Bronies Drinkplaats |
nietmeer
|
Ik vind 't ook jammer dat het gebeurd is, maar ach. Gebeurd is gebeurd. |
|
nietmeer
|
|
|
thompie12 Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 1
|
hmm, zaterdag weer een nieuwe toch? |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
jep ^^ kijk d'r al naar uit. zal zo even de summary opzoeken. Quote summary: Baby Cakes: Pinkie Pie tries babysitting the Cakes' twin toddlers but finds it harder than she thought. summary klinkt... apart, maar ok =p. 't is pinkie, dus dat wordt wel leuk ^^ DEvH iedere zaterdag om vier uur, meerdere livestreams om uit te kiezen. livestreamer zijn d'r nog meer, links zijn te vinden in de post over de episode op Equestria Daily. Deze kreeg ik als tip (Haxmega werkte niet goed), heb ik 'm alsnog kunnen kijken |
|
nietmeer
|
@Davh11: merci top |
|
|
Yay ponies ^^ |
|
nietmeer
|
Dus Faust heeft elke week 'n nieuwe aflevering? Dat is dus elke dag diehard tekenen. 't Is gelukkig wel een dankbaar werk ^^ |
|
|
yup, iedere week. Faust heeft er niet zo veel meer mee te maken, had ik al eerder linkjes over hier gezet. d'r zit een heel team achter, zal anders later even opzoeken welke precies. weet in ieder geval dat het animeren in Canada wordt gedaan. |
|
nietmeer
|
En nog iets! Canada wordt steeds positiever voor mij Nja, ik vind animeren wel 'n mooi werkje |
|
|
Canada animeert ontzettend veel series. Ideeën komen van de Verenigde Staten, Canada animeert het . Also, Friendship is still magic So Many Friends |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
|
|
|
Dat was een populair plaatje van anti-brony mensen (haters). is nu wat minder populair. rare van die mensen is dat sommigen het hele internet afstruinen om iets te vinden wat ze tegen bronies kunnen gebruiken. als je 't dan toch over mensen zonder leven hebt . |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Ben geen bronies hater hoor (: kwam dit plaatje tegen, nooit eerder gezien en wist al helemaal niet dat dit gebruikt werd door anti-brony`s wel moest ik gelijk aan deze topic denken en kon een glimlach niet onderdrukken was grappig bedoeld en meer niet |
|
|
Nee nee nee, ik ga er ook niet van uit dat je een brony hater bent neuh, 't is meer dat ik er aan moet denken wanneer ik 'm zie =p. Sorry vind 'm zelf ook grappig... en die brony haters? die kunnen me de rug op |
|
lepeltjes Oudgediende
|
oké, ook weer uit de wereld en haters hebben het meest last van zichzelf afbeelding |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: Die zwarte pony met vlammanen komt mij heel bekent voor... En die andere pony vind ik meer een centaur Davh11: Ik hoop niet dat je dat meent. D'r zijn best wel veel brony-haters. Als die allemaal jouw rug opmogen... |
|
|
Alev: figuurlijk dan he... of ze komen allemaal langs m'n huis, kan ik ze ehm, *kuch* overtuigen kliklivestream, ga er van uit dat die vandaag ook weer zal uitzenden. anders gebruik ik Haxmega. nog twee uur en drie kwartier! |
|
nietmeer
|
Dit was zoooooo'n leuke aflevering! Baby's... Ik moet heel vaak op kinderen passen, dus ik weet hoe het voelt |
|
|
Alev ook de hel die pinkie daar mee maakt? inderdaad, hele toffe aflevering. Zat ook met open mond te kijken naar de geniale animatie, echt . Pinkie is sowieso een stuk beter uit de verf gekomen, heel gaaf. goed uitgebouwd... jup, pinkie is awesome ^^ |
|
nietmeer
|
Davh11: met ogen dicht is ook lastig... ok ok, te makkelijk. heb de aflevering niet gezien |
|
nietmeer
|
Davh11: 't Is echt een hel. xD Vaak omdat ze mij als knikkermaatje zien. Mja, na 1x boos worden en eng doen, doen ze wel weer lief... Ik vind het ook heel mooi geannimeerd. Kan ook niks anders verwachten van Faust. |
|
nietmeer
|
Alev: Faust doet zo goed als niets meer met mlp.
Dat is het team erachter. |
|
nietmeer
|
Dus echt HE-LE-MAAL niks? Dat vind ik niet kunnen... Of doet ze toch wel iets? Alleen het animeren? |
|
nietmeer
|
Alev: daar heeft Davh11 al een paar keer een linkje voor gegeven een post van EQD. Ze is nu bezig met andere projecten. Can't blame her. Ze laat het over aan een goed team. |
|
|
haar rol is in seizoen twee al afgenomen en wordt steeds minder naarmate het vordert. ze wilde de franchise nieuw leven inblazen en dat is perfect gelukt. en ze zal altijd het gezicht blijven van de bronies (zo is ze de volgende broNYCon ook aanwezig). |
|