Bronies Drinkplaats |
nietmeer
|
DEvH: Maar dan vindt hij me niet meer lief En hij wilt niet dat ik 'm meesleur in het ge-pony. Wat nu al mislukt is, aangezien hij steeds naar pony plushies kijkt. Ik ga 'm gewoon naar muziek laten luisteren die door Bronies zijn gemaakt. En dan moet 'ie de show gaan kijken, als hij sommige dingen wilt begrijpen. Yeah, dit gaat werken. |
|
nietmeer
|
erm, muziek.... iemand goede muziek, echt zeer respectabele muziek? ik vind zelf Acousticbrony wel een goede |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
DEvH: Aviators, of Mandopony, kies zelf Mijn DeviantART account: linkEnjoy |
|
nietmeer
|
Ik ben stiekem een eenhoorn en ben een diener van m'n Meester die het Valido Sub Cornu Euntes regeert. :3 |
|
Frostbite Erelid
|
Alev: Unicorns zijn toch minder belangrijk dan Pegasi of Earthponies, dus dat maakt niet uit |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Earth Ponies <3
En probeer General Mumble eens (youtube account heet Poowis). Techno, of wat de fans ook willen dat het is.. geloof me, daar zijn veel teveel onnodige discussies om.
geen zin om te linken =p |
|
nietmeer
|
Eenhoorns hebben grote magische krachten. En een hoorn die je gemakkelijk doorboort. :3 |
|
Frostbite Erelid
|
Alev: Tenzij je in aanraking bent gekomen met de blauwe bloemen uit de Everfree Forest |
|
nietmeer
|
@Frostbite: Die beinvloeden je magie niet. Want toen Twilight in aanraking kwam met die bloemen, kamde ze zich de volgende morgen haar manen met d'r magie. :3 |
|
nietmeer
|
afbeeldinggeen reet snappen van mijn leerwerk is mijn speciale talent :3 |
|
nietmeer
|
DEvH: M'n cutiemark is een... Kussen? Mijn speciale talent is slapen Of of... "Slapen"... Oh God, why? |
|
|
SD kaartjes. Dus mijn talent is dingen opslaan? of de nieuwe generatie PC's? =p |
|
nietmeer
|
Davh11: Of jouw talent is het ontwikkelen van SD kaartjes. Mag ik er dan eentje van jou met 16 GB? |
|
Frostbite Erelid
|
Een koptelefoon met microfoon... Mijn talent is communicatie? |
|
|
@Frostbite: tof talent toch? =p als de tijd komt dat ik die kaartjes ga maken, zekers Alev ^^ |
|
nietmeer
|
Lege drankflessen |
|
nietmeer
|
Vailan: Je bent een flessenblazer! Of een alcoholist. Rarity staat lief rechtonderin m'n scherm. Ze mag niet meer rondlopen |
|
|
Quote Alev: Vailan: Je bent een flessenblazer! Of een alcoholist. |
|
nietmeer
|
Maar....als ik ga voor het object dat hogerop links staat, wordt het een ander verhaal . Op de vensterbank en precies links van mij staat namelijk een rek met drie sierzwaarden . Mag ik die ook kiezen als cutiemark en mezelf dan samurai noemen? |
|
nietmeer
|
Vailan: Jij bent guardian of the Pony Tomb! |
|
nietmeer
|
Vailan: samurai is een goede wordt je lid van de Canterlot Gaurds |
|
nietmeer
|
Quote Alev: Vailan: Jij bent guardian of the Pony Tomb! Klopt, maar zie jij al een skeletpony met samuraizwaarden rondlopen? DEvH: Camelot ken ik wel, maar Canterlot? |
|
nietmeer
|
Vailan: Ja, en het ziet er awesome uit |
|
nietmeer
|
Hoe moet een skeletpony zwaarden vasthouden/meenemen? Tenzij het magische zwaarden zijn die om de pony heen zweven en op telepatisch commando kunnen gaan hakken en slashen |
|
nietmeer
|
Vailan: Als je een eenhoorn bent kun je met je magie je zwaard dragen.
En anders heb je gewoon een mond. :3 |
|