Bronies Drinkplaats |
nietmeer
|
@selmaatje1: South Park zou een MLP aflevering doen volgens geruchten, maar dat is ontkracht door de mensen van South park zelf. en South Park... je moet het allemaal met een korrel zout nemen De hele wereld is fucked up en South Park legt die wondes perfect open Daarnaast informeren ze mensen en doorbreken ze taboes, en zijn ze gewoon fucking briljant |
|
selmaatje1 Senior lid WMRindex: 225 OTindex: 172 Wnplts: Groningen S |
Quote @DEvH: @selmaatje1: South Park zou een MLP aflevering doen volgens geruchten, maar dat is ontkracht door de mensen van South park zelf. en South Park... je moet het allemaal met een korrel zout nemen De hele wereld is fucked up en South Park legt die wondes perfect open Daarnaast informeren ze mensen en doorbreken ze taboes, en zijn ze gewoon fucking briljant Jou mening . |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
DEvH: ik ben gek op vreselijk slechte films *gaat googlen edit: lol het is nog van Nederlandse makelij ook ....jammer dat de film nog 27.99 kost anders had ik hem besteld |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@lepeltjes: gekocht? Pfft, dit is 2012 downloaden die hap, is de 30 euro niet waard @Vailan: blijven spammen tot iemand reageert eerste vind ik stukken beter dan de tweede @selmaatje1: it's so obvious I'm going to die! |
|
nietmeer
|
Vailan: Eerste doet ut niet |
|
nietmeer
|
En nu? |
|
nietmeer
|
Vailan: Ponyvengers.. Ik vind de eerste ook veel beter. Iron Rarity. |
|
nietmeer
|
Captain Rainbow Dash |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
En Applejack als Thor. Zeer goed gevonden |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Quote Vailan: Captain Rainbow Dash Captain Equestria klinkt beter . |
|
|
afbeelding(add Italian accent) Nothing is true, everything a permitted |
|
nietmeer
|
Stuurt dit naar pony hater: afbeeldingIk heb Game of Thrones voor 'm verpest. Yush! |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
Quote Alev: Ik heb Game of Thrones voor 'm verpest. Yush! Als je GoT verpest door slechts een plaatje van iron throne met pony erop te sturen is die gast waar je het naartoe gestuurd hebt wel erg simpel. Lol The bronie density is TOO DAMN ... |
|
|
@Deus: als OG van de meme wereld moet je toch weten dat zoiets een persoon helemaal over de pis kan krijgen wanneer het iets bevat wat hem niet aanstaat? en: 1 Brony 2 Bronies enkelvoud/meervoud. |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
het zou mij niet over de pis krijgen, en ik mag hopen dat iig het gros van de mensen net als mij de schouders ophaalt en verder browsed.
the urban dictionairy gebruikt zowel bronie als brony om hetzelfde te omschrijven.
Teh grammar rulez don't apply on teh internetz. |
|
|
|
|
nietmeer
|
@Deus: bronies ik heb nu migraine. Maar ik ga lekker ponies kijken. Hele troost :3 |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
afbeeldingnog een avengers + pony - dub Vailan -Rage als The Hulk -Spitfire als The Black Widow -Fancy Pants als Iron Man (logisch, is de enige die zo'n pak kan en wil betalen -Prince Blueblood als Thor -Big Mac als Captain America -Shining Armor als die boogkerel waar niemand iets om geeft. |
|
nietmeer
|
Ik vind Rage nog steeds fantastisch. YEEAAAH. |
|
nietmeer
|
Die boogkerel is Hawkeye/Clint Barton , en kijk maar uit wat je zegt, before you take an arrow to the knee... afbeelding |
|
nietmeer
|
Vailan: Rainbow Dash is altijd de beste voor Captain America |
|
nietmeer
|
|
|