Bronies Drinkplaats |
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Alev inderdaad... de blokker is wel een goede plaats voor het vinden van die ponies. hadden nog redelijke keus, nooit verwacht eerlijk gezegd |
|
nietmeer
|
Davh11: Echt waar? Was... Rarity erook? |
|
|
Alev niet gezien, maar die zullen vast verkocht worden. wel cheerilee |
|
nietmeer
|
Dan ga ik mijn vader zo hard smeken om geld en anders haal ik wel wat van m'n rekening af Dat word langer doorsparen voor 'n haardroger... |
|
nietmeer
|
moet je doen! haardroger heb je niet nodig voor je ponies |
|
|
via andere bronies een tutorial gevonden, ga die nog even volgen. zien de haren er tenminste een beetje goed uit |
|
|
heb tegenwoordig zoiets van "accepteer maar dat ik de show kijk, zo niet maak er dan geen groot probleem van". was d'r eerder heel stil over . paar maanden later zit ik het haar te kammen van fluttershy... |
|
nietmeer
|
Davh11: Yeah, dat heb ik ook En waarom kam je d'r haren niet nu? |
|
|
Alev: Omdat moeders het nogal apart zal vinden. tijdens Joep z'n oudjaarsconference met fluttershy en een kammetje naar binnen lopen zal een nogal awkward gesprek beginnen =p
als ik de haren goed heb zitten zet ik 'm gewoon in m'n kamer, zie wel wanneer iemand 't opmerkt =3 |
|
|
*kijkt naar buiten* vuurwerk! (fuck yeah 9 hoog) *neemt slok van bier* *kijkt ponies* I'm liking this evening voor iedereen die morgenochtend hier kijkt, op 1 januari: d'aaaahw to the max: afbeelding |
|
nietmeer
|
Ik haat dat k-t geknal. Maar vuur is wel mooi Zal dat niet geweldig zijn? Een vuurpony? |
|
|
|
|
nietmeer
|
twilight sparkle-rage en... spitfire |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
|
|
|
klikbronies: a year in review |
|
nietmeer
|
Vuurponies = epic. Ik ga nog 'ns kijken of ze nog verkocht worden in Blokker |
|
Stoney Erelid
WMRindex: 355 OTindex: 1.337
|
mag ik vragen wat iedereen zo leuk vind aan die ponys ? want in snap het niet voor de rest zal ik jullie niet meer lastig vallen hier |
|
ikke98 Erelid
WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
Quote @Stoney: mag ik vragen wat iedereen zo leuk vind aan die ponys ? want in snap het niet voor de rest zal ik jullie niet meer lastig vallen hier |
|
|
@Stoney: de serie is goed en leuk geanimeerd, en in vind het tof om te kijken . op pagina 21 (geloof ik, of 20) heb ik wat art staan, verzameld van het internet. op de eerste pagina van dit topic staat veel informatie en dan is er nog de community. die doen onder andere klik, klik2 dit soort dingen. zo groot is het dus als je er echt meer van wilt weten raad ik aan de eerste pagina door te lezen, vooral de tweede reactie van mij. en je mag ons altijd lastig vallen hoor |
|
|
|
|
nietmeer
|
Davh11: Oh, wauw Ik kan het niet vaak genoeg zeggen; Fanart dat wordt gemaakt zijn echt geweldig. Ik heb zojuist Powerpuffgirls gekeken, ook geanimeerd door Lauren Faust. Erg mooi gedaan. Veel mooier dan de meeste tekenfilms. Ik zie ook dezelfde dingen in terug. Veel liefde enzo Lauren Faust IS liefde |
|
nietmeer
|
klikKwam ik tegen bij het zoeken naar 'fire at will' grapjes (waar ik ook over geblogd heb) |
|
nietmeer
|
Vailan: Pinkie Pie will be our leader |
|
|
Het was dus inderdaad Hasbro die de youtube video's eraf haalde: klik |
|
nietmeer
|
Wat belachelijk! De uploaders zeggen toch niet dat alle rechten hun toebehoren Ik vind Hasbro steeds minder lief worden |
|