Bronies Drinkplaats |
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
|
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
@Davh11: Best pony deserves it. |
|
nietmeer
|
Gozerd, best pony is Rarity Ik ga denk ik eens een shetland pony heul realistisch tekenen, zoals @DevH zei |
|
|
klik^gaat over derpy, nieuwe update. ik vind het te laat om nog een hele mening en motivatie te formuleren, dat doe ik morgen wel Heel kort: houd het rustig en respectvol. Roep op tot kalmte. |
|
nietmeer
|
Ik vind het belachelijk dat ze de karakter kenmerken van Derpy veranderen. Zelfs de naam 50ste pagina trouwens |
|
Lamp Erelid
WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Hey, even een vraagje tussendoor - ik heb met verbazing gelezen over het aantal fans van deze tekenfilmserie en wil graag weten waarom deze zo populair is geworden. Zijn het allemaal blije mensen die een hobby zochten, of is het echt een goede serie die de moeite waard is om te kijken? |
|
Frostbite Erelid
|
@Lamp: Het is, naar mijn mening, gewoon een heel goede serie. Niet iedereen die het kijkt is van het 'don't worry be happy' soort mens, de fanschare is zeer divers. Maar waarom oordeel je niet zelf, door gewoon een aflevering te kijken? |
|
Lamp Erelid
WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
@Frostbite: Bedankt voor je antwoord. Welke aflevering is aan te raden om mee te beginnen? |
|
Frostbite Erelid
|
@Lamp: Zelf ben ik begonnen met aflevering één van seizoen twee, maar je kunt natuurlijk een willekeurige aflevering uitzoeken. Je hebt zeg maar niet de éne nodig om de ander te kunnen begrijpen. Mijn persoonlijke aanrader: Read it and weepErg leuke aflevering, zeker de moeite waard |
|
Frostbite Erelid
|
Quote Davh11: klik^gaat over derpy, nieuwe update. ik vind het te laat om nog een hele mening en motivatie te formuleren, dat doe ik morgen wel Heel kort: houd het rustig en respectvol. Roep op tot kalmte. Tja, ik blijf bij wat ik eerder gezegd heb, het is jammer dat het 'gecensureerd' wordt, maar ook zonder Derpy is het een goede show Ik heb niets dan respect voor Hasbro om ook voor de Bronies, die niet de eigenlijke doelgroep waren, te cateren. Dus als er dan één keer iets niet kan, moeten mensen zich er niet kwaad om maken. M'n les begint nu weer, dus ik schrijf later wel een betoog |
|
nietmeer
|
@Lamp: Begin met de eerste twee afleveringen van season 1. Daar wordt alles uitgelegd, the elements of harmony enzo. Wordt het een beetje begrijplijker Verder is the Sisterhoove special ook wel fijn, van seizoen 2. |
|
|
@Lamp als je nog meer vragen hebt kun je ze altijd hier stellen. Ik denk dat een aantal van die vragen al beantwoord kunnen worden door de eerste pagina van dit topic te lezen, maar je kunt 't ook hier vragen . Alev en Sweet and Elite! Rarity episodes zijn tof ^^ @Frostbite Exactly. Prettige techno (of electronic? is daar verschil tussen?) ChainAlgorithm - Escape from the Moontip: hd aanzetten, of 'm downloaden. heb je toch betere kwaliteit je mist niet veel zonder, maar als je daar waarde aan hecht... |
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: Oh die is best goed |
|
|
@Frostbite: Vooral dat einde. Erg prettig, ook voor onderweg ^^. Merk toch dat instrumental bij mij de fantasie losweekt |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
|
Andere artiesten die het checken waard zijn: Makkon (accountnaam is Makkon06), General Mumble (accountnaam is Poowis), Woodentoaster, Thelivingtombstone. Hebben er ook goede tussen zitten ^^
Allemaal trouwens te vinden op youtube, natuurlijk, meeste van de nummers hebben ook een download link. |
|
Frostbite Erelid
|
Verkopen ze die blindbags trouwens aan de kassa, net als pokémonkaarten, of tussen de andere MLP producten? |
|
|
|
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: Vrijdag My Little Pony dag |
|
|
@Frostbite: Succes man . ik ga morgen nog even naar de stad voor ponies ^^. kijken of ze al zijn bijgevuld. |
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: ooh, Zo ja, kun je misschien de mane six zoeken? Liefst alle zes maar Rainbow en AJ het meest . Ik betaal natuurlijk terug . ik ga vrijdag rond op zoek naar #20 in't geval dat je die nog niet hebt kunnen vinden. |
|
|
@Frostbite: Heb ik nog niet gevonden, nee. sms anders even de nummers die je moet hebben, kan ik die als referentie gebruiken en alvast bedankt voor het zoeken naar #20 |
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: Hier komen de nummertjes (ik heb die hele lijst met plaatjes en al uitgeprint ) Wave 3. #13 (Pinkie Pie) #19 (AJ) #7 (Rainbow) #20 (Fluttershy) #1 (Twilight) #2 (Rarity) Wave 1. #1 (Pinkie) #2 (AJ) #3 (Rainbow) #4 (Rarity) #5 (Twilight) #6 (Fluttershy) Zo. Dat zijn ze |
|
|
Danku, zal ze voor je zoeken ^^ |
|
|
Leest iemand hier fanfics? ben er pas een paar dagen mee begonnen, eigenlijk. ga er nog meer lezen. Deze is erg, erg sad. Final dreams of a FillyIemand gaf de tip om dit te luisteren tijdens het lezen: klik. . Andere toffe muziek, heeft niets met de fic te maken: kliknieuwe update over derpyMorgen een reactie, 't is nu te laat |
|