|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@mereltjee; eens in het uur wordt je OT en WMRindex bijgewerkt, en die klopt altijd, na de sychronisatie |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Mereltjee: Quote macfreak: Quote Mereltjee: @macfreak: Je hoeft nog maar 2 dagen zo door te gaan en je kan een avatar doen  Je bent al 100 omhoog gegaan vandaag..  vanavond ben ik er wel hoor... ik ga soms met 300 per dag omhoog  Is dat nog wel normaal  Maar ik heb er al wel 27 (Volgens dat stomme ding;))  Voor 'n buitenstaander is 't niet normaal, maar in vergelijking met wat Luna vroeger, voordat ze 'n leven had, presteerde, is 300 per dag nog niks |
|
Bras
Erelid
 WMRindex: 162 OTindex: 2.021 S |
mmmmm @ ikke... en daar weet jij zeker al ALLES!!!! vanaf of niet    @ macfreak... de pot verwijt de ketel.... oftewel, jij is ook niet echt oud he...    |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote alweerdood: @Mac nee, jeugdige bezoekrs zuipen niet;) en hebben nog geen sexuele voorlichting gehad;) das waar mereltjee: nee ik ben ook niet normaal dus dat past er wel bij |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Bras: @ ikke... en daar weet jij zeker al ALLES!!!! vanaf of niet    Nee, juist helemaal niet  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
@Theemonster: Duurt dat zo lang..?  Maar ik heb ondertussen ook gegeten.. Dus dan zou het toch al wel weer omhoog moeten zijn.. |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Mereltjee: Theemonster: Duurt dat zo lang..?  Maar ik heb ondertussen ook gegeten.. Dus dan zou het toch al wel weer omhoog moeten zijn.. om iets van 10 over een heel uur wordt het bijgewerkt volgens mij |
|
Bras
Erelid
@ mereltjee ja, dat is maar 1 keer in't uur... dus kan best zijn dat je zodadelijk verdubbeld....  |
|
macfreak Erelid
Quote Bras: mmmmm @ ikke... en daar weet jij zeker al ALLES!!!! vanaf of niet    @ macfreak... de pot verwijt de ketel.... oftewel, jij is ook niet echt oud he...    jaja nederlands is de goeiste vak |
|
Theetje
Oudgediende
@Bras? mag ik een biertje? en wil jij het voor me pakken?  |
|
macfreak Erelid
Quote Bras: @ mereltjee ja, dat is maar 1 keer in't uur... dus kan best zijn dat je zodadelijk verdubbeld....  1 keer in het uur??? ik zie hem wel degelijk vaker veranderen |
|
Puck Oudgediende
|
Weetje..  Ik heb nog nooit gedronken, dus het is best wel raar om te zien als jullie het erover hebben.. @macfreak: Heb je me nou al geaccepteerd..? Msn is dood.. dus ik kan het niet zien  |
|
macfreak Erelid
Quote Theemonster: @Bras? mag ik een biertje? en wil jij het voor me pakken?  ik ook???  |
|
Bras
Erelid
@ Thee...
hier heb je een biertje meid... alsjeblieft...
@ Mac...
Als het uitkomt wel....
|
|
macfreak Erelid
Quote Mereltjee: Weetje..  Ik heb nog nooit gedronken, dus het is best wel raar om te zien als jullie het erover hebben.. @macfreak: Heb je me nou al geaccepteerd..? Msn is dood.. dus ik kan het niet zien  ik zie nog nix in beeld dus hij doet net alsof jij nog niemand toe hebt gevoegd |
|
Puck Oudgediende
|
>.< Vaago.. |
|
macfreak Erelid
mereltjee: het heeft ook geen haast hoor om te beginnen met drinken... rustig wachten tot je er echt interesse voor hebt |
|
Bras
Erelid
|
|
Puck Oudgediende
|
@macfreak: Als ik het wel zou doen zou er iets goed mis zijn.. (Ik ben 13 !(½   )) |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Mereltjee: Weetje..  Ik heb nog nooit gedronken, dus het is best wel raar om te zien als jullie het erover hebben.. Ik heb ook nog nooit noemenswaardige hoeveelheden alcohol geconsumeerd... Vind 't gewoon niet lekker. 't is niet verplicht om te drinken hoor... |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
doei ga je er vandoor bras  |
|
Ikke
Oudgediende
Doei Bras   |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Ikke: Quote Mereltjee: Weetje..  Ik heb nog nooit gedronken, dus het is best wel raar om te zien als jullie het erover hebben.. Ik heb ook nog nooit noemenswaardige hoeveelheden alcohol geconsumeerd... Vind 't gewoon niet lekker. 't is niet verplicht om te drinken hoor... Je bent een man.. vrouw.. (???) naar m'n hart  |
|
Theetje
Oudgediende
ik drink ook amper, eens in de maand met mijn vriendinnen als we een pizza avondje hebben, voor de rest drink ik bijna niet, vind het niet eens echt lekker. Zo nu en dan een biertje wel. En cola Martini maar de rest hoef ik niet, ik ben nu 17 en nog nooit zo dronken geweest dat ik het me de volgende dag niet kon herrinneren, en mensen die dat expres doen vind ik dom en onverstandig, vooral als ze jong zijn. Ze maken hun hersenen ermee kapot en nog veel meer, zoals hun lever, en wie weet ook vriendschappenen relaties. |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Bras, doeii, knuffel terug!  |
|