|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
een hele goeie morgen  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ha Kpuc! |
|
en toen kwam ik en alles viel neer  |
|
Jannick
Oudgediende
Hoi Michaelink..  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
niemand die me kent.. perfect.. kan ik eindelijk vertellen dat ik wereld beroemd ben..
hallo.. hoi hoi.. ja lekker weertje heh.. zeer weinig foto-vogel hiero.. ja lekker.. nou.. |
|
mogge Jannick heb je nog kunnen slapen?  |
|
Jannick
Oudgediende
Mm, nee, steeds wakker gelegen.. |
|
aaaaaaw  heb je al slaapmiddelen geprobeerd?  |
|
nietmeer
|
Geen slaapmiddel jonkie, en zeker niet zo jong al, enge bende waarvan je smorgens niet meer weet wat je dromen waren.. |
|
ik weet ze toch al niet meer 's ochtends  |
|
Jannick
Oudgediende
Kep zin om verder te slapen.. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Idd Kpuc, slaapmiddel zijn paardemiddelen. Het is nog gezonder om een fles spiritus op te zuipen dan dat soort dingen gebruiken. (nu niet allemaal aan de spiritus gaan he  ) |
|
heraux Oudgediende
kom kom blend.. een fles spiritus is veel giftiger dan tranquilizers..
Maar goed - er zijn veel betere middelen om goed in slaap en uit slaap te komen..
Voldoende drinken en gezond eten.. Voldoende mineralen in je lichaam - electrolyten - die voor een gezonde signaal verkeer zorgen in je hersenen..
en natuurlijk de Anti-oxidanten om schadelijke afval stoffen te kunnen verwerken.. Vitamine C bijvoorbeeld..
Denk ook aan de Vitamine B complex die zorg draagt voor een gezond zenuwstelsel..
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
een fels spiritus is niet verslafend, tranquilizers wel |
|
nietmeer
|
môge iedereen, iemand zin in koffie? heb net vers gezet  (pas wel op, is sterk) Spiritus is weer dodelijk... tranquilizers... ook.. |
|
nietmeer
|
Ahh, koffie, dat is fijn ja, des te sterker des te beter, ik ben wel wat gewend  |
|
nietmeer
|
*geeft Kpuc een kop koffie. lepeltje staat recht in het midden*
wat heb je erin? |
|
nietmeer
|
Helemaal zwart Muaddhib, zonder de suiker  |
|
heraux Oudgediende
Quote Theemonster: een fels spiritus is niet verslafend, tranquilizers wel Nou, er lopen genoeg spiritus addicts rond met dat extacte idee - hersen degeneratie en leveraandoeningen. kijk hier ook even |
|
nietmeer
|
ok
*haalt lepeltje weer uit koffie*
alsjeblieft
Spiritus is gewoon alcohol met wat methanol erin om het ondrinkbaar te maken. zeker wel dat je daar verslaafd aan raakt, net als met gewone alcohol |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
Ikke
Oudgediende
Quote Theemonster: een fels spiritus is niet verslafend, tranquilizers wel Spiritus is niet verslavend nee, na 1 slok ben je dood  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Kinders, het was maar beeldspraak  Spiritus met je opbranden niet opdrinken  *zet de spiritus weg* |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Blend: Kinders, het was maar beeldspraak  Spiritus met je opbranden niet opdrinken  *zet de spiritus weg* Je kunt er ook heel goed je ramen mee wassen  En glas doorzagen zonder dat 't gaat splinteren |
|