|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
NEEE!!  niet een leeg glas.... Ja dat krijg je he  met mijn bodemdrift  Hup, dit lullen maar vullen  |
|
nietmeer
|
môge allemaal
waar is de koffie? |
|
nietmeer
|
drup drup drup drup drup drup drup drup drup drup drup drup drup drup drup drup drup drup drup drup drup
het koppie is vol wie wil mij de koffie even aangeven? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
ik ga even googlen zie jullie laters  |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
*geeft hans de koffie aan, maar schenkt zichzelf eerst in* sorry, ben iewat egoistisch  |
|
nietmeer
|
Voila, twee koffie op den toog. |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Quote Muaddhib: môge allemaal
waar is de koffie? hahaha ik zit op school in gouda!! |
|
nietmeer
|
Quote Muts: *geeft hans de koffie aan, maar schenkt zichzelf eerst in* sorry, ben iewat egoistisch  geegft niet muts bedankt en nou maar een fijne mini vakantie |
|
nietmeer
|
aaah, koffie *word langzaam een beetje wakker* nou nog een borrel... ben een na laatste geworden in het squashtoernooi van gister...  beter dan verwacht  KairA: oh ja? welke school? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@ Muaddhib
op 't ID College |
|
|
@Hans: nog eventjes, moet niet te vroeg vertrekken en dan uren op stations zitten... moet ik zo ook al  @muaddhib: je bent schijnbaar een echte optimist  |
|
nietmeer
|
mwa, daar woon ik vlak bij  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
hahah toevallig  |
|
|
grappig: misschien hebben jullie elkaar al 100 keer gezien zonder te weten dat jullie elkaar hier ook spreken... vind ik altijd een rare gedachte |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Goeiemorgen mensen |
|
|
heyhey ikky! alles goed met u? |
|
Blend
Oud Moderator
Morgûh Ikky  |
|
nietmeer
|
mooooge ikky |
|
ikky
Oudgediende
|
@Muts, ja hoor heb lekker uitgeslapen dus het gaat goed  en hoe is het met u??  Ha Blend  hard aan het werk zie ik alweer  |
|
Lisanne Actief lid WMRindex: 94 OTindex: 8 Wnplts: ergens in S |
goedemorgen mensen!!! |
|
Blend
Oud Moderator
@ikkyJe wil niet weten hoe druk ik het heb  Bergen werk!! Ligt er te wachten  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Blend, ja en jij kan heeeel goed uitstellen geloof ik  |
|
nietmeer
|
@Muts: nee hoor, ben realistisch, ik weet hoe goed/slecht ik ben in squash  Môge Ikky en Lisanne @ikky en Blend: ik span nogsteeds de kroon in uitstellen hoor  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@ikkyNou de kunst is om te zorgen dat je een berg werk houd... want als dan je baas komt... dan heb je het razend druk... moet je zien hoeveel werk er nog ligt... Als je nou als een idioot door dat werk heen scheurt... dan heb je straks een maagzweer van de stress... en je krijg extra werk omdat je klaar bent... maar dan moet je de volgende keer ook weer zo snel gaan... want toen kon je dat ook... Gevolg: Burn out... Conclusie: Goedzo Blend... altijd zorgen dat je net niet klaar raakt met je werk... anders moet je de volgende keer meer gaan doen...  Of zit ik er nou erg naast??  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuHelemaal goed, het zogenaamde 'opstapel'effect  Je stapelt je werk op, zodat het veel lijkt, werkt er in een gematigde snelheid doorheen. Soms piek je even om te laten zien dat je bereid bent om extra te werken  |
|