Bronies Drinkplaats |
nietmeer
|
DEvH: Mmmmmkay De Nederlandse versie is echt kut. Zo slecht ingesproken. |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
@Dionos: dit is de zweefhut niet *hint* *hint* ga daar eens kijken heel veel nederlanders vinden de nederlandse kut wel jammer eigenlijk. je moet voor de grap de duitse op youtube zoeken, die is nog veel enger |
|
nietmeer
|
Davh11; Nightmare moon met een snorretje |
|
|
|
|
nietmeer
|
OH MY. FFFF... Wat is dat?! O.o |
|
|
Angt, Alev, Angst |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Alev mijn mail gehad? |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
|
|
Jannick Oudgediende
Ok |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@Jannick: Me iz obvious troll is obvious. Wake up dude |
|
Jannick Oudgediende
Goh |
|
nietmeer
|
@Jannick: Ja. Waarom post je 't gewoon niet in m'n blog? |
|
Jannick Oudgediende
Oh sorry Zal ik dat nog even doen? |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Vailan; dank maar is niet wat ik zoek hoewel ik nu al een half uur luister naar lotr muziek dankzij jou xD |
|
nietmeer
|
Graag gedaan xD |
|
nietmeer
|
en nu 3 weken geen nieuwe aflevering aaahw.... we zalven de pijn met poniemuziek en andere aangelieerde dingen |
|
nietmeer
|
DEvH: Mooi gesproken, bro. Maar... Als ik 't goed heb begrepen (Zal wel niet), moet je nu betalen om MLP te kijken? Worden ze nu allemaal van Youtube verwijderd? |
|
nietmeer
|
Alev; ik denk het niet |
|
|
Alev: ponyarchive heeft een email gekregen van hasbro (of apple, dat kan ook), een 'cease and desist'. oftewel kappen met die shit. ponyarchive ging toen door, heeft volgens mij nog een bericht gehad en nu is de site plat (ook ~.eu). ga maar kijken.
het vervelende ervan is dat ze 'fuck you hasbro' op de site hebben staan. bronies, love and tolerate! het lijkt op die site daaraan te missen. echt jammer, geeft ons weer een slecht imago. gelukkig heeft equestria daily zich er tegen verzet, een duidelijk statement gemaakt. heb nog niet alle reacties gelezen, maar EqD heeft veel bijval gekregen. ik vind het zelf erg vervelend, kinderachtig van ponyarchive.
de episodes kun je van youtube af downloaden, en anders zoeken op isohunt, piratebay. we kunnen ze nog wel kijken, zal alleen iets moeilijker worden. |
|
nietmeer
|
Ik ben nog 'n verse onervaren Brony Dus... Ponyarchive? Dan denk ik aan 'n site die alle afleveringen van My Little Pony bezit ofzo. Maar... Wat is 't dan? En wat hebben ze gedaan dat Hasbro zei dat ze moeten kappen? |
|
nietmeer
|
Alev; copyright-schending |
|
|
alle episodes waren er te downloaden, inclusief links naar torrents, megadownload (oid). copyrightschending dus. hasbro was het daar niet mee eens. |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Hoe staat't met die schetsen eigenlijk? |
|
nietmeer
|
Hm, lijkt mij ook niet zo slim. Dat je alles op 1 site gooi. Zijn al die torrents verwijderd? Ik denk van niet... Ik snap niet waarom Hasbro moeilijk doet. Alles ik geanimeerd door Lauren Faust. Ik vind dat ze haar mening moeten vragen. Ikzelf zou blij zijn als mensen jouw animaties zo leuk vinden dat je het overal kunt downloaden. Zolang de naam erbij staat, vind ik 't goed. @MuseMatt: Ik heb alle ponies geschetst. 13 zijn getekend en ingekleurd. |
|