Bronies Drinkplaats |
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
kliken dan zoeken naar pony. ofzo. =p. |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
|
|
|
als ik nog es geld over heb ga ik die halen denk ik. of een ander... d'r zijn er zoveel |
|
nietmeer
|
Ik ga geen enkele halen. Ligt niet aan de pony tekst. Ik draag geen t-shirts |
|
|
nou, da's mooi, want ze zijn er ook in hoodies (met dezelfde opdruk) |
|
Frostbite Erelid
|
Alev: Niet zo flauw doen Davh11: Deze Vind ik toch wel heel erg mooi |
|
|
@Frostbite: en stealthy. zullen waarsvhinlijk alleen insiders zijn die het herkennen . inderdaad mooi. |
|
nietmeer
|
Ik draag zowieso geen dingen met opdruk buitenshuis xD Misschien haal ik wel 'n shirt met Rarity haar cutiemark. En anders haal ik gewoon 'n shirt voor thuis ^^ @Frostbite: ooh... Pretty |
|
Frostbite Erelid
|
Mijn avatar is zojuist 20% cooler geworden. |
|
|
|
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: aaaaaawww yeah! |
|
|
@Frostbite: Over het kijken van de afleveringen, gaat dat lukken denk je? Moet de nieuwe episodes nog steeds kijken. straks maar AJ ftw |
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: Tja, het is vrij lastig voor mij omdat in de kamer naast me m'n broer zit, en beneden zit altijd wel iemand dus dat werkt ook niet zo, de enige keer dat ik alleen ben is vrijdag van 12 tot 3, dus dan moet ik daar maar op gokken Edit: of gewoon ''problem?'' zeggen als ze me aankijken van ''wtf'' |
|
|
|
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: Dan kunnen ze het nog steeds -zien-? |
|
|
@Frostbite: heb je niet een eigen kamer met eigen computer? dan wordt 't inderdaad lastig. misschien als je een smartphone hebt kun je het daarop kijken. daar zullen vast oortjes bij zitten =p |
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: Nee ik heb wel een eigen kamer, maar de kamer is ook een doorloopkamer naar de kamer van m'n broer, vandaar |
|
|
@Frostbite: Ja, da's wel balen ja smartphone dan maar, of als je broer niet thuis is =p |
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: Of gewoon de deur dichtdoen en alt-tab wanneer ie binnenkomt. Dat ben ik atm aan't doen. |
|
nietmeer
|
Zeg gewoon "Problem?" Het is je broer. Die moet het wel accepteren. Mijn broer accepteert het ook Also... Laatste tijd kom ik niet verder dan het schetsen van 'n pony. Heb dan geen zin meer |
|
|
@Frostbite: Kan ook . maar ga je dat veertig episodes volhouden? =p Tja... DEvH accepteert het ook. kijkt het ook. Door mij in any case, succes en welcome to the herd! Alev Schetsen leer je ook van |
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: ik heb er nu al twee gezien hoor (naast de paar op TV ) Maar waarschijnlijk vertel ik het wel eens... ooit... alev: iemand moet mij ook eens leren tekenen |
|
|
@Frostbite: Uitleggen wanneer je d'r zelf aan toe bent =p. denk je dat je broer d'r een probleem van maakt? |
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: Vast niet, maar dat maakt het er niet makkelijker op. We hebben een heel... speciale relatie, laat ik het zo zeggen. We kunnen niet anders dan elkaar figuurlijk kapot maken, maar op een vriendelijke manier. Als ik hem dit vertel leef ik morgen niet meer. |
|
|
@Frostbite: zolang het allemaal op een grappige toon blijft.. . ik begrijp je . maar 't is ook een manier om je broer te trollen he. als hij het verschrikkelijk vind, zet liedjes uit de serie op je telefoon en speel het op verkeerde momenten af. moet je wel zeker zijn dat je telefoon niet kapot kan worden gegooid |
|