|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Of stikkers ermee verwijderen  |
|
nietmeer
|
het gaat weer lekker in de kroeg slaapmiddelelen spiritus nou nog een doos lucifers maar allemaal een goede morgen geef mij maar een kop koffie |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
*geeft bakkie troost aan Hans*
Goedesmorgens, lekker geslapen? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Ik heb hier nog wel een fles wasbenzine staan... kan je dat ook drinken??... Spiritus wordt wel gedronken hoor door alcohol verslaafde... ik weet niet of dat in nederland ook nog is... maar in oost europa was dat wel in ieder geval... Je wordt alleen wel blind van spiritus... verder geloof ik dat het niet echt veel andere klachten geeft als alcohol verslaving... naar ik begrepen heb... (Voor ik iedereen op mijn nek krijg... De klachten van overmatig en langdurige alcohol consumpsie zijn helaas niet gering nee  ...) |
|
nietmeer
|
ik wel nou zien dat ik wakker wordt bedankt ikke
|
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuToch zie ik het niet zitten om het te drinken  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuToch zie ik het niet zitten om het te drinken  Als je het vaker gaat drinken... "zie" je niets meer zitten... Sterker nog... je "ziet" dan helemaal niets meer...  De kleurstof schijnen ze er uit te filteren door het door een paar boterhammen te kiepen... zodat daar de kleurstof ik blijft... Tis niet dat ik het zelf geprobeerd heb hoor...  |
|
Blend
Oud Moderator
Je hebt het vast ergens 'gehoord'?  Niet gezien.... |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: Quote Blend: @HoskeuToch zie ik het niet zitten om het te drinken  Als je het vaker gaat drinken... "zie" je niets meer zitten... Sterker nog... je "ziet" dan helemaal niets meer...  De kleurstof schijnen ze er uit te filteren door het door een paar boterhammen te kiepen... zodat daar de kleurstof ik blijft... Tis niet dat ik het zelf geprobeerd heb hoor...  ik begin te twijfelen |
|
Hoskeu Erelid
|
@BlendJa precies... een neef van een vriend die weer iemand kende met een klasgenoot die een kennis heeft waarvan de broer een vriendin heeft die al eens ergens gehoord had dat iemand een persoon kendie die dat al eens gehoord had... zegmaar...  Nee Blend... ik heb nog nooit spiritus gedronken... EDIT: Al moet ik bekennen dat ik wel zondag morgen heb gekend dat ik me voelde of ik best spriritus gedronken kan hebben... of diesel zou ook kunnen... |
|
Blend
Oud Moderator
Nou ik heb een keer iets gedronken,d at leek verdacht veel op spiritus. Kwam uit Denemarken, leuk flesje meegenomen. Was 'maar' 30% ofzo, maar het smaakt echt naar spiritus. (niet dat ik weet hoe dat smaakt, maar ik heb zo'n vermoeden) |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Van de spul dat je na een slok geen sigaret meer op durft steken??...  |
|
Ikke
Oudgediende
*springt gat in de lucht* |
|
Blend
Oud Moderator
@Hoskeuprecies, 3 dagen lang is open vuur verboden bij mij dan. @IkkeMaar springt mis |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
Blend
Oud Moderator
@IkkeLaat me raden... Een mailtje/sms/of enige andere vorm van communicatie met Choco??  |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
*stuitert in de rondte* iemand anders nog een bakie? werkt goed hoor  *stuitert verder* @Blend: ooit wel eens raki geprobeerd? dat smaakt pas naar verfafbijtmiddel |
|
Blend
Oud Moderator
@Muaddhib Nee, nog nooit gehad. En je maakt het ook niet echt aantrekkelijk om het nu te gaan proberen  |
|
nietmeer
|
Grinzz, moet je raki  van Opa nemen, zorg wel voor voldoende shopska en kolbasz, das een fijn worstje uit den Balkan  |
|
Blend
Oud Moderator
kpuc Of gewoon een diepe emmer  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Kpuc: Grinzz, moet je raki  van Opa nemen, zorg wel voor voldoende shopska en kolbasz, das een fijn worstje uit den Balkan  Trechter in de keel en go... |
|
nietmeer
|
@Blend. Neujj, dat is alcoholmisbruik  |
|
nietmeer
|
houwen zo  als je ooit naar een Grieks restaurant gaat, en je krijgt aan het einde van de maaltijd een klein glaasje met een heldere vloeistof erin, succes  (dat spul is echt niet te zuipen (vind ik)... maar je wordt er wel snel dronken van  ) |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
....EDIT: Al moet ik bekennen dat ik wel zondag morgen heb gekend dat ik me voelde of ik best spriritus gedronken kan hebben... of diesel zou ook kunnen......
dat laatste glaasje was geen glaasje.. tja.. je kunt je wel eens vergissen.. met een jerrycan van 5 liter..mjam..
|
|