|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote macfreak: Quote alweerdood: @Mac das een kroeg  (de gouden Tijger) 1 pot nat jup, gerstenat  |
|
Bras
Erelid
 WMRindex: 162 OTindex: 2.021 S |
@ Chocolate jij bent oud genoeg en heb Ikky bij je gezet zodat ik zeker wist dat ze niks te kort komt...  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote alweerdood: Quote macfreak: Quote alweerdood: Mac das een kroeg  (de gouden Tijger) 1 pot nat jup, gerstenat  zo ken ik je weer |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
*doet handschoene uit en pakt de spaatje* shit zooi mijn handen worden nooit warm. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote macfreak: Quote alweerdood: Quote macfreak: Quote alweerdood: Mac das een kroeg  (de gouden Tijger) 1 pot nat jup, gerstenat  zo ken ik je weer Eey ik ben geen zuiplap ofso he^^ Maar 1 keer in het jaar, 4 dagen lang, dan wel  |
|
Bras
Erelid
mmmmmm
zal ik de spa blauw ff in de magnetron doen.... |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
macfreak Erelid
Quote mier: *doet handschoene uit en pakt de spaatje* shit zooi mijn handen worden nooit warm. er was zonet toch al een die jou wou hebben??? vraag het hem  ik noem maar geen namen anders word Bras boos  |
|
macfreak Erelid
@alweerdood: rustig maar... daar zie ik je ook niet voor aan hoor |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
oke mooi   |
|
macfreak Erelid
Quote alweerdood: oke mooi   maar ondertussen  |
|
Mier Oudgediende
@ bras nee doe maar niet @ thee nou dna moet ik in de zomer ook warme choco drinken nee dankje |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote mier: *doet handschoene uit en pakt de spaatje* shit zooi mijn handen worden nooit warm. De warmste plek van je lichaam (op de lever na, maar daar kun je toch niet bij  ): onder je oksels! Steek je handen daar en ze zijn zo weer warm  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
die coebergh is wel erg lekker  *neemt nog een coebergh  * |
|
Bras
Erelid
@ Mier laat hem wel uit de magnetron @ thee   |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Mier; hahah, dat moet ik dan ook   |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
@macfreak: Je hoeft nog maar 2 dagen zo door te gaan en je kan een avatar doen  Je bent al 100 omhoog gegaan vandaag..  |
|
macfreak Erelid
Quote Ikke: Quote mier: *doet handschoene uit en pakt de spaatje* shit zooi mijn handen worden nooit warm. De warmste plek van je lichaam (op de lever na, maar daar kun je toch niet bij  ): onder je oksels! Steek je handen daar en ze zijn zo weer warm  hoezo kun je daar niet bij?? ja er zit wat kleding voor maar anders |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Ikke er is een plek die nog warmer is hoor;) Alleen das niet voor jeugdige bezoekers  |
|
Mier Oudgediende
@ ikke nee dankje is niet zo Fris lijkt me
|
|
macfreak Erelid
Quote Mereltjee: @macfreak: Je hoeft nog maar 2 dagen zo door te gaan en je kan een avatar doen  Je bent al 100 omhoog gegaan vandaag..  vanavond ben ik er wel hoor... ik ga soms met 300 per dag omhoog  |
|
macfreak Erelid
Quote alweerdood: @Ikke er is een plek die nog warmer is hoor;) Alleen das niet voor jeugdige bezoekers  alsof jij geen jeugdige bezoeker bent  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote macfreak: Quote Mereltjee: @macfreak: Je hoeft nog maar 2 dagen zo door te gaan en je kan een avatar doen  Je bent al 100 omhoog gegaan vandaag..  vanavond ben ik er wel hoor... ik ga soms met 300 per dag omhoog  Is dat nog wel normaal  Maar ik heb er al wel 27 (Volgens dat stomme ding;))  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote alweerdood: @Ikke er is een plek die nog warmer is hoor;) Alleen das niet voor jeugdige bezoekers  Die is niet zoveel warmer hoor  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Mac nee, jeugdige bezoekrs zuipen niet;) en hebben nog geen sexuele voorlichting gehad;) |
|