Bronies Drinkplaats |
nietmeer
|
Alev; indeed she is eigenlijk noem ik haar liever ditzy doo |
|
nietmeer
|
DEvH: Waarom Ditzy Doo? Derpy is ook 'n leuke naam :3 |
|
nietmeer
|
hrm... maar ditzy doo kijkt niet niet naar haar beperking (de ogen) maar gewoon naar haar als elke andere pony derpy is een fam-made naam, en ditzy is haar "normale" naam |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
derpy is nu canon DEvH |
|
nietmeer
|
Canon is nu d'r naam..? Die vind ik helemaal niet leuk. En ik vind Derpy wel bij haar acties passen. |
|
nietmeer
|
nee, dat betekent dat Derpy nu gewoon haar naam is ook in de serie. Maarik blijf ditzy doo zeggen #hipster |
|
nietmeer
|
*sigh* drie fucking weken wachten... |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Op Youtube kom je steeds van die "geil" kijkende ponies tegen. Dan 'n vaag muziekje op de achtergrond en steeds inzoomen. Dat is zo stom |
|
|
Alev: gewoon negeren. 't is een uit de hand gelopen grap eigenlijk. |
|
nietmeer
|
Davh11: Wat was de grap dan? |
|
nietmeer
|
dat die ponies je verleiden is grappig? tenminste, als je zo mentally challenged bent om daar iets voor te voelen, maar dan nog |
|
nietmeer
|
Ze kijken je aan met half gesloten ogen en een glimlach. Ik vind dat niet zo verleidelijk... En dan die comments... "I fapped on this." Dankje, dude. Trouwens... ALLLE PONIES GETEKKEEND YYAASSYAYYY. |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
|
|
nietmeer
|
@MuseMatt: Er staat "Oh look, everyone" Er moest staan "Oh look, everypony". Tsss. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
sorry, ik ben geen 'expert'. Verre van. |
|
nietmeer
|
Je kunt je erin gaan verdiepen. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Ik wil eerst maar eens alles van The Clone Wars kijken |
|
nietmeer
|
Heb vandaag wat ponies in de wei zien staan . Wat zijn het toch domme schattige beesten dieren |
|
nietmeer
|
Vailan: Voor jou heb ik ook een pony getekend |
|
nietmeer
|
Wil ik zien wil ik zien |
|
nietmeer
|
@MuseMatt; wel ontopic reageren he belangrijk! maar r34 ponies zijn.... dus brand je hoeven en ogen er niet aan en blijf weg van die duistere kant van het internet |
|
MuseMatt Oudgediende
|
ik reageerde on-topic |
|
nietmeer
|
Vailan: Heb maar geduld DEvH: Ik deed heel onschuldig Rarity opzoeken... Oh God, NO. En het ergste was... Dan zag je 2 furries, Rarity en Spike. En Spike had een enorme... En daarop zat een cupcake en Rarity keek heel hongerig naar die cupcake, maar die lag dus op Spike zijn... En als zij.... OH GOD NO. |
|
|
niet naar kijken, geen aandacht aan besteden, des te sneller zijn die freaks vertrokken naar een ander fandom.
google search met safesearch is een redelijke.. |
|