Bronies Drinkplaats |
nietmeer
|
Hoe lang heb je er nou uiteindelijk over gedaan? |
|
nietmeer
|
Davh11: Hoor je dat..? Het begint te werken... Haii, @Vailan. |
|
nietmeer
|
@emmertje: Geduld Vailan: Hm. Even nadenken. 5 dagen ofzo? En anders wel minder. |
|
nietmeer
|
Hoooi Alev Ikke niet word geassimileerd ...ikke te veel weerstand bieden ... Mag niet van Sauron |
|
nietmeer
|
haha, das op mn kont aardig gaaf gedaan |
|
nietmeer
|
|
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Hahaha... hij is helemaal perfect Alev |
|
nietmeer
|
Echt mooi gedaan hoor Nu de mijnuh nog |
|
nietmeer
|
@Doppert: Ja, Jij was die die dode das op z'n kont wou. xD Vailan: Wacht maar af... @emmertje: Je mag van je stoel afkomen. |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
ik vind hem leuk |
|
nietmeer
|
Vailan: Jij bent ergens als laatste, omdat jij niet normaal een lijst heb ingevuld, maar wel opeens zei "Ik wil mijn pony zien." "De neuq? Hij ook? " *Gaat tekenen* @MuseMatt: Mooi zo... *Eet Matt's pony niet op.* |
|
emmertje Oudgediende
|
*gaat zijn pony in z'n PP zetten |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Alev: ik vind het knap hoe sommige van je ponies op de personen lijken / passen!!
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Quote Alev: Vailan: Jij bent ergens als laatste, omdat jij niet normaal een lijst heb ingevuld, maar wel opeens zei "Ik wil mijn pony zien." "De neuq? Hij ook? " *Gaat tekenen* @MuseMatt: Mooi zo... *Eet Matt's pony niet op.* Welke lijst? Ach, improvisatie kan geen kwaad |
|
nietmeer
|
@Mmore: *Ondergedrukt gescheld* Komt ie nú mee... Vertel haar dat ze d'r lijst moet invullen. JIJ OOK. Vailan: Die van in mijn blogs... |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Alev: Dat doet ze nooit! Ik switch even naar m'n iPad dan zit in de trein |
|
nietmeer
|
Alev: Zal ik die nog even snel invullen? moet je wel een nieuwe tekenen denk ik |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
, een skeletpony . |
|
nietmeer
|
Vailan: Jij gaat niks meer invullen! Ja, skelet. Wat had je verwacht? @Mmore: Dan vul jij die voor haar in en eentje voor jezelf |
|
nietmeer
|
Alev: okee okee . Ik ga niks meer invullen . Tja, mijn avatar is daar de schuld van . Maar als je wat in m'n tags had gekeken of mijn PP had gezien .... |
|
nietmeer
|
Alev: ze zijn cool |
|
emmertje Oudgediende
|
Alev: Heel erg bedankt hoor... Vanaf nu kan iedereen hem hier bewonderen |
|