandigheid, ogen en stem een van mijn favoriete characters . mja, de VS is erg snel op de teentjes getrapt, vooral de conservatieve van angst vervulde ouders. en als die iets erg vinden dan maken ze een bedrijf kapot. Zie het maar zo: je kunt niet in je eentje de wereld veranderen. zij eisen dat als groep. Mindfuck :/ Don't wanna be an American idiot du-du-du-dum dudu dum du-du dum DUM =p |
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: Ik zeg ook niet dat ik het niet jammer vind, maar dat het niet heel veel voor mij zal veranderen, ik zal nog steeds met plezier MLP kijken, ook zonder Derpy als derp-personage |
|
|
|
|
Frostbite Erelid
|
|
|
|
|
|
|
't is trouwens waarschijnlijker dat Apple erachter zit. Die zat er al langer op te pushen geloof ik De originele stem wordt nog gewoon op de dvd, die buiten apple om verkocht gaat worden. de itunes versie is echter aangepast. |
|
nietmeer
|
Derpy bestaat niet meer. Je veranderdt de kenmerken, de stem en de naam... Dan creeer je gewoon een nieuwe personage. Bekijk het zo: Er is een nieuwe pony die op Derpy lijkt, maar geen Derpy is. Derpy zelf zit niet meer in de show... Zal mij wel badass lijken als het team nu de orignele Derpy in de show doen, maar heel onopvallend. Zo van "Parents, fuck yea'. Derpy's alive. (But we don't want to lose our jobs, so we made a little Derpy)" |
|
|
Alev: 't is nog te bezien wie er verantwoordelijk is, Hasbro of Apple. Apple staat erom bekend erg snel en makkelijk op z'n pikkie getrapt te zijn. Heb de derpy episode vanmiddag binnen gehengeld van het internet, met originele stem. vandaag al drie keer gekeken derpy zal d'r vast wel in blijven, er is een kans (let op, een kans, don't get your hopes up) dat ze nog meer zinnen krijgt in de show. die zullen echter wel voorzien worden van de nieuwe stem :/ |
|
nietmeer
|
Davh11: Ik heb liever dat Derpy een achtergrond pony blijft. Vond het jammer dat het team haar een persoonlijkheid enzo gaf. Erg gaaf dat ze naar de fans luisteren. Maar toch... Nu kunnen de fans haar geen persoonlijkheid geven enzo. Als achtergrond pony was ze wel gaver. Maar eh... Wat heeft Apple te maken met Hasbro? Met My little Pony? |
|
|
Alev: Episodes worden verkocht op Itunes - Itunes is van apple |
|
nietmeer
|
Davh11: Apple, hè... Gewoon opeten. |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@Frostbite: ik... denk dat het een fake is die heb ik namelijk al een hele tijd geleden ergens gezien. En dan bedoel ik echt een paar maanden geleden |
|
|
DEvH het is niet fake, de nieuwe dvd van MLP is voorzien van deze intro. "the friendship express" heet de dvd, geloof ik.
anyhoe, de dvd is verkrijgbaar op amazon, met extended intro. overigens heeft de Italiaanse versie van my little pony al langere tijd een extended intro =p. |
|
Frostbite Erelid
|
|
|