Bronies Drinkplaats |
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Als Hasbro eraan wil verdienen is het niet handig als alles ook gratis en legaal online staat |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Alev: Hasbro gaat de afleveringen op cd uitbrengen, daarbij zijn ze al verkrijgbaar in de VS via Itunes. het is alleen vervelend voor de buitenlandse bronies.. toch heb ik d'r vertrouwen in dat het via isohunt en piratebay nog te downloaden is. het is copyright schending en daar doe je niets aan. 't is jammer aan de andere kant is de fanbase juist door youtube zo gegroeid. |
|
nietmeer
|
Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for fair use for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use. Gooi dit erop en je bent af met dat copyright gezeik. Dit doe ik nu voortaan met al mijn video's die ik upload. Dan blockt Youtube mijn video's niet meer. |
|
|
ze zijn gewoon van isohunt af te downloaden, en er zullen altijd uploaders blijven komen. dus geen nood, je moet alleen iets beter zoeken |
|
nietmeer
|
@Davh11: Jammer dat sommige mensen niet eens beter willen zoeken... Als het niet voor hun neus liggen, kijken ze niet meer :/ |
|
|
Alev: net nog Hearth's warming eve gedownload van Isohunt. doet 't prima.. zometeen even op m'n externe harde schijf zetten. inderdaad, 't is niet moeilijk te vinden. wil m'n vrienden er niet mee lastig vallen, die hebben d'r dan ook geen last van. heb 't nu wel als "omslag" (serieus facebook, wtf) staan.. |
|
nietmeer
|
Davh11: Omslag van Facebook? Die heb ik niet... Wat heb je dan als omslag? |
|
|
NMM's kant van de afbeelding die ik gisteren hier neerzette (zal vorige pagina zijn) |
|
nietmeer
|
Davh11: Ah, oké dan. Die afbeelding was erg mooi :3 |
|
|
aanstaande zaterdag als alles goed gaat weer om vier uur een nieuwe aflevering (via livestream). daarna wachten tot 'ie op youtube staat (goed zoeken =p) en anders dag erna downloaden. Quote wiki:
38 12 "Family Appreciation Day"
Apple Bloom doesn't want Granny Smith to embarrass her by speaking in her class.
|
|
nietmeer
|
is het trouwens waar dat er geen derde seizoen komt? |
|
|
@DEvH: paniekzaaiert seizoen drie komt er dus wel:klik (naar beneden scrollen). reference 15 in wiki-artikel. Seizoen drie is dus door drie verschillende mensen onofficieel aangekondigd! |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Davh11: Onofficieel is dus nog niet bevestigd |
|
|
@pfft: het is door drie voice actors gezegd dat de opnames voor het derde seizoen zijn begonnen, dat vind ik goed genoeg bronies.memebase zat te trollen, vandaar denk ik de verwarring . stomme cheezburger netwerk |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Davh11: Zit wat in Ik zie het wel |
|
|
zaterdag, weescht hier sneller even een leuke om op te zoeken (ga d'r ff geen link van maken sorry ). internet artiest, makkon06. te vinden op youtube. Deae Lunae, da's de nieuwste. voor de beste kwaliteit de link eronder volgen voor de mp3, downloaden (last.fm uitzetten ) en afspelen. met echte boxen. ik vind 't mooi |
|
nietmeer
|
Davh11: Ik heb geen echte boxen. D: En ik schrok me rot, DEvH. Davh heeft gelijk, je bent een paniekzaaier. Ik zat met een D:-face. |
|
|
Deae Lunae (Youtube) Edit MuseMatt: link verwijderd; linken naar gekopieerd materiaalkan de download zeer aanraden, lijkt toch wat beter dan de youtube-versie ^^ |
|
nietmeer
|
Het is erg mooi. Heel erg mooi. Alleen... Waar gaat het over? De maan..? That's it? |
|
|
|
|
nietmeer
|
Ah, I see. Luna = Maan. Deus = God. Yeah, Latin Powers! Beetje jammer dat er Deos met een o staat |
|
|
Eh, close enough ^_^ Latin Power! |
|
nietmeer
|
Maar Luna is vrouwlijk. Dus moet het zijn Dea. Godin. |
|
|
nouja, ze is een Alicorn... misschien is ze dan ook niet alleen een dame (late-night idiote gedachten - morgenochtend rectificeren ) |
|
|
Friendship is Witchcraft - pinkie's brewgeniaal . extended versie, zitten nog een paar coupletten bij echt een aanrader =p |
|