Bronies Drinkplaats |
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
lauren faust heeft al sinds einde seizoen 1 eigenlijk niets meer te zeggen over de show. ze weet er wel vele over, via deviantart is ze nog actief in het contact met andere bronies (Fyre-Flye). |
|
nietmeer
|
Wacht... Ze animeert alles maar heeft er niks over te zeggen? Ik vind dat onzin, Lauren Faust moet veel meer inspraak hebben! Ze is note bene de animator van de hele show. Zonder haar is het er niet eens. |
|
|
EqDklik2beiden even lezen, veel info. vooral de tweede legt er veel over uit eqd |
|
nietmeer
|
EqD is een 404 Error pagina... |
|
|
gij links, ga werken! (volgende reactie van mij heeft de links werkend). |
|
nietmeer
|
Geen enkele link doet 't... |
|
|
klikklik2nu moeten ze werken Alev. geen idee wat er mis ging met de andere links. |
|
nietmeer
|
ponyarchive is gewoon stom geweest. Zeker nu, dat ze Hasbro uitschelden. Not cool. Not cool... |
|
nietmeer
|
Davh11: Link 2 zegt dat Lauren Faust nooit de schrijver was geweest... DEvH: They didn't love and tolerate |
|
|
Alev: inderdaad. zal dan ook wel zo zijn. zij was de executive producer, meen ik. ga vanavond even inlezen op freestudio. volgens de reacties een goed programma voor downloaden |
|
nietmeer
|
maar ponies zijn nog steeds cool |
|
nietmeer
|
DEvH: Agreed. |
|
Yue Erelid
WMRindex: 1.745 OTindex: 5.325
|
Welke dag komt er weer een nieuwe aflevering uit?? Ik ben officieel fan van MLP |
|
|
@Yue welcome to the herd over een paar weken pas. reken maar op drie weken vanaf nu. nieuwe afleveringen zijn er normaal om vier uur in Nederland. via equestriadaily.com kun je livestreams kiezen (ik ga altijd voor haxmega). ondanks de reclames tussendoor erg leuk om te kijken |
|
Yue Erelid
|
Davh11: Aww |
|
nietmeer
|
*Verwelkomt Yue uitbundigt.* We'll love you! Also, ik teken voor bijna heel WMR 'n ponysona. Dus als jij ook jouzelf in pony form wilt, moet je 1 van m'n blogs bekijken. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik ben een glitterpony met vleugels en lange manen |
|
Yue Erelid
|
Alev: Thank Youuu Ik zal jou blog eens bekijken |
|
nietmeer
|
jeeeeej nog eentje. Welkom favourites? |
|
nietmeer
|
@Yue: ja! Wie is jouw favoriete pony? Rarity? |
|
Yue Erelid
|
hmmm ik vind .. .. uhmm.. Ik kan niet kiezen tussen Pinkie Pie(she is funny!@) en Rarity(dramaqueen ). Flutter Shy's gilletje en Apple jacks plattelandspraat vind ik ook hilarisch Moeilijke vraag hmmm, dus PP of Rarity |
|
|
Twilight Sparkle's mental breakdowns zijn lache (lesson zero) |
|
nietmeer
|
Ik zeg nog steeds Applejack |
|
nietmeer
|
Rarity is zooooooo leuwk. Moest vandaag het klaslokaal versieren. Mentrix: "Wie kan hier goed tekenen." *Wij elkaar aankijken. Me houdt zich stil.* Nowen: "Ik wi-" *Me pakt Nowen vast.* Alev: "Ik? " En toen mocht ik tekenen. Hele bord vol met ponies. |
|
nietmeer
|
rarity is ook leuk ja Maar ik vind de simpelheid van AJ juist geweldig |
|