Bronies Drinkplaats |
nietmeer
|
But Rarity is so beautiful! |
|
nietmeer
|
dat is de bedoeling van Rarity, Fabulous zijn. Maar harde werkers mogen geëerd worden En AJ is de hardste werkster van allen. dude, ik ben 17 en praat over ponies. lovely |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Alev: like a boss over twee weken pas weer nieuwe episodes. ga wel weer hearth's warming eve kijken |
|
nietmeer
|
Je wordt betaald om te tekenen... Dan doe je dat toch iedere dag? In 1 week zou ik het wel af kunnen krijgen. Waarom duurt het zo lang, Lauren Faust? D:
Wait... Kerst... *Facepalm* |
|
|
lees ik net op EqD: ponyarchive heeft last van een trojan. niet naar die site gaan dus. |
|
nietmeer
|
Davh11: Ik heb dat zo vaak gehad... Door m'n broer... Wil je de link van EqD geven? |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Woehoe! Dankje Ik heb trouwens jouw pony af, DEvH |
|
nietmeer
|
DEvH afbeeldingTADA. Je was héél precies... Niet dus. "Unicorn! En veel rood. " Heb maar een beetje Twilight/Davh gedaan. |
|
nietmeer
|
Alev; hij is gooooooooeeeeeeed |
|
nietmeer
|
DEvH: Dankje Ik vind de hoorn leuk. 't Is dat we over ponies praten... Anders kon dit vreemd klinken... |
|
nietmeer
|
Alev; inderdaad xD ik vind hem helemaal leuk zeker die appel lekker hard werken op de farm |
|
nietmeer
|
Harde werkers worden zoet beloond. *Met Apple moes ofzo, niet iets anders... * |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
CMC hnnnng.... |
|
nietmeer
|
Quote: This fandom is unique. We openly practice love and tolerance, something most say but don't do. We don't wait for a theme or instance to be made by the creators of the story, We MAKE it. We are the dreamers, The creators. We create our own fandom, We create music better then most main stream on a common basis. We make art good enough for Museums. We love and tolerate, We stand together. We are all brothers and sisters, Standing as one, Creating as one. We are not just a fandom. We are Bronies. Some Youtube people are just awesome. |
|
nietmeer
|
Quote: Is this where we falter? Is this where we fail? Is this where we shed our blood in vain? NO! NO, IT IS NOT! We shed our blood on this battlefield for the GLORY OF OUR PRINCESS! THE LIGHT ABOVE US SHALL CONTINUE! Here, at this threshold of destruction, we HOLD OUR GROUND! PONIES! BRONIES! PEGASISTERS AND ALL LOYAL TO THE PRINCESS! Hear this song and know: WE SHALL BE TRIUMPHANT!!!!
|
|
nietmeer
|
Alev; enige probleem is dat "wij" niet vechten sommige mensen kunnen inderdaad prachtige verhalen maken |
|
|
They never cease to amaze me.. |
|
nietmeer
|
DEvH: You call that a problem? Davh11: D'aww |
|
|
I'd fight in that war. anytime. |
|
nietmeer
|
Alev: well, considering the fact that the author of the previously noted text explains to us the fight or war that is, apparently, very much upon us, it is to be considered a problem when a man does not wish to fight, yet he has been told to do so by this story.
hoop dat dit goed engels is xD |
|
|
je bent in oorlog. men amongst ponies. voor de glorie en de vrijheid. als je dan niet gaat vechten dan ga je maar bessen plukken met speciale ponies. |
|
nietmeer
|
Davh11; derpy will guide us. Through gumdrop fairywoods... |
|
nietmeer
|
Is Derpy 'n pegasus? |
|