Bronies Drinkplaats |
nietmeer
|
De skeletpony heeft geen hoorn , helaas . Maar met een beetje dark magic kan je alles bereiken... |
|
nietmeer
|
Vailan: Je hebt genoeg beenderen om je zwaard aan te hangen. |
|
nietmeer
|
Dat maakt dan zo'n lawaai dat iedereen me van kilometers afstand hoort aankomen |
|
nietmeer
|
Niet als je een goede samurai bent. |
|
nietmeer
|
Dan nog . Het blijft er raar uitzien, een hoopje botten met een zwaard of twee xD. Ach, de vijand lacht zich waarschijnlijk dood en dan hoef ik ook niks meer te doen . |
|
nietmeer
|
Vailan: dan wordt jij de dood, of misschien "the avenger", de vvertegenwoordiging van de dood die de allerslechtsten komt ophalen |
|
nietmeer
|
Avenger is al gereserveerd voor die kerels/dames uit het Marvel Universe xD. Grim Pony ipv Grim Reaper kan dan wel weer . Hm, Grim Pony klinkt niet eng/duister/dark/boss genoeg. |
|
nietmeer
|
Ik teken wel een skelletensamurai en je gaat het leuk vinden, Vailan! >:T |
|
nietmeer
|
Een skeletsamuraipony bringer of death and destruction, apocapony . Ik ben benieuwd, mail maar door , en wie weet komt ie op mijn PP te staan onder of boven de andere ponytekening die je gemaakt hebt . Guardian of the Pony Tomb, Apocalyptic Pony, Herald of Death....ik krijg zo veel titels |
|
nietmeer
|
Vailan: heb je een hele, hele zielige fic. van Of je wordt de engel van vergelding. Klinkt hetzelfde maar dan moet je wel minstens vleugeltjes krijgen hoor ;P ooh, en als je apocapony wordt dan eindig je versteend naast Discord, spirit of disharmony |
|
nietmeer
|
Ik wacht op Alev's meesterwerk , dan zal ik 'm op mijn PP zetten met een lijst van titels , o.a. dus Herald of Death etc. |
|
nietmeer
|
Met vleugels van beenderen kun je niet vliegen, en zullen alleen maar in de weg staan. |
|
nietmeer
|
Met vleugels van beenderen kun je prima vliegen , dat lukt de Bone Dragons uit Heroes of Might and Magic 3/4/5 overigens wel xD. Maar goed, ik ga nu echt |
|
nietmeer
|
Vailan: ik geloof je niet . |
|
nietmeer
|
Vailan: Ik ben je pony creator, zwijgt! |
|
nietmeer
|
Quote DEvH: Vailan: ik geloof je niet . Hoezo? Oeps Ja maar ik was even eten Alev: *gehoorzaamt* Rode gloeiende bollen in de zwarte, holle oogkassen . Dat heeft Baron von Tarkin uit HoMM 4 . Hoort ook wel bij een evil skeletpony |
|
nietmeer
|
Vailan: je hebt het bevestigd |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Dat ziet er niet zo erg uit . Of...mag hij niet in vol ornaat uitgebeeld worden? Moet hij een beetje in de schaduwen staan zodat niemand zijn volle glorie kan zien? Hoe zit dat? |
|
nietmeer
|
Eh, ik heb alleen even zijn lichaam snel getekend. Hij ziet er niet erg geweldig uit digitaal. Ik teken 'm later op papier met zijn mantel. Misschien ziet hij er niet dreigend uit, maar ik vind 'm wel... Machtig. Groots, trots. :3 HE'S MY MASTER |
|
nietmeer
|
Ooh, dus dit is nog maar het begin . Nou, misschien word ik nog wel bang voor je meester . Maar nu...nog niet |
|
nietmeer
|
Je hoeft niet bang voor mijn Meester te zijn. Hij is uit op vrede. Alleen zijn zijn krachten angstaanjagend... |
|
nietmeer
|
om één of andere reden vertrouw ik pinkie niet weet niet waarom... cupcakes? |
|