|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Zeg stelletje trutten
|
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
wat  |
|
heraux Oudgediende
Ah, *zwaaid* ja, ik ziet hier ook nog..
*neemt nog een slok koffie*
mag ik even de krant.. dank je |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Blend.. ff een vraag he .. hoe vaak ben jij al naar noorwegen geweest enzo.. en waarom vind je dat zo'n mooi land? |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Kpuc; nu lust ik wel een tosti |
|
heraux Oudgediende
@Little Queen: zo zit je ook in de kantine van school, wed ik zo..
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Little Queen Ik ben 3 keer in Noorwegen geweest, 1 keer in Zweden (vind ik redelijk hetzelfde) Nog 2 keer in Denemarken, maar dat lijkt op Duitsland  Het mooie vind ik de ongerepte natuur en dat het daar nog echt stil en donker kan zijn. Het is alleen soms wel saai als je 4 uur rijdt en je ziet alleen bomen. Maar als je verder kijkt dan je neus lang is zie je zoveel mooie dingen daar  (oh god, ik klink wel heel geitenwollensokken-achtig  ) |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Blend.. neeh hoor... heb je al eens een keer de preikestolen beklommen?? ik wel..  is heel mooi hoor Maar idd het kan soms best wel saai zijn die bomen maar soms is het ook heel onverwachts als je een bocht omgaat ofzo.. en de mensen zijn daar veel minder moeilijk aan het doen.. kijk als je hier op een camping wil staan krijg je een plaats toegewezen.. daar mag je gewoon zelf je plaatsje gaan uitzoeken |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Blend: (oh god, ik klink wel heel geitenwollensokken-achtig  ) alleen maar klinken als...???  |
|
Blend
Oud Moderator
@little Queen Volgens mij niet, maar ik ben een ramp in namen  dus het zou zo maar kunnen  We zijn wel over de Trollstige gegaan (niet op de spelling letten) @puppyff dimmen nou he  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Blend.. mooi he  ooh dan heb je geiranger vast ook wel gezien.. ik ben een keer dalsnibba opgeweest.. das nog hoger dan trolstigen geloof ik.. alleen me reden achter zo'n mega bus die niet echt snel vooruitkwam.. dat was best wel leip |
|
heraux Oudgediende
Nauw, eve niet met de Awto maar we gaan loophen..
Recycle schoenen en met echte bijewas boenen..
Kaarsen stompen vereenigd u tot een nieuw licht dat wederom branden zal
Geitenwollen sok Heil u Van echte Wol gesponnen De winter koude buiten Voel ik niet De haard knetterd frolijk den gedroogden hout van de oude boom niet omgezaagd maar met veel liefde gevallen met de hand in stukken gehakt en gezaagt met korte rukken..
Alles op zyn tyd |
|
Blend
Oud Moderator
@LQ Ik zal vanavond nog wel wat uit eigen werk online zetten  Als het lukt  Maar dat zijn allemaal winter foto's met sneeuw. Als ik in het weekend weer bij mijn ouders ben zal ik van voorgaande jaren wel wat uitzoeken  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
COOOWL  ik ga denk ik vanavond ook maar ff alle foto's van noorwegen en denemarken van de ouwe pc afhalen..  .. ik heb al wel een achtergrond van geiranger dr opstaan  .. |
|
Blend
Oud Moderator
Maar de rest is allemaal in de zomer  Maar wel elanden gezien  Zijn echt groot  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Blend: (oh god, ik klink wel heel geitenwollensokken-achtig  ) Ben je toch ook  |
|
Blend
Oud Moderator
@ikkyJa, jij hebt het bewijs  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Blend.. ik heb alleen 1 keertje een eland uit het bos zien komen sjokken maar toen waren wij er al voorbij gereden.. maar wist al dat ze groot waren hoor  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Blend: @ikkyJa, jij hebt het bewijs   als bureaubladachtergrond  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Mensen.. ik ga zo ff eten.. moet nog wat dingetjes opzoeken enzo.. en om 10 voor ofzo zou my - angel wel voor de deur staan... dan gaan we naar iemand die niet wmr verslaafd is dus (misschien dat ik daar wel op msn kan maar daar hebben jullie weinig aan he).. maar diegene moet om half 4 weer weg dus misschien dat ik my - angel wel meeneem hier heen  kan die ook nog ff wmren want volgens mij heeft ie nogsteeds geen internet... |
|
ikky
Oudgediende
|
Little queen, succes vanmiddag  en eet smakelijk   |
|
Blend
Oud Moderator
Ik ga ook aan de lunch beginnen. Ik groet u later  |
|