Bronies Drinkplaats |
nietmeer
|
Ik dacht dat ze nog wel annimeerde, alleen niet de verhalen meer schreef. Vind 't wel jammer. Achja, ze wilt wat anders doen. Dan doet ze dat. Lijkt mij ook vervelend om constant dezelfde dingen te moeten tekenen. |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
|
|
nietmeer
|
Die is epic |
|
nietmeer
|
Wauw, de laatste aflevering... Echt wauw. Geweldig geanimeerd |
|
|
|
|
nietmeer
|
Ik was 'n beetje teleurgesteld met Derpy... Ze had 'n achtergrond character moeten blijven, vind ik |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ow, bij de Happy Meal zitten ook Little Ponies,he |
|
nietmeer
|
Jammer dat ik niet van MCdonalds houd :/ |
|
|
@Luna tja. ga maar eens naar de kassa met de vraag "mag ik een pony?". volgens mij wordt je dan afgevoerd door twee mannen in witte jassen |
|
nietmeer
|
Davh11: dan zeg je toch "mag ik ALLE ponies die jullie hebben?" |
|
nietmeer
|
Davh11: Krijg je ze dan gratis? |
|
|
bij het kopen van een happy meal koop je ook 1 speeltje... dus dat wordt heel veel happy meals halen . maar nee, wacht wel gewoon tot de blind bags hier zijn |
|
christian11x Erelid
WMRindex: 371 OTindex: 1.626
|
mac donalds is zowiezo troep dus ik zet er geen stap in doe mij maar kfc burger king of barnies |
|
|
@christian11x: ook als je er ponies bij krijgt? Dan is mcdonalds toch best wel awesome |
|
nietmeer
|
McDonalds is inderdaad troep. Als ik geld teveel had was ik ernaar toe gegaan enkel alleen voor de ponies |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
Ik weet niet hoe jullie hier tegenover plaatjes staan, maar deze vond ik toch wel écht het posten waard: afbeelding |
|
|
@Frostbite: Had ik gezien ja, gaaf he . Komt een hoop geduld bij kijken |
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: Ik zou willen dat ik het zo mooi kon |
|
|
|
|
Frostbite Erelid
|
Vraagje: Ik wil eigenlijk heel graag de serie volgen enzo omdat ik het wel leuk vind, maar ik weet 100% dat iedereen die'k ken me zal uitlachen e.d.. Wat te doen? |
|
|
@Frostbite: Thuis in je kamer kijken als dat kan. Heel simpel eigenlijk. Gewoon stil houden ^^. Heb d'r zelf ook eerst moeite mee gehad, loop nu gewoon met shirt door de school heen . En anders op je telefoon, als je een smartphone hebt, thuis. Succes |
|
nietmeer
|
@Frostbite: als je alleen thuis bent kijken. Deed ik ook tijden |
|
nietmeer
|
@Frostbite: Ik kijk gewoon thuis naar My Little Pony En dan op school heel de aflevering vertellen. Eerste keer toen ik dat deed "Wauw, van waar is dat?" "MY LITTLE PONY MY LITTLE PONY LALALALLA" Hele titelsong gezongen... |
|
|
Alev: afbeeldingbaas =p Je hoeft het niet met je klasgenoten te delen . hoop dat dat wat rust kan geven. en als je graag zo'n shirt wilt, kijk dan voor een shirt die alleen herkenbaar is voor insiders. (verkrijgbaar op redbubble.com) afbeeldingPink E pi. Pinkie Pie . dat soort dingen dus. of iets met 20% cooler, hoewel dat al iets bekender is. op pagina 1 van dit topic staat nog meer informatie, en er is op facebook een groep voor Hollandse bronies en bronies uit de BeNeLux. have fun ^_^ |
|
nietmeer
|
Davh11: Wat voor shirts zijn er nog meer? |
|